Mure vahekastiga!! KORRAS!!Tänud
Mure vahekastiga!! KORRAS!!Tänud
Land Rover Discovery I 1995 ES 3.9 i V8 134 kW Mure selline et vahekasti kang on kinni kiilunud või olen mina nii loll et ei oska seda kasutada, kohe ültse ei liigu !! Milles võib asi olla? Kinni roostetanud!! Aidake!!Tänud
Viimati muutis olkuu, R Okt 03, 2008 15:49, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mure vahekastiga!!
Kui auto enamus elu asfaldil elanud ehk seda kangi pole 13 aastat keegi näppinud siis ta jääbki kinni.olkuu kirjutas:vahekasti kang on kinni kiilunud või olen mina nii loll et ei oska seda kasutada, kohe ültse ei liigu !! Milles võib asi olla? Kinni roostetanud!! Aidake!!Tänud
Aitab mõõdukalt mõistlik toores jõud. Ise oma õrna kaega 2 kangi liikuma saanud.
Väga vägivallatseda ei tasu. Küll on mõteks võimaluse piires määrida.
Seega mäge "pole offroadi sõitnud" ei pruugi alati head tähendada.
Samas on teda Eestis ka kaks juhust, kus ei saadutki hoovastikku enam käima. ühjhel juhul vahetati hoovastik, teisel juhu koguvahekast.
Seega mäge "pole offroadi sõitnud" ei pruugi alati head tähendada.
Samas on teda Eestis ka kaks juhust, kus ei saadutki hoovastikku enam käima. ühjhel juhul vahetati hoovastik, teisel juhu koguvahekast.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Kontakteeru Veikoga ( Must Luik ) ja las ta vaatab aparaadi üle enne kui vahekastiga "vägivallatsema" hakkad.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Ma võtsin keskkonsooli maha. Seal ümber on mingi kate, mis on kinni needitud. Sealt puurisin needid välja. Siis ühendasin hoovad lahti ja kruvisin kangi koos ülemise mehhsmiga küljest ära. Järgnes klassikaline leotamine wd-40-ga ja aitamine kummihaamriga. Kokkupannes lisasin tavotti. Käigukangi ümbruse katte panin tõmbeneetidega tagasi. Kui hoovastik oli lahti, kontrollisin kas difriluku hoob üldse liigub.
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
tee nii nagu siin õpetatud...ja asi klaar. kui hoovad on päris kinni- siis on juba asi veits peenem ja tõenäoliselt kallim.....Myller kirjutas:Ma võtsin keskkonsooli maha. Seal ümber on mingi kate, mis on kinni needitud. Sealt puurisin needid välja. Siis ühendasin hoovad lahti ja kruvisin kangi koos ülemise mehhsmiga küljest ära. Järgnes klassikaline leotamine wd-40-ga ja aitamine kummihaamriga. Kokkupannes lisasin tavotti. Käigukangi ümbruse katte panin tõmbeneetidega tagasi. Kui hoovastik oli lahti, kontrollisin kas difriluku hoob üldse liigub.
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
http://www.youtube.com/watch?v=6H0AM-SX ... re=related ärge jummala eest nii teehke nagu siin õpetuses on. see on lolluse tipp!