1. leht 2-st

Land Rover Discovery ettevalmistamine reisiks

Postitatud: E Juun 25, 2007 10:38
Postitas Taisto
Ahoi!

Plaanime sõita Discoga (1996/ES/automaat/ls225000km) Juulis Mordva Vabariiki Venemaal. Distants ca 2000kmX2. Teed nagu ikka Venemaal (selle aasta seisuga ka kodumaa teed suht samas seisus).

Soetasin juba uued rehvid, plaan panna kindlasti uued piduriklotsid, amordid üle vaadata, vahetada hammasrihm ja sellega seonduv, vahetada mahlad, teha pisivigade ennetamiskuur.

Palun jagage kogemusi Disco kasutamisel sellisel ekspeditsioonil.
Milliseid varuosi tasuks kaasa varuda?
Mis tasuks nii vanal masinal ennetuskorras ära vahetada?
Mis peaks kindlasti kaasas olema?

Kuidas Disco käitub täiskoormaga? (Pole saand ise veel proovida)

Aitähh!

Taisto

Postitatud: E Juun 25, 2007 11:48
Postitas landy
LR lemmikvigadest kindlasti tasuks ratta laagrid/simmerid kas vahetamist või vähemalt üks komplekt kaasa võtmist.
Kriitilise pilguga tasuks KÕIK puksid üle vaadata, mis kindlasti kõvasti vatti hakkavad saama.

Postitatud: E Juun 25, 2007 19:05
Postitas tai
1. Vaheta puksid nn punaste vastu (allmakes pakub ja hinda ei ole kapalju miske 3K ja peale kogu puksijooks)
2. Tavalised amordid kui plaanid nendega minna siis v6ta neid kaasa juba nagu puid sylega ja kui koormat vedama seda enam vaata yle v2ga kriitiliselt rehvid ja muu all olev. Soovitav oleks muidugi sellise venemaa tarvis panna alla misked heavy track amordid, sest tavallised kipuvad keema minema.

Edu igatahes

p.s 'ra unusta igasugu autovedelikke kaasa võtta, sest teadupärast on LR lekked standardvarustuses.

Postitatud: E Juun 25, 2007 21:48
Postitas Taisto
Testisin täna, et amordid olid tasakaalus omavahel. Olen kuulnud, et kui praegu osta amordiring, siis 1-2 tuleb korduvalt ümber vahetada olenemata päritolust.

Aga millised on heavy-track amordid?

Taisto

Postitatud: E Juun 25, 2007 22:03
Postitas landy
Taisto kirjutas:Aga millised on heavy-track amordid?
Näiteks KONI omad, mis on üle prahi ja mida võistlejad kiidavad. Tõsi ka hind pole just odvate killast.
Mina hetkel enda masinale alla saanud Monroe kollaste gaasimaortidega "4x4 Adventure" väga rahul. Hind ka väga sõbralik.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... /index.htm

Soovitan KINDLASTI rikastada enne reisi oma raamtukogu mõnega järgmistest trükistest:

http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... =Discovery
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... &langId=-1
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=YRW5

Kui asi tõsisemaks läheb, siis ka:
http://www.bentleypublishers.com/produc ... subject=11

Postitatud: E Juun 25, 2007 22:46
Postitas Taisto
Tänud. Haynes sai juba tellimuse...

Postitatud: T Juun 26, 2007 18:25
Postitas inseneer
Vaata ule kindlasti kardaanid, st ristid, kummipuhvrid ja pikinuudid.

Postitatud: T Juun 26, 2007 22:31
Postitas Una
Kaasa võta kindlasti vahendid rehviparanduseks. Teed ja vahemaad on sellised, et pead arvestama võimalusega, et ühest varurattast ei piisa. Seega on hea kui suudad ise lihtsama parandustöö ära teha.

Postitatud: E Juul 02, 2007 20:54
Postitas RV8
USD peenetes kupüürides ärge unustage. Rahakotti ssu käib seal lahti autroolis olles kogu aeg.

Postitatud: T Juul 03, 2007 10:48
Postitas landy
Kahetaktilise õli võiks ka kehvema kütte hulka segamiseks ligi olla.

Postitatud: N Juul 05, 2007 20:24
Postitas Rebaseonu
tai kirjutas:1. Vaheta puksid nn punaste vastu (allmakes pakub ja hinda ei ole kapalju miske 3K ja peale kogu puksijooks)
Punaseid ehk siis jäiku pukse ei soovita kellelegi. Kuulda on olnud mitmeid probleeme, kuna nende jäikuse tõttu saavad muud detailid rohkem vatti ja murduvad. Endal olid tagumistel amortidel üleval ja amort läks pooleks, kuna puks ei andnud piisavalt küljele painduma (oli veits kõvasti kinni ka keeratud).

Kui amorte tahad siis www.paddockspares.com saab jooksu Bilsteini gaasikaid ca 6K eest. Monroe Adventure on kehvem, üsna pehmed.

Kui kellegil on vaja tagavara õliamorte siis mul on üle täisjooks kasutatud LR originaal õliamorte (300TDI Defender 90 alt). Üks esimene ja üks tagumine kaasa võtta ei tee paha. Annaks need tasuta ära. Asjad on töökorras, kuigi maha võtmisega said mõned vindiotsad veits vatti.

Postitatud: N Juul 05, 2007 20:35
Postitas tai
Postitatud: Nelj Juul 05, 2007 8:24 pm Teema:

--------------------------------------------------------------------------------


rebaseonu ytles:
Punaseid ehk siis jäiku pukse ei soovita kellelegile.
vaidlen vastu - hea teelpüsivus aga selleest vaja korralikke amorte muud kannid peavad vastu.
Kuulda on olnud mitmeid probleeme, kuna nende jäikuse tõttu saavad muud detailid rohkem vatti ja murduvad. Endal olid tagumistel amortidel üleval ja amort läks pooleks, kuna puks ei andnud piisavalt küljele painduma (oli veits kõvasti kinni ka keeratud).
paigaldus on yks asi aga teine asi on milline amort sul läks - tavaline. Seega hea tulemus tuleb ikka tasakaalust - jäme kony alla ja elu on jälle lill.
said mõned vindiotsad veits vatti.
vint on metsas puu otsas poldil on ikka keere

no offence lihtsalt avaldan arvamust

tai_nas[/quote]

Postitatud: N Juul 05, 2007 20:46
Postitas Rebaseonu
tai kirjutas:paigaldus on yks asi aga teine asi on milline amort sul läks - tavaline. Seega hea tulemus tuleb ikka tasakaalust - jäme kony alla ja elu on jälle lill.
Pooleks läkski Koni amort ja mitte vana ja mitte mingis väga ekstreemses olukorras. Murdus ilusti ülevalt silma juurest ära.

Postitatud: N Juul 05, 2007 21:31
Postitas landy
Rebaseonu kirjutas:
Pooleks läkski Koni amort ja mitte vana ja mitte mingis väga ekstreemses olukorras. Murdus ilusti ülevalt silma juurest ära.
Pikemalt amordiga jutunust siin:
http://www.rebaseonu.net/go/aafrika/p/broken_arrow/

Reisile Maa-Muda-Maa tüüpi Veeremiga

Postitatud: P Juul 08, 2007 10:25
Postitas Taisto
Nojah. Tänud teile jagamise eest.

Kas kellelgi on üle katuseraame elik põiktalasid, mis Discole vihmaveerennide külge istuvad? KatuseBOX`i jaoks otsin.
Ehk soovitus, kust otsida - kus nad ka kohapeal olemas on?


Jaksu!