L322 uste probleemid miinuskraadidega
Postitatud: N Jaan 04, 2024 14:36
Autoks siis 2011a L322. Miinuskraadidega väljas seistes suudavad kõik uksed probleemseks minna, seoses avamis- ja sulgemisprotseduuridega...
Juhipoolsele esiuksele piisab mõnest külmakraadist, et uks enam ei sulguks - kuna käepide ei tõmba ennast tagasi ja lukk ei lukustu enam (va keskluku kaudu, mis avab/sulgeb lukku probleemideta). Paigaldatud tuttuus lukk, mis ei muutnud midagi.
Kaasreisija uksel sama probleem - aga alles peale -10C.
Tagumisi uksi suht võimatu lahti saada, kui auto oli väljas sulaga ja lumevesi sattus uste vahele - mis miinuskraadidega jäätub perfektseks "jääklaasiks" ukse ja keretihendi vahele. Lukud nagu käiks aga tihendid on nii perfektselt "kokku liimitud", et aitab ainult sulatamine soojas, et tagumised uksed jälle lahti saada.
Kas briti insenerid on tõesti suutnud teha nii külmakartliku disaini - või annab seal midagi teha selle vastu - et auto oleks ka talvel väljas seistes kasutatav kuidagi?
Juhipoolsele esiuksele piisab mõnest külmakraadist, et uks enam ei sulguks - kuna käepide ei tõmba ennast tagasi ja lukk ei lukustu enam (va keskluku kaudu, mis avab/sulgeb lukku probleemideta). Paigaldatud tuttuus lukk, mis ei muutnud midagi.
Kaasreisija uksel sama probleem - aga alles peale -10C.
Tagumisi uksi suht võimatu lahti saada, kui auto oli väljas sulaga ja lumevesi sattus uste vahele - mis miinuskraadidega jäätub perfektseks "jääklaasiks" ukse ja keretihendi vahele. Lukud nagu käiks aga tihendid on nii perfektselt "kokku liimitud", et aitab ainult sulatamine soojas, et tagumised uksed jälle lahti saada.
Kas briti insenerid on tõesti suutnud teha nii külmakartliku disaini - või annab seal midagi teha selle vastu - et auto oleks ka talvel väljas seistes kasutatav kuidagi?