1. leht 1-st

L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitatud: N Sept 23, 2021 11:20
Postitas jaguar3
Nonii, just soetasin RR 4,4 2011.
Mõningad vead autol:
1. Peale linnasõitu järsku kiirendades tossupilv taga. Mitte just äikesepilv, aga peeglist nähtav.
2. Äkki pidurdades kolks esisillas.
3. Maanteesõidul mootor vahest jõnksutab. Seni kuni vedu taga kõik ok, siis kui aga natuke vaja gaasi maha võtta, võtab täielikult maha. Sama teeb ka püsikiiruse hoidjaga. Jääb mulje nagu puuduks poolik gaas mingis kohas.
4. Webasto tööga pole rahul (kasutades eelsoojendusena). Esiteks, liiga vähe aega käib (30min ainult). Teiseks, soojendab ainult salongi. Võiks ikkagi mootorisse ka sooja vett minna.
5. Navi öösel lausa pimestab. Ei ole nagu leidnud eraldi dimmerit navi ekraanile. Jeebil näiteks läks ise öö saabudes, sellel ei lähe. Kas on miskit mida ma ei tea?
6. Lisaks plaanin paigaldada statsionaarse akulaadija. Sõidan vähe, iga hommik Webasto peal. Julgen oletada et ei lae ära.
7. Päevasõidu tulesid tal ei ole, xenonid peal koguaeg, jah?
Kommentaarid, härrased?

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitatud: N Sept 23, 2021 17:42
Postitas DreamWalker
Ei oska L322 hinge elu nii lahata aga kus kohas asute?

Pädevad aitavad vead tuvastada kiirelt ja muretult - Tallinnas www.lrhooldus.ee
ja Tartus www.fulldrive.ee

8)

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitatud: N Sept 23, 2021 20:06
Postitas martinsl
Kas autol dpf alles(ka sisu)?
Tuleb minna veermikukontrolli.
Vaheta kasti, vahekasti ja diffrite õlid. Pidurite silindrid ja liugurid ülevaadata
Sellel mudelil soendabki webasto vaid salongi ja 30 minutit ongi tavapärane maksimum tsükli pikkus kõigil.
Need peaks olema sünkroonis spidoga.
Oleneb palju sõidad ja kas agm aku või mitte.
Diagnostika seadmega saab valida, mis tuled O asendis süttivad. Peast ei mäleta aga kas väikesed led täpid ei olnud ka ees? Igatahes järeleturu lahendusi(tule sisse), on kindlasti.

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitatud: N Sept 23, 2021 20:21
Postitas jaguar3
DreamWalker kirjutas: N Sept 23, 2021 17:42 Ei oska L322 hinge elu nii lahata aga kus kohas asute?

Pädevad aitavad vead tuvastada kiirelt ja muretult - Tallinnas www.lrhooldus.ee
ja Tartus www.fulldrive.ee

8)
Tartu sobiks kõige paremini. Aga nagu ma aru sain, nad tegelevad kõigega, mitte ei spetsialiseeru LR-le.

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitatud: N Sept 23, 2021 20:33
Postitas jaguar3
martinsl kirjutas: N Sept 23, 2021 20:06 Kas autol dpf alles(ka sisu)?
Tuleb minna veermikukontrolli.
Vaheta kasti, vahekasti ja diffrite õlid. Pidurite silindrid ja liugurid ülevaadata
Sellel mudelil soendabki webasto vaid salongi ja 30 minutit ongi tavapärane maksimum tsükli pikkus kõigil.
Need peaks olema sünkroonis spidoga.
Oleneb palju sõidad ja kas agm aku või mitte.
Diagnostika seadmega saab valida, mis tuled O asendis süttivad. Peast ei mäleta aga kas väikesed led täpid ei olnud ka ees? Igatahes järeleturu lahendusi(tule sisse), on kindlasti.
DPF alles.
Kindlasti veermiku kontrolli.
Hiljuti vahetatud (v.a. pidurid), väljavõte Inchcapist.
Kas Webasto tsükli pikkust siis suurendada ei saa programmselt? Ainult salongi soojendamine Webastoga on tal mis moodi realiseeritud? Ilmselt kolmekäigulise klapiga eeldan (väike ring tekitatud, webasto-salong-webasto). Kui programmi muuta ei saa, tuleb see klapp vahelt ära võtta (ehk juhtida ta manuaalselt soovitud asendisse). Siis soojendab salongi kõigepealt, seejärel jääksoojusega ka mootorit (webasto-salong-mootor-webasto). Nii oleks kõige õigem ma arvan.
Spidoga on jah sünkroonis. Kogu armatuuri valgustuse täielikult maha keerates läheb display tumedamaks küll. Aga sedasi on porno ju :(
Väikesed täpid on küll tuledes jah. Aga xenonid põlevad koguaeg. See on väärt info et diagnostikaga saab tulede tööd muuta.

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitatud: N Sept 23, 2021 20:41
Postitas landy
jaguar3 kirjutas: N Sept 23, 2021 20:21
DreamWalker kirjutas: N Sept 23, 2021 17:42 Pädevad aitavad vead tuvastada kiirelt ja muretult - Tallinnas www.lrhooldus.ee
ja Tartus www.fulldrive.ee

8)
Tartu sobiks kõige paremini. Aga nagu ma aru sain, nad tegelevad kõigega, mitte ei spetsialiseeru LR-le.
Mõlemad on LR sõidukitele spetialiseerunud ettevõtted.
Lähem info: https://foorum.landroverclub.ee/viewforum.php?f=45

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitatud: N Sept 23, 2021 21:19
Postitas jaguar3
Ahah, no hea teada. Keerulisemate protseduuridega hakkan ilmselt nende juures siis käima.
Loodan et õlid-filtrid, vahekast/reduktorid sellel autol on hõlpsasti DIY hooldatavad. Ei tea veel, alles tutvun ja õpin autot.

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitatud: R Sept 24, 2021 15:23
Postitas DreamWalker
jaguar3 kirjutas: N Sept 23, 2021 20:21
DreamWalker kirjutas: N Sept 23, 2021 17:42 Ei oska L322 hinge elu nii lahata aga kus kohas asute?

Pädevad aitavad vead tuvastada kiirelt ja muretult - Tallinnas www.lrhooldus.ee
ja Tartus www.fulldrive.ee

8)
Tartu sobiks kõige paremini. Aga nagu ma aru sain, nad tegelevad kõigega, mitte ei spetsialiseeru LR-le.
Nad on Tartus kui mitte Lõuna Eestis kõige pädevamad LR margi tundjad - sellega nad alustasidki minu teada :wink: :roll:

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitatud: R Sept 24, 2021 19:43
Postitas martinsl
Mootor saab nii väikest koormust, et teine turbo pm ei tee/saa tööd. Lühidalt siis on kaks varianti: kas regulaarne suurem koormus või “turbo drain mod”.

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitatud: R Sept 24, 2021 19:50
Postitas jaguar3
martinsl kirjutas: R Sept 24, 2021 19:43 Mootor saab nii väikest koormust, et teine turbo pm ei tee/saa tööd. Lühidalt siis on kaks varianti: kas regulaarne suurem koormus või “turbo drain mod”.
Turbo draini mode-st olen isegi kuulnud. Vist tehti isegi tasuta kampaania korras neid kunagi. See võib tossu põhjuseks olla küll. Ei tea kas suur töö see torujupp ära vahetada?

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitatud: L Sept 25, 2021 15:42
Postitas martinsl
Oleneb oskustest ja tehnikast, mis olemas on. Määravaks võiks olla see, kas plokki augu puurimine on jõukohane või mitte. Ametlik LR poolne selle töö teostamise juhis selle kohta on ka netis üleval.

Re: L322 4,4 2011 vigadest ja ebaselgustest.

Postitatud: P Dets 26, 2021 18:27
Postitas jaguar3
Ja kõik tehtud. Turbo tagasivoolu toru vahetatud, toss kadunud. Olen seda meelt et kõik kellel sama viga juures peaksid selle ikka likvideerima. Ports õli läheb ju iga kord põlemiskambrisse, mida sisselaske/väljalaske teevad? Mis kattides/tahmafiltris toimub?
Sillakolksud ka likvideeritud (kuradima kallis kõik).
Webastoga sain nii palju et likvideerisin kolmekäigulise klapi, selliselt nüüd eelsoojendab ka mootorit. Tööaega ei ole pikemaks saanud (ei saagi), mõtlen siin et panen elektripuhuri lisaks. Käima läheb koos Webastoga, Telestardist puldiga (kui 220V juhe seinas loomulikult).
Navi ekraan pimestab jätkuvalt, ei saagi seda öösel kasutada, häirib kohutavalt, liiga ere. Saab küll maha keerata dimmerist, aga siis kustub ka kõikide nuppude valgus ära.