Disco keeb!

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Taisto
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 106
Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa

Disco keeb!

Postitus Postitas Taisto »

Masin: Discovery 1996 ES 2.5/300TDi

Pärast jaburaid käike seoses CHECK ENGINE tulukese põlemisega ja hingest kinni jäämisega vaadati Joe`s Garaažis asi üle ja puhastati neljas pihusti ära ja asi korras vähemalt kolmeks nädalaks...

Nüüd lõppes siis salongiküte otsa ja läks maanteel keema, pump tundub korras olevat, ratas ei loksu ja termostaat ei tohiks ka olla metsas, kuna võtsin sõidul ta välja aga ikka läks keema.

Enne seda aga võttis sõidul samamoodi hingest kinni paar korda nagu ennevanasti. Mõnikord külmast peast on ka sama asi, et kole uimane on, nagu oleks pooled pütid käigus.

Et siis - kas võib olla, et mõnda aega selle jamaga sõites oligi ainult kolm pütti järel ja küpsetasin klapid või plokikaane läbi ja nüüd see jama seoses jahutusega tuleb plokikaane/klappide mõrast vms?

Jahutusvedelikku ei kao iseeneslikult.

On veel variante?

Taisto Uuslail
Maailm keerleb kui Discokera!
beast5
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: T Nov 06, 2007 18:27
Asukoht: EESTI

Postitus Postitas beast5 »

Tere.Kui jahutusvedelik ei kao,siis peaks olema veepumba või termostaadi viga ,aga kui termostaadi eemaldasid ja ikka keeb siis peaks olema ju ainuke vea põhjustaja veepump.Aga kui vedelik kaob siis viga plokikaanes ja kui hästi läks siis ainult tihendis.See minu arvamus.
KÕIK MIS PUUTUB MAASTURISSE TERETULNUD.
Taisto
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 106
Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa

Veepump

Postitus Postitas Taisto »

Kuidas veel veepumpa testida peale ratta lõgistamise?
Maailm keerleb kui Discokera!
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

Ilma paisupaagi korgita "paarutades" peaks paisupaagis vedeliku tase, sõltuvalt pööretest, nähtavalt kõikuma, soovitavalt paigaldatud termostaadiga.
Raud on tore.
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Re: Veepump

Postitus Postitas tt »

Taisto kirjutas:Kuidas veel veepumpa testida peale ratta lõgistamise?
termostaadi juures oleva õhutuskorgi ärakruvimisel ja seejärel mootori käivitamisel peaks väiksmat sorti purskkaevuke kapotiall olema
Pilt
Taisto
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 106
Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa

Katsed

Postitus Postitas Taisto »

Et siis on korras kui on viipurskus?

Ma testisin Peetri (ptr) soovitusel õhutamist ja avastasin, et veepumba piirkonnast voolab ikka lahinal tosooli kui täis valada.

Et siis ikkagi veepump...
Maailm keerleb kui Discokera!
beast5
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: T Nov 06, 2007 18:27
Asukoht: EESTI

Postitus Postitas beast5 »

No kas on viga käes?
KÕIK MIS PUUTUB MAASTURISSE TERETULNUD.
Taisto
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 106
Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa

Veateade

Postitus Postitas Taisto »

Vabandan, kuid ei ole saand lammutama hakata. Talv on õues...

Aitähh kaasa elamast.

Annan igatahes teada kui saabub klaarus.
Maailm keerleb kui Discokera!
Taisto
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 106
Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa

Enam nii väga ei kee

Postitus Postitas Taisto »

Nonii tänase seisuga siis niipalju, et Tõnis (Lõuna 45 garaažist) pani uue pumba peale. Peetri kaudu sain täitsa originaali ja hea on, sest b-pumbaga pidi olema perse, et varsti paned jälle uue.

Keemisest oll ka radikasse minev lohv ära pundunud kinnitusest ja radika kork vajas tihendust. Hetkel veel salongikütet pole tuvastanud, kuigi mõni aeg pärast Tõnise juurest tulekut isegi oli olemas. Õhk sees ilmselgelt.

Kas keegi oskab soovitada kõige tõhusamat õhutamise viisi?

Taisto ja Discokera
Maailm keerleb kui Discokera!
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Re: Enam nii väga ei kee

Postitus Postitas tt »

Taisto kirjutas: Kas keegi oskab soovitada kõige tõhusamat õhutamise viisi?
Kas pumba vahetamise ajal lasid süsteemi täiesti kuivaks või ainult valasid niipalju juurde kui pumba august välja voolas?

Mul vähemalt läks asi leigeks peale seda kui olin kõik vee välja lasknud ja uuesti täitnud.

Korralikult hakkas sooja tulema jõuluaegsel virumaa safaril. Kas aitas maantesõit või pool päeva metsavahel aeglustiga ja paar järsemat kraaviületust.
Pilt
prt
Unistan offroadist!
Postitusi: 62
Liitunud: T Aug 07, 2007 16:27
Asukoht: KAUSALA

Postitus Postitas prt »

Raamatus on asi väga hästi kirjas. Termostaadi korpuse peal olevast täiteaugust tuleb õhk kenasti välja.
moiva
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: N Jaan 17, 2008 09:38
Asukoht: Tallinn, Kivimäe

Postitus Postitas moiva »

Ma ka remondi/hoolduse käigus jahutussüsteemi tühjaks lasksin. Täitmise ajaks keeasin termostaadi peal oleva punni maha ja ei olnud probleeme.
Taisto
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 106
Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa

Jama jätkub

Postitus Postitas Taisto »

See tähendab, et rõõm jätkub!

Nüüd siis õhutatud korduvalt aga keema läheb ikka, siis kohati langeb temp. näidiku nool jälle poole peale, siis jälle keema.

Inseneer juba vihjas, et tõenäoliselt on plokikaane tihend, põnevamal juhul plokikaas vigane. Et siis, kes teab kedagi kes oleks nõus seda tööd ette võtma?

Peeter Utkini soovitusel plokikaas Tõukurisse testi ja pihustid Karla Autosse ülevaatusele.

Oleme mõnusad!

Taisto
Maailm keerleb kui Discokera!
beast5
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: T Nov 06, 2007 18:27
Asukoht: EESTI

Postitus Postitas beast5 »

Tervist.Minu soovitusel ära karla autosse vii!! Ma viisin enda auto pihusteid sinna kaks korda(teist korda koos autoga)ja kasu midagi :cry: Surved reguleeriti 185-e peale ,aga nii nagu tehase andmed ütlevad ei suutnud nad reguleerida ,ja väitsid ,mu auto mootor kohvi ja pole surveid sellepärast tossabki.Ma siis viisin pihustid laagrisse Kuuli juurde tema pani uued otsad 360eek tk,ning asi koras ei mingit tossu .Vanad pihusti otsad olid kuuma saand ja läbi ,neid ei olnud enam üldse reguleeridagi mõtet,aga karlas öeldi,et kui panen tehase surved siis mu auto enam käima ei lähegi ,aga kõik oli hoopis vastupidi :D :D
KÕIK MIS PUUTUB MAASTURISSE TERETULNUD.
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

see tundub rohkem plokikaane häda olevat kui voolikud punnis on.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”