2. leht 2-st

Postitatud: N Dets 13, 2012 23:09
Postitas factory
öige vist ikka püsikiiruse liigend. Poolassi ots vöiks vist ka öelda. Inseneeriga kontakteerutud.

Postitatud: R Dets 14, 2012 09:13
Postitas landy
factory
1)Siin on joonis kus pooltelg ja püsikiirusliigend näha:
Pilt
2) Sellel autol pole rohkem diferentsiaali lukke, kui vaid keskdifris ,seega välajend "lukud" sinu lauses pole päris täpnne.
variant on, et keskdifeentsiaal lukustub või ei ja kas see on terve või mitte.

Postitatud: L Dets 15, 2012 05:58
Postitas factory
pysikiirus liigend hetkel leitud. aitäh abistajatele. luku kohta pole veel teada kas on hoovastikus asi (mis on ysna töenäoline) või midagi hullemat,,,

Postitatud: L Dets 15, 2012 09:01
Postitas landy
factory kirjutas:pysikiirus liigend hetkel leitud. aitäh abistajatele. luku kohta pole veel teada kas on hoovastikus asi (mis on ysna töenäoline) või midagi hullemat,,,
Ostsid huupi või võtsid silla käänimiku osa lahti?

Postitatud: L Dets 15, 2012 13:56
Postitas factory
no ikka enne sai vaadatud :-) kui nii huupi varuosi ostma hakkaks siis läheks ikka autoremont väga kulukaks ja aeganöudvaks ...)

Postitatud: P Dets 16, 2012 14:13
Postitas factory
masin korras. ei olnudki nii hull nagu esialgu arvasin..
Püsikiiruse liigend vahetatud ja määritud korralikult. Lukud ei töödand seetöttu et hoovastik oli kinni. Veidi möllamist (ölitamine, puhastamine väänamine jms) ja asi korras - tuli aratuuris ka pöleb kenasti. Kuna masin on äsja saksast, siis ilmselt lukke seal varem kasutatud ei olnud.

Postitatud: P Dets 16, 2012 17:53
Postitas landy
Millise püsikiirsliigendi panid, odava või korraliku?

Postitatud: T Dets 18, 2012 22:32
Postitas factory
normaalsed panin alla. :)