Üldised probleemid Disco I-ga

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Millised on sinu omal siis ettetulnud suuremad probleemid ja kas neid on võimalik ka vältida?
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

turbo, plokikaane tihend, automaatkasti turbiin ..
Pilt
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

See jah juba üldine kulumine :?
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Solgutasin põhja all settepoti sette väljalaskmise punni, ei avanenud, tundus, et hakkab murduma. Uut punni ka polnud ja jätsin ta rahule. Niikaua, kui silla õlisid vahetasin, tsekkaasin ikka punni poole, et kas järsku läbi ei anna. Ei andnud. Sõitsin siis tööjuurest kodupoole, kui auto ära kooles järsku. Panen uuesti käima, läks, hakkan sõitma jäi seisma. Uurisin igalt poolt, ei miskit, vaatasin kõhu alla, tilgub. Punn oli siis ära liikunud ja sõidu ajal hakkaas lisaõhku imema. :) Seda punni siis igaks juhuks mitte näppida, kui pole varu punni olemas. Kui see pealt maha murda, siis jääbki kütus jooksma. Endal küll lahti ei saanud, nii et ei oska öelda, mis keere seal sees on, et kas saab ajutiselt asendada mõne poldiga, või paju oksaga ;)
Viimati muutis Rein, T Nov 24, 2009 22:51, muudetud 1 kord kokku.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Punn murdus ära. Et jooksu peatada, võtsin isepuuruva katuse kruvi ja kuuese plank seibi ja seibi alla kummitihend. Kruvi järgi jäänud plastikusse ja peab.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Avastasin sellise asja, et esimene diferentsiali korpus on käinud vastu õlifiltri põhja. Kas kellegil on veel nii juhtunud, või on mootoripadjad ja alusvankri detailid kustunud, et need omavahel kokku jõuavad. :?:
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

Rein kirjutas:Avastasin sellise asja, et esimene diferentsiali korpus on käinud vastu õlifiltri põhja. Kas kellegil on veel nii juhtunud, või on mootoripadjad ja alusvankri detailid kustunud, et need omavahel kokku jõuavad. :?:
väsinud vedru ja pika filtriga käis s.t. õlivahetusel tuvastasin mõlkis filtri
aga see filter oli ka 2x pikem kui peaks. ega õlivahetajal polnud aimu maasturi eripäradest
Pilt
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Mul Mann filter, mida kataloog soovitas.
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

Rein kirjutas:Mul Mann filter, mida kataloog soovitas.
kas filtri pikkus läbimõõduga samas suurusjärgus või ca 2 korda pikem? ehk ristlõige rohkem ruudu või ristküliku moodi?
Pilt
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

silmajärgi peaks vist õige olema..
Pilt
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Millest selline asi tuleb, või ongi see normaalne, et foori taga seistes, mootori pöörded alla 1000 ja kui pidurit all hoida, tõmbab esituled maha. Kui suund on sees, siis esituled vilguvad kaasa õrnalt, madala pinge tõttu. Kas selline madal pinge on normaalne, või tuleb geneka kallale minna. Tõstes pöörded 1250ni, muutub olukord normaalseks. Salongi vendi puhumis kiirus mõjutab samas seda oluliselt. Kui taga akna soojendus sees, salongi vent 4 nda astme peal, kuagtuled peal koos lisadega, siis isegi tuuriga ei lähe laadimine üle 12,7. Kui lähitule, vent 1 kiiruse peal ja muud taga pole siis on laadimine 13,5-13,7. KAs ei peaks mingi 14,2 välja venitama?
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

Rein kirjutas:Millest selline asi tuleb, või ongi see normaalne, et foori taga seistes, mootori pöörded alla 1000 ja kui pidurit all hoida, tõmbab esituled maha. Kui suund on sees, siis esituled vilguvad kaasa õrnalt, madala pinge tõttu. Kas selline madal pinge on normaalne, või tuleb geneka kallale minna. Tõstes pöörded 1250ni, muutub olukord normaalseks. Salongi vendi puhumis kiirus mõjutab samas seda oluliselt. Kui taga akna soojendus sees, salongi vent 4 nda astme peal, kuagtuled peal koos lisadega, siis isegi tuuriga ei lähe laadimine üle 12,7. Kui lähitule, vent 1 kiiruse peal ja muud taga pole siis on laadimine 13,5-13,7. KAs ei peaks mingi 14,2 välja venitama?
kuskilt, kus ei tohiks, saab massi?
Pilt
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Samas tagaklaasi soojendus on üks suur lühis. 8) Aga katsun kere ja mootori vahelised massid ka üle vaadata.
prt
Unistan offroadist!
Postitusi: 62
Liitunud: T Aug 07, 2007 16:27
Asukoht: KAUSALA

Postitus Postitas prt »

Võib juhtuda, et vedrud on täiesti surnud ja seejärel saavad kokku õlifilter ja esisild. Olen täheldanud seda ka muudel autodel
DISCO III ja jalamees
It Is Not Broken It Is British
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”