Disco I sidur

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
põdramaja
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: R Veebr 23, 2007 11:21
Asukoht: Tallinn

Disco I sidur

Postitus Postitas põdramaja »

Kunagi oli siin foorumis juttu siduri survelaagri vahetamisest (ei leia ainult enam seda teemat). Seega küsiks kui kalliks selline asi maksma minna võiks. Hea oleks nii suurusjärkki.
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

suurusjärkudest: laager ca 300 krooni. Laagrini pääsemsikes kulub töökojas näiteks 4 tundi hinnaga 400 kr tund, mis teeb kokku 1600 krooni. pärast saaks veel erladi vahetada korvi ja veel kolmas kord ka ketsat, kokku saaks tööraha 4800 krooni. Ma soovitan surve laagri vahetamise hetkeks muretseda terve siduri komplekt käeulatusse. tuleb odavam.
põdramaja
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: R Veebr 23, 2007 11:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas põdramaja »

Mis maksab terve siduri komplekt?
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

2600 ga saaks. Kui me räägime 200/300 tdist.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Seda, et sidur hakkas järsku vääga vastu põrandat lahutama. Siduri õli oli väga musta värvi läinud. Mõtlesin, et ehk siis pea silinder annab jumal teab kust õli tagasi. Uus õli sisse ja õhutama. Tee mis tahad, pedaal jääb ülemisse seisu, ja jummalast kivikõva. Lased õhutusnipli lahti, vurts, puhas õli välja ja pedaal vastu põrandat. Ise tagasi ei tule. Madalalt pumbates ei reageeri üldse, jääb tühjaks. Käega üles tõstes ja alla vajutades jällegi jääb varsti üles, nagu kännu taha. Veikoga konsulteerides siis tuli ilmsiks varjant, et korvi lamellid ei lükka survelaagrit tagasi. Ilmselt siis vaja sidurile ligi pääseda. Ärge nüüd väga naerge, pole Landikal seda tööd ennem teinud, aga kuidas käigukangi ja vahekasti hoovad lahti saab, kas keskkonsool tuleb salongist ka laiali arutada. Kas vahekast ja käigukast võtta maha ühes tükis, või omavahel lahti installitult?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kuna ka tulevikus võib tekkida vajadus näpud õliseks teha, soovitan endale hankida see:
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... =Discovery

Antud raamatu eelmine väljalse on klubi raamatukogus olemas. Kuid sinna saab ligi alles alates 06.11.08, kui Eestis tagasi olen.

Ka see
http://www.kriso.ee/cgi-bin/shop/978185 ... Wg&mv_arg=
ei tee raamaturiiulis paha.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Sõltub kui tugev poiss oled.Kui tugev siis saad kasti koos vahekastiga maha kui ei siis soovitan eraldi võtta.Lihtsam.
Hoovadega majandamisest piisab kui seest kõik kenasti tühjaks teha.Natuke pusimist ja tuleb alla välja.

W
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

4post tõstuki vahel väike käär tõstuk olemas. Kui õnnestub sinna normaalne kinnitus mõelda, et kogu see lahti lastud kupatus uperpalli ei lenda, siis vist koos. Aga ilmselt muidu võtan eraldi, üritasin mõned nädalad tagasi maasoojuspumba juhtimis keskust tõsta, (250 kg) nüüd ikka veel ribide ümbert juba autosse istumine teeb haiget. :D Unustasin, et ei ole enam 20 aastane :twisted: Pigem vana ja rahulik edasi kruvin mõned mutrid rohkem, et kergem oleks, mitte et kiiremini saaks :roll: :lol:
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”