Käigukasti õli temperatuur

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Käigukasti õli temperatuur

Postitus Postitas LoJack »

Hoi!

Sellised mured:

* Automaatkasti andur näitab õli ülekuumenemise hoiatustuld. Kummalisel kombel juhtub seda siis, kui sõidan kiirusega 60-90 km/t. 100 km/t kiirusel hoiatustuli kustub mõne aja pärast. Õli kastis (koos filtritega) värskelt vahetatud.
Ehk on probleemiks ummistunud käigukasti õliradikas?

* Ülevaatusel väideti pidurite korrasolekuks ca 70%, seisupiduri omaks ca 30%. Kuidas olukorda parandada? Klotside vahetus ilmselt pole piisav...

Tänud soovituste eest!
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Käigukasti õli temperatuur

Postitus Postitas landy »

LoJack kirjutas: * Ülevaatusel väideti pidurite korrasolekuks ca 70%, seisupiduri omaks ca 30%. Kuidas olukorda parandada? Klotside vahetus ilmselt pole piisav...

Tänud soovituste eest!
Käsipidur töötab nagu veoautol ja pidurab kardaane, mitte rattaid. Seeg hooldus lihtne.
Seega kontolli käispiduri trummlis olevate klotside seisu ja hoovastiku häälestust.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Kruvi kasti tempi andur küljest ja kontrolli vees mis temperatuuril klemmid kokku lähevad.On olnud juhuseid kus see toimub 50 kraadi juures.Peaks aga toimuma kuskil 105 juures.

W
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

Kasti sellisel kuumenemisel kolm loogikat:
Viletsam- hüdrotrafos liiga suured lõtkud või hävinud labad, peksab õli kuumaks, suuremal kiirusel trafo blokeeritakse ja õli jahtub.
Parem- jahutus ebapiisav, kahjuks ei tea kas soojusvaheti või radikas, viimasel juhul eelkõige väline ummistus.
Parim- temp. andur saba andnud ja reageerib liiga madal temperatuuril.
Raud on tore.
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Tänud vastajatele!
Ega muud kui uurima :)
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”