Igavene krigin ja kolin Disco jõuülekandes
Igavene krigin ja kolin Disco jõuülekandes
Mure järgmine:
Keset täiesti rahulikku maanteesüitu hakkas pihta väga julm kolin ja kriuksumine auto põhja alt. Mõtlesin, et on midagi kohe asvaldile pudenemas ja pidasin auto kinni. pidurid ei olnud kuumad, ja kõik agregaadid olid omal kohal.
Kriuks on selline süstematiline ja metalli kõlaga. Koju jõudes katsusin kardaaniristid ja nuutühendused üle - kõik ilusti määritud ja ilma lõtkuta.
Panin vahekasti vabale ja proovisin kardaane liigutada - mõlema kardaani liigutamisel oli kõva kolks vahekastist kuulda. Samuti tundus nagu ei liigu kardaan ühtlaselt, vaid takerdab kusagile kinni. Sõidu ajal oli samuti tunda, et aeg-ajalt miski nagu ahistab minekut.
Auto on Discovery 95 300tdi
Veermiku õlid vahetatud umbes kaks kuud tagasi.
Märkimisväärseid lekkeid polnud praegu näha aga niiske on iga tihend ikka.
Äkki vanemad olijad oskavad nõu anda, kuis tegelikule veale jälile saada?
Keset täiesti rahulikku maanteesüitu hakkas pihta väga julm kolin ja kriuksumine auto põhja alt. Mõtlesin, et on midagi kohe asvaldile pudenemas ja pidasin auto kinni. pidurid ei olnud kuumad, ja kõik agregaadid olid omal kohal.
Kriuks on selline süstematiline ja metalli kõlaga. Koju jõudes katsusin kardaaniristid ja nuutühendused üle - kõik ilusti määritud ja ilma lõtkuta.
Panin vahekasti vabale ja proovisin kardaane liigutada - mõlema kardaani liigutamisel oli kõva kolks vahekastist kuulda. Samuti tundus nagu ei liigu kardaan ühtlaselt, vaid takerdab kusagile kinni. Sõidu ajal oli samuti tunda, et aeg-ajalt miski nagu ahistab minekut.
Auto on Discovery 95 300tdi
Veermiku õlid vahetatud umbes kaks kuud tagasi.
Märkimisväärseid lekkeid polnud praegu näha aga niiske on iga tihend ikka.
Äkki vanemad olijad oskavad nõu anda, kuis tegelikule veale jälile saada?
Ega siin palju variante pole, kas vahekastis mõni laager ära lõppenud või võll/hammasratas purunenud.
Äkki on sellest abi:
http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... Manual.pdf
Äkki on sellest abi:
http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... Manual.pdf
Viimati muutis landy, R Sept 21, 2007 06:00, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Leidsin tööriisakastist stetoskoobi. Tõstsin autol kõik 4 ratast maast lahti ja lasin käiguga ringi käia. Kuulates selgus, et kõige suuremat jorinat teeb käigukast ja vasak tagaratas. Ehk siis kogu kriuks võibki peituda koolnud rattalaagris. Kui laagrid-tihendid vahetatud selgub mis tegelikult viga oli.
BTW vahekast oli kuulates kõige vaiksemini töötav agregaat.
BTW vahekast oli kuulates kõige vaiksemini töötav agregaat.
Vasaku tagarattalaagri vahetasin ära. Täielik vaikus - ilmselt oli viga sisemise laagri purunemises.
Kui rummu kätte sain, pudenesid enamus koonusrullid ise välja.
Kui oleks kodus 52mm padrun ja korralik meisel olnud, oleks aega kogu operatsiooniks üsna vähe kulunud.
Eelmisele omanikule annaks rattavõtmega vastu kurki, sest rattalaager oli TÄIESTI kuiv.
Igatahes probleem ilmselt lahendatud.
Kui rummu kätte sain, pudenesid enamus koonusrullid ise välja.
Kui oleks kodus 52mm padrun ja korralik meisel olnud, oleks aega kogu operatsiooniks üsna vähe kulunud.
Eelmisele omanikule annaks rattavõtmega vastu kurki, sest rattalaager oli TÄIESTI kuiv.
Igatahes probleem ilmselt lahendatud.
Tekkis ka vajadus rattalaagrit kontrollida, aga sobilikku padrunit ei ole käepärast. Minu arvutuste tulemusena peaks sinna minema tollmõõdus padrun 2"1/16. siit küsimus mis padrunit on keegi kasutanud? Kus seda hankida saaks?prt kirjutas:Vasaku tagarattalaagri vahetasin ära. Täielik vaikus - ilmselt oli viga sisemise laagri purunemises.
Kui rummu kätte sain, pudenesid enamus koonusrullid ise välja.
Kui oleks kodus 52mm padrun ja korralik meisel olnud, oleks aega kogu operatsiooniks üsna vähe kulunud.
Eelmisele omanikule annaks rattavõtmega vastu kurki, sest rattalaager oli TÄIESTI kuiv.
Igatahes probleem ilmselt lahendatud.
Jüri Tel. 5247120
DISCOVERY I 300Tdi
DISCOVERY I 300Tdi
Leidsin üles õige teema selle kohta. http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... sc&start=0
Jüri Tel. 5247120
DISCOVERY I 300Tdi
DISCOVERY I 300Tdi