3. leht 4-st

Postitatud: E Dets 26, 2011 16:40
Postitas landy
Rein kirjutas:Tihvte on siis saada eraldi, nagu jooniselt näha on, aga kui pesad kulunud, siis ikkagi uusi hingesid vaja?
Kui on kulunud loperguseks, siis jah uusi hingesid vaja. Kui on ühtlane kulumine võib ehk mõni treial sobivad suuremad tiftid teha (võib eeldada aukude üle puurimist).

Postitatud: E Dets 26, 2011 16:53
Postitas Rein
Arvan küll, et augud üle ja treialionu aitab välja. Pean piiluma sinna, et järsku kannatab isegi pronks puks sisse teha.

Postitatud: P Jaan 22, 2012 18:41
Postitas Rein
Landy, viska mingi link, kus neid jubinaid ikkagi saab analüüsida, seal hingedel on liugpindadel mingid plast seibid ka veel vahel.

Postitatud: P Jaan 22, 2012 22:28
Postitas landy
Rein kirjutas:Landy, viska mingi link, kus neid jubinaid ikkagi saab analüüsida, seal hingedel on liugpindadel mingid plast seibid ka veel vahel.
Kas minu eelmises postituses olevad skeemid ei aidanud? Mis linki sa veel lisaks soovid?

Postitatud: P Jaan 22, 2012 23:09
Postitas Rein
See mure, et ei saa zuumida ja numbritel pole nimetusi taga, et kas esimesel pildil see nr 13 on nende tiftide stopper, või plastik seib. Krdi lollisti on see ühel hingel 2 tifti süsteem, see annab päris palju läbi vajuda.

Postitatud: T Jaan 24, 2012 22:50
Postitas discoveri I
mul oli tagaluugi alumisel hingel all tift puudu ja üleval oli mingi polt sisse löödud,loksus ja ei saanud ust reguleerida.puurisin 10``puuriga läbi ja panin täispika poldi sisse ja mutri otsa,nüüd on ok.

Postitatud: P Mai 06, 2012 16:41
Postitas Rein
Nii helistasin paari küsimuse asjus herr Inseneerile ja loputasin peale kõnelust autot mõnusalt kohe rohke veega. Igatahes pidurivõimendi alt sisse tulev juhtmepunt andis vett salongi ja paremal, klaasipesu kopsiku alune punt, tundub, nagu oleks sealt üldse lutt ühe serva pealt maas. Vasaku juhtmepundi viga on selles, et kolmik on tehtud langevale pundile ja see on rüüsist avatud, sealt siis tuleb vett läbi. Vasaku poole matt on oluliselt kuivem, kui parema poole oma. Lähen nüüd kruvima ja tsekin olukorda.

Postitatud: R Mai 25, 2012 16:53
Postitas Rein
Kas vahekastist esikardaani tuleva vlantsi polte saab ükshaaval ka vahetada, või on nad koos vlantsiga. Kas see porikattekrae käib vlantsipealt maha?

Postitatud: L Mai 26, 2012 22:03
Postitas Margus
Rein kirjutas: Kas see porikattekrae käib vlantsipealt maha?
Käib maha jah.

Postitatud: P Mai 27, 2012 00:38
Postitas Rein
Siis kõik hästi ;)

Postitatud: E Mai 28, 2012 11:42
Postitas Rein
Kes on monteerinud vahekasti esimese vlantsi laagrit maha, nii, et kasti osadeks ei võta, paluks infot, kuidas see käib. Hr. Inseneer ütles, et tõmmits laagrikülge keevitada. Kas on veel teisi mooduseid?
Lõtk pole kõikse hullem ja uut vlantsi ei taibanud osta, nii et jätan laagri ja uue simmeri reservi ja teen kunagi, kui asi kriitilisemaks kakub juba kasti kapitaali. Sõltuvalt, et mis saba annab, kuid mitte varem, kui siduri ketta kallale minekuks läheb.

http://www.landroverresource.com/docs/L ... Manual.pdf

Postitatud: T Mai 29, 2012 12:40
Postitas Rein
Talasillaga auto pole ka kõiksevõimas, igasuguste viperuste vastu. Avastasin, et pooltelje otsa munakate tihendid lekivad. Lähemal vaatlusel selgus, et läiega sissesurutud esimesed servad. Mõtlesin, mis mõtlesin, kuni meenus talv ja sügav lumi ja siis see moment, kui rool enam ei keeranud eriti hästi. Väljast vaadates oli näha, et lund igal pool :( Oleks tulnud nende zarniiride ümbrus ära puhastada ;)

Postitatud: K Mai 30, 2012 17:25
Postitas Myller
Rein kirjutas:Kes on monteerinud vahekasti esimese vlantsi laagrit maha, nii, et kasti osadeks ei võta, paluks infot, kuidas see käib. Hr. Inseneer ütles, et tõmmits laagrikülge keevitada. Kas on veel teisi mooduseid?
Teine moodus - lööktõmmitsaga: http://www.landyzone.co.uk/lz/f41/trans ... 81771.html . Pole omal olnud põhjust vahetada, aga peaks ka nii saama, kui simmer ja laagri stopperseib ära võtta, flants tagasi kruvida ja siis meelitada. Näiteks kui flantsi ja korpuse vahele panna sobiva paksusega abinõu ja siis mutikat kinni keerata.

Kalev

Postitatud: K Mai 30, 2012 21:54
Postitas Rein
Päris huvitav :) Kas nüüd kast aind sama, mis defeka all? Asjad nigu defeka poritiivale laotatud. Teisalt, kui keermelattidest paraja pikkusega toikad keevitada laagri sisemise ja välimise saale külge, plaat toetada välli otsale ja siis mutritega vardaid vedama hakata, ole ka teab mis keeruline, ainult aega jäänud väheks ja unustasin ka uue otsa vlantsi tellida. Vanal tegelikult juba simmeri sooned sees.

Postitatud: R Juun 08, 2012 12:27
Postitas Rein
Et kes hakkab mehaanilist etteandepumpa vahetama, siis selline lugu, et 8 seid "sõrmuseid" tarvis, uue pumbaga neid kaasas pole. Vanalt pumbalt ei kanguta neid ka maha.