1:Selline mure siis, et roolivõimendipump, veepump ja geneka kupatus on kuidagi kiivas väntvõlli otsas paikneva rihmaseibi suhtes. rihmal on juba ühe ääre maha närinud roolivõimendi pumba seibi vastu. Kas need teised pumbad on mingi suure plaadi küljes, või milles asi, et seepoolne ots on kabiinipoole pöördes?
2: Roolivõimu seib oma 4 mm seespool üldisest jooksust, kas on keegi järsku valtetpidi selle seibi tagasi pannud kunagi? Rihm maas ja kõige viltusem asi kogu kompotis on roolivõimu pump. Kuna rihm räsitud nagunii, siis lõikan välimise soone maha. Kui keegi on maadelnud roolivõimu pumbaga, andke märku
3: Rihm maas. Eestpoolt roolivõimu rihma loksutades ei miskit selili autoalla ja alt poolt uurima. Tagant pumpa puudutades pump loksus. Ilmselt on kronsa küljest poldid lahti. Ja samas eestpoolt logistades ei tunne midagi. Rihmaratas maha ja eks siis jälle paistab kuhu poole sammuke liigub, kas edasi või tagasi.
4: rihmaseibi polte ei saa üksi koduste vahenditega lahti. Pumba alumist vasakut polti pole sees, ülemist keskmist keerasin kandi haaval mitukümmend korda, kuid loksumine ei vähenenud, paremale alumisele ei pääse ka ilma rihmaratast eemaldamata juurde.
2,5Tdi 83 Kw 95a. Geneka rihm jookseb viltu
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Hirmus lühikesed poldid olid korpuse kinni keeramiseks, eest otstest siis keere maas, panin asemele 8x25 poldid ja need leidsid veel korpuse lõpust keeret. Nüüd kokku lappamine veel, eks siis näha, kas jääb pidama. Nii õhtuni veel pidas. Tarvis meeles pidada, et pumba eemaldamine võib siis nõuda juba korpuse vahetust.