Üldised probleemid Disco I-ga

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Margus
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 102
Liitunud: E Juul 23, 2007 14:13
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Margus »

Rein kirjutas:Et kes hakkab mehaanilist etteandepumpa vahetama, siis selline lugu, et 8 seid "sõrmuseid" tarvis, uue pumbaga neid kaasas pole. Vanalt pumbalt ei kanguta neid ka maha.
See tarkusetera on kahjuks aastakese hiljaks jäänud :) Kui endal vahetasin, siis ka imestasin, et kuidas selline asi võimalik saab olla.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

:!: Palun abi :!: Vahekasti esimese otsa vlants, tihend ja laager vahetatud. Nüüd jookseb sirinal sealt vahelt õli välja ja juba võlli ots töllerdab. Kuhu kohta toetub võlli tagumine ots, kas sealt on miski saba andnud? Kes on disco, defeka vahekaste romontinud?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

Tagumine ots toetub diffrisse. Ilmselt jäi mingi stopperrõngas paigaldamata. Paljud "simmerid" paigaldatakse mõõdu (sügavus välisservast) järgi, st. puudub lõppasendit piirav rant, ilmselt ka see (olen lammutanud aga ei mäleta enam detaile). Või on flantsi kinnitusmutter hakanud lahti kerima, see isegi tõenäolisem. Kui asi progresseeruv, on "rehepeksumasinat" oodata.
Raud on tore.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Splint ette saanud, mutter kõvasti kinni. Tihend enam vähem samasse asendisse, kus vanagi oli. Progresseeruv tundub jah olema.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Kasutaja avatar
sokk
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 30
Liitunud: R Mai 25, 2007 04:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sokk »

Siinkohal julgen ka oma hääle anda lööktõmmitsale. Kolkimist ja loksutamist ju on, aga asja saab tehtud. Värk, millega mina pisut alt läksin, oli korralike stopperseibi näpitsate (või kuidasiganes te neid nimetate) puudumine. Õigemini mul nad olid, aga sellised väikesed, kardaaniristi komplekteerimise jaoks sobivad. Ja siis nende nikatsitega ja peenikese kruvikaga ja peenikese otsaga näpadega urgitsed ja vihastad ennast küll põhjalikult välja, aga seibi keerad ikkagi veidi kõveraks. :evil: Ja siis ta ei istu pärast korralikult oma pilusse ja sina pabistad kas laager oma kohalt mingil ebasobival hetkel jalutama ei lähe... (peaks vist ikkagi lahti võtma ja uue seibi panema...).
Teemas varemalt tsiteeritud informatiivses lingis lastakse esimese asjana vahekastist õli välja. Mul õli suht värskelt vahetatud ja ei viitsinud sellega jälle jändama hakata - tõstsin auto esiotsa üles nii kõrgele, et rattad olid maast lahti ehk 6-7 cm jagu ning peale võlli ja simmeri eemaldamist jooksis sealt välja vast mõnisada ml õli (pärast valasin silma järgi sama koguse juurde). Nii et kui esisild veidi kõrgemale tõsta, peaks saama töö suhtkoht puhtalt tehtud. 8)

Terv, Urmas

täiendus: Olin eelnevat kirjutades pisut optimistlik :oops: Leidsin kuurist paar limpsipudelit õliga ja hakkas meenuma, et õli voolas vist kastist ikka pisut rohkem välja - nii 800-900 ml. Et sellega peab siis arvestama kui masina nina üles tõsta.
Myller kirjutas:
Rein kirjutas:Kes on monteerinud vahekasti esimese vlantsi laagrit maha, nii, et kasti osadeks ei võta, paluks infot, kuidas see käib. Hr. Inseneer ütles, et tõmmits laagrikülge keevitada. Kas on veel teisi mooduseid?
Teine moodus - lööktõmmitsaga: http://www.landyzone.co.uk/lz/f41/trans ... 81771.html . Pole omal olnud põhjust vahetada, aga peaks ka nii saama, kui simmer ja laagri stopperseib ära võtta, flants tagasi kruvida ja siis meelitada. Näiteks kui flantsi ja korpuse vahele panna sobiva paksusega abinõu ja siis mutikat kinni keerata.

Kalev
Viimati muutis sokk, L Sept 15, 2012 08:22, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

terve
mul sama kohaga mure mis reinul, aga aga aga, mul kuidagi liiga palju plõgiseb\lõriseb\koliseb\plagiseb see Vahekasti esimese otsa vlants või see kant kusagilt.
kui kardaani keerutan käsitsi siis loks on päris jõhker...kardaani ristid on ok ja uued aga kas mul on siis asi niikaugel, et Vahekasti esimese otsa vlants on pekkis koos esi diffriga?
või differ peabki palju järgi andma?
kastis õli vahetasin välja ning poldi küljes oli natukene puru (metalli) aga see siilike oli nii väike, et hetkel vist ainult vahekastis see plõgiseb\lõriseb\koliseb\plagiseb teema sees.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Käi näita siis kas pesas, või hr. inseneeri juures asi ette.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Manuaalkäigukastiga Disco 1-tede puhul on reegel - mida tugevamaks neist tulev heli läheb, seda kallimaks läheb remont.
LR Discovery I 83kW manuaal
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Vahekasti puhul pole ju vahet, kumb käigukast on.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Kasutaja avatar
muhlui
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 41
Liitunud: K Juul 24, 2013 11:47
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas muhlui »

Kas võib olla ATM kasti tuulutuse probleem (umbes) kui õlivarda välja lõkkab nii 3 cm ?
Kus ATM kasti tuulutuse otsa leida võib ?
Discovery I 300 Tdi ATM 98a
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Postitus Postitas Kult »

muhlui kirjutas:Kas võib olla ATM kasti tuulutuse probleem (umbes) kui õlivarda välja lõkkab nii 3 cm ?
Kus ATM kasti tuulutuse otsa leida võib ?
Mul sama probleem, oleks ka huvi teada mis viga/lahendus.
Kasutaja avatar
sokk
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 30
Liitunud: R Mai 25, 2007 04:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sokk »

Kas võib olla ATM kasti tuulutuse probleem (umbes) kui õlivarda välja lõkkab nii 3 cm ?
Kus ATM kasti tuulutuse otsa leida võib ?

Mul sama probleem, oleks ka huvi teada mis viga/lahendus.
Mul sama probleem. Tagajärje likvideerimiseks käepärane ning lollikindel lahendus: voolikuklamber ümber õlitoru, varda otsas korgi külgedele kaks väikest sälku ning siis traat ümber klambri (et oleks pidepunkt) ja üle korgi. Sorri, pilt on telefoniga tehtud, aga selgitusele ehk abiks... :oops:
Põhjuse osas jään vastuse võlgu, aga ennast olen lohutanud väitega, et ju vist vibratsioon seda varrast torust välja tõstab. :roll:

Parimat, Urmas

Pilt
Disco 300tdi AT
Mikk_M
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: T Aug 17, 2010 10:05
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas Mikk_M »

Tere,

Ka minu autol tuleb see kasti õlivarras väljapoole, samuti ühel rrc-l, mida näppinud olen. Julgen arvata, et see on " normaalne" nähtus sellises vanuses autode puhul.
Discovery I
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Mul sama probleem. Tagajärje likvideerimiseks käepärane ning lollikindel lahendus: voolikuklamber ümber õlitoru, varda otsas korgi külgedele kaks väikest sälku ning siis traat ümber klambri (et oleks pidepunkt) ja üle korgi. Sorri, pilt on telefoniga tehtud, aga selgitusele ehk abiks... Embarassed
Põhjuse osas jään vastuse võlgu, aga ennast olen lohutanud väitega, et ju vist vibratsioon seda varrast torust välja tõstab.
Põhjuseks on karterituulutuse õlieraldaja, mis on umbes. Odav asi.
Õlivarda kinnipigistamise tagajärjel tekib karterisse liiga suur rõhk, õli pressitakse silindritesse ning sumbutitorust tuleb pidevat valget õliudu. See protsess on süvenev.
Õlieraldaja vahetusega väheneb kütusekulu, natuke võimsust tuleb tagasi ja mootoriõli lisamise vajadus väheneb

Vaadake ka seda!
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=6005
LR Discovery I 83kW manuaal
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Panin eelneva jutuga puusse - automaatkäigukasti probleeme ma ei tunne, mul käsikast. Ajanappusest ei süvenenud eelmiste postituste sisusse.
Aga karterituulutust on soovitav jälgida!
LR Discovery I 83kW manuaal
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”