3. leht 4-st

Postitatud: K Juun 29, 2011 07:41
Postitas Tubiniit
Jalamatialust käsna on raske kuivaks saada. Mul kulus kevadel ca 1,5 päeva 1kW puhuriga kuivatamisele. Talveks tuleb leida mingi vannitaoline matt jalge alla.

Postitatud: K Juun 29, 2011 11:31
Postitas Rein
Ma olen kasutanud ajalehti mati all ja on olnud jumala kuiv, kui järsku jälle lambist uputab.

Vesi

Postitatud: K Juun 29, 2011 11:49
Postitas Kalamees
Vene saitidel olnud ka juttu et on ära ummistanud kondentsvee äravool radika alt. Et aastatega sodi ja tolmu koguneb paras kiht ja ummistab äravoolu augud.

Postitatud: K Juun 29, 2011 12:02
Postitas Tubiniit
Konditsioneeri kahjuks ei tunne, kuid Reinu olukorras üritaksin torude ummistumist niiduki tamiili või alumiiniutraadi abil kontrollida.

Torud

Postitatud: K Juun 29, 2011 12:15
Postitas Kalamees
Kas seal ka kabiinis pole mingid kummist lõdvikud radika ja kere vahel. Alumised lutid ju puksi otsas. Radika all olevad voolikud lahti kiskuda siis saab kergemini puhastada või on need lahti ja vesi soliseb tuppa.

Postitatud: K Juun 29, 2011 12:29
Postitas Rein
Ma tõmbasin need lutist edasi minevad torud küljest ära ja selle ots siis istuski selle radika äravoolu otsas, jumal teab, kas ta seal oli üldse otsas. Nüüd üritan esiotsa lahti kaanetada, et oma silmaga järgi vaadata. Kas mingeid katuseluugi äravoolu kanaleid ei jookse sealt eest kusagilt läbi?

Postitatud: N Juun 30, 2011 13:15
Postitas Rein
Minu omal siis ei olnudki luttideni see sitt jõudnud. Radika tuulekoja kasti otstes olid punnid ees. Sealt, kus kohast puhub juhi ja jalgadele õhku ja kinnitub see armatuuri alune ilu paneel, sealt nurgast pääseb ilusasti sellele toru süsteemile juurde. Esmalt tuleb see jublakas sisse, ehk siis maa poole lükata ja kui lupsti alla vajub, siis saab juba salongi poole kätte.Aga jah radika aukudest vahtisid ilged kaseseemne kokkukuivanud vorstid vastu :)

Postitatud: N Juun 30, 2011 19:41
Postitas RV8
Kõigepalt mõtlema, kui kaua sa seda autot pidada kavatsed. Kui tagumises tiivakaares selle liitumiskohas uksepostiga on auk, siis mis sin häirib, teibi se kinni. Veel võin soovitada mitte vaadata juhiistme vaiba alla, ja samuti pakiruumi vaiba alla. Vaatepilt võib olla mitte nõrganärvilistele. Disco 1 on raamil sõiduk. Kui raam on korras ja tehnoülevaatus ei nöögi, võib olukorraga lepida vel aastateks.

Postitatud: N Juun 30, 2011 20:32
Postitas Rein
Raam ka pudeneb laiali taga amordika juurest, pean seda ka keevitama. :( Tehnika olen saanud nüüd lõpuks 5 plussiks, aga putka tahab ümbert laiali laguneda. Pagassi põhi juba jupp aega toetub kütuse paagile ;) Jalamattide alune veel täitsa tugev.

Postitatud: N Juun 30, 2011 20:54
Postitas ermo
RV8 kirjutas:Kõigepalt mõtlema, kui kaua sa seda autot pidada kavatsed. Kui tagumises tiivakaares selle liitumiskohas uksepostiga on auk, siis mis sin häirib, teibi se kinni. Veel võin soovitada mitte vaadata juhiistme vaiba alla, ja samuti pakiruumi vaiba alla. Vaatepilt võib olla mitte nõrganärvilistele. Disco 1 on raamil sõiduk. Kui raam on korras ja tehnoülevaatus ei nöögi, võib olukorraga lepida vel aastateks.
Õige jutt
teibist abi kuigi kohati tekib kerge mõte et äkki siiski keevitaks mõned kohad kõvaks ja peaks veel igapäevasõidukina mõned head aastad.

Postitatud: E Juul 04, 2011 11:09
Postitas väints
No nende tiiva kaartel väga erinevad hinnad , oleks ka vaja mõlema poolseid, uss kuri sisse roninud , kes teeks hea odava pakkumise nendele.

Postitatud: E Juul 04, 2011 18:42
Postitas ermo
väints kirjutas:No nende tiiva kaartel väga erinevad hinnad , oleks ka vaja mõlema poolseid, uss kuri sisse roninud , kes teeks hea odava pakkumise nendele.
Tegelt pole seal mingit keemjat lased mõnel keevitajal kõvaks keevitada lihtsalt . peamiselt kõdub ära see nurgakoht. Ülejäänud kaar on tugev.

Postitatud: P Juul 17, 2011 22:28
Postitas Rein
Põranda mattide alt on õrnalt plekk pruunikas, tervet seda vaibandust ei taha hakata välja lõhkuma, aga pihustaks või pintseldaks selle pinna üle, aga mis oleks sinna kõige parem peale kanda?

Postitatud: P Juul 24, 2011 17:33
Postitas Tubiniit
Pintseldasin põranda mati alt kruntvärviga Rostskyddsprimer (Hagmans), ostetud kauplusest AUTOTARVE, kuivada lasin ööpäeva ning katsin aerosooliga DUPLI COLOR RUST STOP 4in1(selle ostsin ESPAK-st) mitu korda, aga võid kasutada ka aerosooltsinki + värv paksult peale.

Postitatud: E Juul 25, 2011 10:53
Postitas Rein
Läks käiku siis Loctite Super Roast Killer ja peale ära kuivamist lasin tõrva aerosooliga üle. Ei olnud maal käepärasemaid vahendeid võtta.
Aeg sai otsa. Lähen täna metsadesse kooserdama.