1. leht 4-st

Postitatud: R Aug 01, 2008 08:50
Postitas Rein
Millised on sinu omal siis ettetulnud suuremad probleemid ja kas neid on võimalik ka vältida?

Postitatud: R Aug 01, 2008 09:42
Postitas tt
turbo, plokikaane tihend, automaatkasti turbiin ..

Postitatud: R Aug 01, 2008 10:18
Postitas Rein
See jah juba üldine kulumine :?

Postitatud: K Aug 27, 2008 18:24
Postitas Rein
Solgutasin põhja all settepoti sette väljalaskmise punni, ei avanenud, tundus, et hakkab murduma. Uut punni ka polnud ja jätsin ta rahule. Niikaua, kui silla õlisid vahetasin, tsekkaasin ikka punni poole, et kas järsku läbi ei anna. Ei andnud. Sõitsin siis tööjuurest kodupoole, kui auto ära kooles järsku. Panen uuesti käima, läks, hakkan sõitma jäi seisma. Uurisin igalt poolt, ei miskit, vaatasin kõhu alla, tilgub. Punn oli siis ära liikunud ja sõidu ajal hakkaas lisaõhku imema. :) Seda punni siis igaks juhuks mitte näppida, kui pole varu punni olemas. Kui see pealt maha murda, siis jääbki kütus jooksma. Endal küll lahti ei saanud, nii et ei oska öelda, mis keere seal sees on, et kas saab ajutiselt asendada mõne poldiga, või paju oksaga ;)

Postitatud: N Aug 28, 2008 12:41
Postitas Rein
Punn murdus ära. Et jooksu peatada, võtsin isepuuruva katuse kruvi ja kuuese plank seibi ja seibi alla kummitihend. Kruvi järgi jäänud plastikusse ja peab.

Postitatud: T Sept 23, 2008 13:11
Postitas Rein
Avastasin sellise asja, et esimene diferentsiali korpus on käinud vastu õlifiltri põhja. Kas kellegil on veel nii juhtunud, või on mootoripadjad ja alusvankri detailid kustunud, et need omavahel kokku jõuavad. :?:

Postitatud: T Sept 23, 2008 14:34
Postitas tt
Rein kirjutas:Avastasin sellise asja, et esimene diferentsiali korpus on käinud vastu õlifiltri põhja. Kas kellegil on veel nii juhtunud, või on mootoripadjad ja alusvankri detailid kustunud, et need omavahel kokku jõuavad. :?:
väsinud vedru ja pika filtriga käis s.t. õlivahetusel tuvastasin mõlkis filtri
aga see filter oli ka 2x pikem kui peaks. ega õlivahetajal polnud aimu maasturi eripäradest

Postitatud: T Sept 23, 2008 14:42
Postitas Rein
Mul Mann filter, mida kataloog soovitas.

Postitatud: T Sept 23, 2008 15:07
Postitas tt
Rein kirjutas:Mul Mann filter, mida kataloog soovitas.
kas filtri pikkus läbimõõduga samas suurusjärgus või ca 2 korda pikem? ehk ristlõige rohkem ruudu või ristküliku moodi?

Postitatud: T Sept 23, 2008 16:44
Postitas Rein

Postitatud: K Sept 24, 2008 08:34
Postitas tt
silmajärgi peaks vist õige olema..

Postitatud: N Okt 09, 2008 08:22
Postitas Rein
Millest selline asi tuleb, või ongi see normaalne, et foori taga seistes, mootori pöörded alla 1000 ja kui pidurit all hoida, tõmbab esituled maha. Kui suund on sees, siis esituled vilguvad kaasa õrnalt, madala pinge tõttu. Kas selline madal pinge on normaalne, või tuleb geneka kallale minna. Tõstes pöörded 1250ni, muutub olukord normaalseks. Salongi vendi puhumis kiirus mõjutab samas seda oluliselt. Kui taga akna soojendus sees, salongi vent 4 nda astme peal, kuagtuled peal koos lisadega, siis isegi tuuriga ei lähe laadimine üle 12,7. Kui lähitule, vent 1 kiiruse peal ja muud taga pole siis on laadimine 13,5-13,7. KAs ei peaks mingi 14,2 välja venitama?

Postitatud: N Okt 09, 2008 09:39
Postitas tt
Rein kirjutas:Millest selline asi tuleb, või ongi see normaalne, et foori taga seistes, mootori pöörded alla 1000 ja kui pidurit all hoida, tõmbab esituled maha. Kui suund on sees, siis esituled vilguvad kaasa õrnalt, madala pinge tõttu. Kas selline madal pinge on normaalne, või tuleb geneka kallale minna. Tõstes pöörded 1250ni, muutub olukord normaalseks. Salongi vendi puhumis kiirus mõjutab samas seda oluliselt. Kui taga akna soojendus sees, salongi vent 4 nda astme peal, kuagtuled peal koos lisadega, siis isegi tuuriga ei lähe laadimine üle 12,7. Kui lähitule, vent 1 kiiruse peal ja muud taga pole siis on laadimine 13,5-13,7. KAs ei peaks mingi 14,2 välja venitama?
kuskilt, kus ei tohiks, saab massi?

Postitatud: N Okt 09, 2008 11:00
Postitas Rein
Samas tagaklaasi soojendus on üks suur lühis. 8) Aga katsun kere ja mootori vahelised massid ka üle vaadata.

Postitatud: N Okt 09, 2008 21:41
Postitas prt
Võib juhtuda, et vedrud on täiesti surnud ja seejärel saavad kokku õlifilter ja esisild. Olen täheldanud seda ka muudel autodel