DISCO 96a. 2,5tdi

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
eku
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 5
Liitunud: N Apr 10, 2008 19:32
Asukoht: pärnu

DISCO 96a. 2,5tdi

Postitus Postitas eku »

Tere! olen värske discovery omanik.küsimus järgmine,autol pöörded üle 3,5 tuhande ei lähe ja tundub, et jõudu on nats vähe? Andke nõu! :(
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

alusta õhu- ja kütusefiltrist
Pilt
eku
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 5
Liitunud: N Apr 10, 2008 19:32
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas eku »

Filtrid on vahetatud, kuid muutusi ei ole.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Diagnostikasse

Postitus Postitas Kalamees »

See paelaga auto ehk on hammasrihm mõne hamba jagu vale. Ja et Pärnust siis teised pärnakad ütlesid kus remondivad, Raekülas autobaasis, Riia maanteel Statoili taga.
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

ega pole andmeid millal viimati hammasrihma vahetati ja kõrgsurvepumba ajastust sätiti?

suitsu (sinist/musta/valget) tagant?

3500 pöördeni jõutakse vaevaliselt või kiirelt?
Pilt
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Omades isiklike kogemusi 300 tdi ga, gaas põhjas pöörded seisval autol on 83 kwh ca 4000 rpm, 90 kwh 4700 rpm. Aitori jutust muuseas ei selgu, kas on diisel, või bens. mootoriga tegemist. Alustama paks jah filtritest.
eku
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 5
Liitunud: N Apr 10, 2008 19:32
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas eku »

Tegemist on diisel autoga. hammasrihma vahetuse kohta andmed puuduvad.3,5 tuhandeni jõuab kiirelt ja siis on sein ees. tänud :)
prt
Unistan offroadist!
Postitusi: 62
Liitunud: T Aug 07, 2007 16:27
Asukoht: KAUSALA

Postitus Postitas prt »

Lõhnab reguleerimise järele.
Äkki on prombleem hoopiski gaasipedaali/trossi või pumbapealse hoovastiku ebakorrektses liikumises.
Kui hoovastik ei liigu korralikult lõpuni, siis ongi viga käes.

Peaks pumba etteande hoova lõppasendit sättima, et pöördeid juurde lisada.
Asjasse peaks suhtuma ettevaatusena, kuna auto eelmine omanik ehk püüdis mingit viga varjata, mis ilmneb kõrgematel pööretel.
moiva
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: N Jaan 17, 2008 09:38
Asukoht: Tallinn, Kivimäe

Postitus Postitas moiva »

Kui hammasrihma vahetamise kohta inf puudub, siis ma loomkatseid mootori pööretega enne rihma vahetamist ei teeks. :?
Taisto
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 106
Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa

Postitus Postitas Taisto »

Kust sa kütet ostad?

Võtsin hiljuti Olerexist, pihustid tõmbas umbe kohe.

Siis Statoili kütet peale ja pöördeid kiirendusel, hakkas jälle vurama.

Soovitan pihusteid kontrollida.

Taisto
Maailm keerleb kui Discokera!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”