Hoi!
Sellised mured:
* Automaatkasti andur näitab õli ülekuumenemise hoiatustuld. Kummalisel kombel juhtub seda siis, kui sõidan kiirusega 60-90 km/t. 100 km/t kiirusel hoiatustuli kustub mõne aja pärast. Õli kastis (koos filtritega) värskelt vahetatud.
Ehk on probleemiks ummistunud käigukasti õliradikas?
* Ülevaatusel väideti pidurite korrasolekuks ca 70%, seisupiduri omaks ca 30%. Kuidas olukorda parandada? Klotside vahetus ilmselt pole piisav...
Tänud soovituste eest!
Käigukasti õli temperatuur
Käigukasti õli temperatuur
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Re: Käigukasti õli temperatuur
Käsipidur töötab nagu veoautol ja pidurab kardaane, mitte rattaid. Seeg hooldus lihtne.LoJack kirjutas: * Ülevaatusel väideti pidurite korrasolekuks ca 70%, seisupiduri omaks ca 30%. Kuidas olukorda parandada? Klotside vahetus ilmselt pole piisav...
Tänud soovituste eest!
Seega kontolli käispiduri trummlis olevate klotside seisu ja hoovastiku häälestust.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
Kasti sellisel kuumenemisel kolm loogikat:
Viletsam- hüdrotrafos liiga suured lõtkud või hävinud labad, peksab õli kuumaks, suuremal kiirusel trafo blokeeritakse ja õli jahtub.
Parem- jahutus ebapiisav, kahjuks ei tea kas soojusvaheti või radikas, viimasel juhul eelkõige väline ummistus.
Parim- temp. andur saba andnud ja reageerib liiga madal temperatuuril.
Viletsam- hüdrotrafos liiga suured lõtkud või hävinud labad, peksab õli kuumaks, suuremal kiirusel trafo blokeeritakse ja õli jahtub.
Parem- jahutus ebapiisav, kahjuks ei tea kas soojusvaheti või radikas, viimasel juhul eelkõige väline ummistus.
Parim- temp. andur saba andnud ja reageerib liiga madal temperatuuril.
Raud on tore.