1. leht 4-st

disco I rooste kindlus

Postitatud: T Mai 06, 2008 07:03
Postitas 31zgd
Kas keegi oskab rääkida disco I kere kohta, kui palju on tsingitud ja kas on ka alumiinium detaile, millised kohad on kõige rooste maiamad?

Postitatud: T Mai 06, 2008 07:18
Postitas landy
Kereplekid (peale katuse) on alumiiniumist. Peamisteks murelasteks on uste raamid, aga ka esiistmete alusraamid kipuvad me soola-vesiste talvede tõttu kähku sssitama minema.

Postitatud: T Mai 06, 2008 07:47
Postitas 31zgd
Aga kuidas on põhja ja kere kande osadega , ootaks Disco I omanike kommentaare kust kellegil kõige rohkem probleeme esineb? :twisted:

Postitatud: K Mai 07, 2008 16:32
Postitas Myller
Ussitab näiteks tagaluugi alumine äär ja nurk, kus saavad kokku tagumine rattakoobas ja ukseauk. Seal tundub olevat korralik veelõks.
Samuti esiklaasi ümbrus tihendi alt kuni selleni, et roostejunn pressis klaasi katki.

Mõned alumiiniumoksiidi mullid on ka siin-seal värvi all, aga ei midagi hullu.

Varuratta mutikad on aeg-ajalt otsa kinni roostetanud kuni poldi ja vargakindla mutri padruni katkemiseni. Aga see oli pärit juba eelmistest omanikest, kes vasepastat ei hinnanud. Sellest võtmest on siin ka juttu olnud.

Kere kandeosa? Ehk siis raam roostetab niipalju kui tal lastakse roostetada. Kui korralik värv ja roostetõrjelöga peal on, siis ei juhtu seal suurt midagi.

Igatahes on rooste Disco1 puhul üks väiksemaid muresid.

Kalev
'97 Disco. Garaaži on see näinud ikka üsna kaugelt.

Postitatud: R Mai 09, 2008 23:09
Postitas RV8
Ilma vanaduse korrosioonita disco 1te enam ei leia. 10 asstat siiski. ise asi kus ja kui palju.

Postitatud: R Mai 09, 2008 23:24
Postitas landy
RV8 kirjutas:Ilma vanaduse korrosioonita disco 1te enam ei leia. 10 asstat siiski. ise asi kus ja kui palju.
Vanematel isenditel saab järgmisle aastal 20 aastat juba täis...

Postitatud: T Mai 13, 2008 07:47
Postitas tai
alumiiniumi all on ussi mägedena tavaliselt. Tagumine pagasiruumi põhi on ka suur murekoht.

Roosteuss

Postitatud: K Juun 04, 2008 19:29
Postitas Taisto
Noh ühte-koma-teist ussi on ka mootoriruumis amordipesade piirkonnas külgedel jm.

Tagauste avade tagaosas on klassikalised pesad.

Mul roostetas sumpari toru läbi enne viimast pütti, kuna porilapakaid pole ja see koht saab soola isuga.

Raam ussitab jah sealt kust lased ussitada.

Tagaluugi alumine serv muidugi ka.

Aga õnneks on rooste tõesti viimane asi, mis Disco puhul häirib.

Taisto

Postitatud: N Juun 05, 2008 19:00
Postitas 31zgd
Aga õnneks on rooste tõesti viimane asi, mis Disco puhul häirib.

Taisto

Tahaks küsida selle peale ,et mis siis suurimad probleemid ?

Mõnda sest asjast...

Postitatud: N Juun 05, 2008 20:59
Postitas Taisto
Mnjaa. Tundub, et vajutasin valusale kohale... (Naudin iseenesest väga Discoga kulgemist.)

Aga teema kisub vilosoofiliseks... :roll:

Tegelikult mu meelest on teema hommikumaise (ennekõike Jaapani) ja õhtumaise loomingu vahel.

Hommikumaine auto on tehtud inimese abivahendiks.
Õhtumaine aga selleks, et inimene tegeleks temaga.

Eks see on auto kui sellise omapära üldisemalt. Aga kui arvestada, mismoodi tänasel hetkel on organiseeritud autotootmine maailmas, et ka corolla on inglaste hommikuse muna ja peekoni energeetiline tagajärg, siis ei ole muidugi varsti enam miskit vahet.

See kõik on muidugi paradoks, et mu senistest isiklikest sõiduvahenditest on ainult 1 olnud hommikumaalane... Aga see eest tõeline japs. Ikka vastavalt oma energeetikale... Ega ma seda imet kaua ei osanud nautida...

Jaksu edeneda (ise ennekõike)!

Taisto

Postitatud: R Juun 06, 2008 16:30
Postitas Rändsell
Aitab vast see kui õigel ajal raam ning raami ja kere ühenduskohad miski eesmärgipärase asjaga üle möglada. Sellest on siin foorumis minu meelest varasemalt ka juttu olnud. Kere värviparandusi saab teha peale korralikku pigipesu värvides kivitäkked jms puutiku abil üle (täiesti ise teostavad asjad). See peaks aitama ehk kere eluiga pikendada. Filosofeerides jaapanlastest - vanade pommikindlate jaapani maasturite põhiviga on ju see, et kõik muu seisab enam vähem koos, aga kere ussitab ümbert ja raam mädaneb alla ära. Uutest asjadest ei maksa tõepoolest rääkida, tegu ei ole enam tarbeesemetega, vaid ärikontseptsiooniga süstemaatilise tarbimise suunitluse eesmärgil. Ehk siis - uuema aja autod ei tohigi kesta kauem kui uuendadtud mudel turule jõuab, ehk siis mõned - kolmed aastad. Kõik saavad roppu moodi tööd - tootja, edasimüüja, pankur ja uue länkkari liisinud pereisa südamelihas :lol:

Postitatud: E Juun 09, 2008 18:28
Postitas tai
teoorjas on võimalik eemaldada alum paneelid ja sealt alt korralikult ussi vastu võidelda. Kinnitatud on nad lihtsate 6mm poltidega ja keremastiksiga. u 4 tundi kulus minul yhe paneeli korrektseks eemaldamiseks.

Postitatud: L Juul 19, 2008 13:27
Postitas Rein
Aga kui on juba väike uss kere ja värvivahel, kuidas siis alumiiniumi puhul toimida? Ok liivakaga ära puhastada, aga millega enne kruntimist oksiidi jäänused surmata.

Postitatud: L Juul 19, 2008 22:12
Postitas tai
Alum on metall, millel on eraldi krunt olemas. Kõige litsam küsi korraliku värvi myyatelt neil peaks seda löga olema. Hiljem pane sinna peale mida tahad.

Postitatud: E Juun 13, 2011 17:21
Postitas duud
võtan vana teema üles....
mure siis tagaukse kere nurgaga...teadjamad mõistsid seda pudi....
nimelt eile vaatasin, et miski rooste nagu on ja ei ole.....proovisin võtmega õrnalt vajutada...ohh seda imet, hetkepärast sinder rehv lehvitas mulle vastu.....nüüd pisike auk sees.....mis ma teha saan?


kas kellegil kogemusi\kas keegi on parandanud\kas alumiinium keevitus ja uus tükk peale/alla?