Disco keeb!
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
- Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa
Disco keeb!
Masin: Discovery 1996 ES 2.5/300TDi
Pärast jaburaid käike seoses CHECK ENGINE tulukese põlemisega ja hingest kinni jäämisega vaadati Joe`s Garaažis asi üle ja puhastati neljas pihusti ära ja asi korras vähemalt kolmeks nädalaks...
Nüüd lõppes siis salongiküte otsa ja läks maanteel keema, pump tundub korras olevat, ratas ei loksu ja termostaat ei tohiks ka olla metsas, kuna võtsin sõidul ta välja aga ikka läks keema.
Enne seda aga võttis sõidul samamoodi hingest kinni paar korda nagu ennevanasti. Mõnikord külmast peast on ka sama asi, et kole uimane on, nagu oleks pooled pütid käigus.
Et siis - kas võib olla, et mõnda aega selle jamaga sõites oligi ainult kolm pütti järel ja küpsetasin klapid või plokikaane läbi ja nüüd see jama seoses jahutusega tuleb plokikaane/klappide mõrast vms?
Jahutusvedelikku ei kao iseeneslikult.
On veel variante?
Taisto Uuslail
Pärast jaburaid käike seoses CHECK ENGINE tulukese põlemisega ja hingest kinni jäämisega vaadati Joe`s Garaažis asi üle ja puhastati neljas pihusti ära ja asi korras vähemalt kolmeks nädalaks...
Nüüd lõppes siis salongiküte otsa ja läks maanteel keema, pump tundub korras olevat, ratas ei loksu ja termostaat ei tohiks ka olla metsas, kuna võtsin sõidul ta välja aga ikka läks keema.
Enne seda aga võttis sõidul samamoodi hingest kinni paar korda nagu ennevanasti. Mõnikord külmast peast on ka sama asi, et kole uimane on, nagu oleks pooled pütid käigus.
Et siis - kas võib olla, et mõnda aega selle jamaga sõites oligi ainult kolm pütti järel ja küpsetasin klapid või plokikaane läbi ja nüüd see jama seoses jahutusega tuleb plokikaane/klappide mõrast vms?
Jahutusvedelikku ei kao iseeneslikult.
On veel variante?
Taisto Uuslail
Maailm keerleb kui Discokera!
Tere.Kui jahutusvedelik ei kao,siis peaks olema veepumba või termostaadi viga ,aga kui termostaadi eemaldasid ja ikka keeb siis peaks olema ju ainuke vea põhjustaja veepump.Aga kui vedelik kaob siis viga plokikaanes ja kui hästi läks siis ainult tihendis.See minu arvamus.
KÕIK MIS PUUTUB MAASTURISSE TERETULNUD.
Re: Veepump
termostaadi juures oleva õhutuskorgi ärakruvimisel ja seejärel mootori käivitamisel peaks väiksmat sorti purskkaevuke kapotiall olemaTaisto kirjutas:Kuidas veel veepumpa testida peale ratta lõgistamise?
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
- Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa
Katsed
Et siis on korras kui on viipurskus?
Ma testisin Peetri (ptr) soovitusel õhutamist ja avastasin, et veepumba piirkonnast voolab ikka lahinal tosooli kui täis valada.
Et siis ikkagi veepump...
Ma testisin Peetri (ptr) soovitusel õhutamist ja avastasin, et veepumba piirkonnast voolab ikka lahinal tosooli kui täis valada.
Et siis ikkagi veepump...
Maailm keerleb kui Discokera!
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
- Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa
Enam nii väga ei kee
Nonii tänase seisuga siis niipalju, et Tõnis (Lõuna 45 garaažist) pani uue pumba peale. Peetri kaudu sain täitsa originaali ja hea on, sest b-pumbaga pidi olema perse, et varsti paned jälle uue.
Keemisest oll ka radikasse minev lohv ära pundunud kinnitusest ja radika kork vajas tihendust. Hetkel veel salongikütet pole tuvastanud, kuigi mõni aeg pärast Tõnise juurest tulekut isegi oli olemas. Õhk sees ilmselgelt.
Kas keegi oskab soovitada kõige tõhusamat õhutamise viisi?
Taisto ja Discokera
Keemisest oll ka radikasse minev lohv ära pundunud kinnitusest ja radika kork vajas tihendust. Hetkel veel salongikütet pole tuvastanud, kuigi mõni aeg pärast Tõnise juurest tulekut isegi oli olemas. Õhk sees ilmselgelt.
Kas keegi oskab soovitada kõige tõhusamat õhutamise viisi?
Taisto ja Discokera
Maailm keerleb kui Discokera!
Re: Enam nii väga ei kee
Kas pumba vahetamise ajal lasid süsteemi täiesti kuivaks või ainult valasid niipalju juurde kui pumba august välja voolas?Taisto kirjutas: Kas keegi oskab soovitada kõige tõhusamat õhutamise viisi?
Mul vähemalt läks asi leigeks peale seda kui olin kõik vee välja lasknud ja uuesti täitnud.
Korralikult hakkas sooja tulema jõuluaegsel virumaa safaril. Kas aitas maantesõit või pool päeva metsavahel aeglustiga ja paar järsemat kraaviületust.
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
- Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa
Jama jätkub
See tähendab, et rõõm jätkub!
Nüüd siis õhutatud korduvalt aga keema läheb ikka, siis kohati langeb temp. näidiku nool jälle poole peale, siis jälle keema.
Inseneer juba vihjas, et tõenäoliselt on plokikaane tihend, põnevamal juhul plokikaas vigane. Et siis, kes teab kedagi kes oleks nõus seda tööd ette võtma?
Peeter Utkini soovitusel plokikaas Tõukurisse testi ja pihustid Karla Autosse ülevaatusele.
Oleme mõnusad!
Taisto
Nüüd siis õhutatud korduvalt aga keema läheb ikka, siis kohati langeb temp. näidiku nool jälle poole peale, siis jälle keema.
Inseneer juba vihjas, et tõenäoliselt on plokikaane tihend, põnevamal juhul plokikaas vigane. Et siis, kes teab kedagi kes oleks nõus seda tööd ette võtma?
Peeter Utkini soovitusel plokikaas Tõukurisse testi ja pihustid Karla Autosse ülevaatusele.
Oleme mõnusad!
Taisto
Maailm keerleb kui Discokera!
Tervist.Minu soovitusel ära karla autosse vii!! Ma viisin enda auto pihusteid sinna kaks korda(teist korda koos autoga)ja kasu midagi Surved reguleeriti 185-e peale ,aga nii nagu tehase andmed ütlevad ei suutnud nad reguleerida ,ja väitsid ,mu auto mootor kohvi ja pole surveid sellepärast tossabki.Ma siis viisin pihustid laagrisse Kuuli juurde tema pani uued otsad 360eek tk,ning asi koras ei mingit tossu .Vanad pihusti otsad olid kuuma saand ja läbi ,neid ei olnud enam üldse reguleeridagi mõtet,aga karlas öeldi,et kui panen tehase surved siis mu auto enam käima ei lähegi ,aga kõik oli hoopis vastupidi
KÕIK MIS PUUTUB MAASTURISSE TERETULNUD.