1. leht 2-st

disco tahmab, appi!

Postitatud: P Nov 09, 2008 16:41
Postitas miki
Algusest.. masin läks keema ja tõmmas plokikaane kõveraks, lasin ära lihvida ja vahetasime korraga ka saaled ja ühe kolvi millel kriimud peal välja.
Auto nagu tipp-topp kuid kui soojaks läks hakkas aurama tagant ja jahutusvedelik kadus paari päeva tagant ära - selge plokikaanes väljalaskes mõra.
inseneri käest sain kasutatud kaane, torkasime peale ja tahmab jõhkralt ka tühikäigul ning muidugi jõuetu. kuigi plokikaan ei tohiks sellist asja ju põhjustada :?:
masin käivitub üli hästi - ei tohiks silindri survetega ka pahasti olla, pihustid lasin kahes erinevas töökojas topelt üle vaadata, klapivahed 0,2 paigas, jõudsin juba ka hammasrihma välja vahetada ja märgid üle kontrollida, kõrgsurve pumba lasin üle kontrollida- ok , summutis ka mingit "kaltsu" ees ei ole, turbo lööb rõhku küll kuigi on kergelt õline, masin õli ega vett ei võta.

Kui kellelgi mingeid ideid pakkuge välja, omal juba mõistus otsas

Postitatud: P Nov 09, 2008 18:58
Postitas landy
Karta on, et tuleb siit:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=578
abu otsida.

Postitatud: P Nov 09, 2008 20:22
Postitas Rein
Sisselaske klapivahed? Tahmamist põhjustab ka vähene õhu juurdepääs, samas, kui on järsku pumbast süüde ära varane. Peugeottil oli pumba sisu kulunud, siis ka tahmas. Kas seal turbo juures see EGR, või mis iganes klapp see on, kas see töötab, või kas discol on see peal. Ühel autol oli mil seal klapi juures mingi toru kinni (940 Volvo).

Postitatud: P Nov 09, 2008 20:45
Postitas miki
klapivahede kohta isiklikult ei tea kuid inseneri sõnul olla plokikaan äsja üle vaadatud ( klapid olid küljes ). süüde vaadati kellaga üle..kui pump kulunud peaks kütet rohkem peale laskma kuid proovisime ka vähemaks keerata ja siis ei jõudnud kohapealtki ära minna ja tahmas samamoodi.
turbo juures see klapp töötab ja minu meelest see keerab ju õhku kinnipoole kui kõvasti tuuri anda. turbo juurest läheb veel peenike toru küttepumba peale mis peaks suurema turborõhuga ka kütet vist rohkem peale andma, see ka nigu toimis... :?

Postitatud: P Nov 09, 2008 21:52
Postitas RV8
Klapivahesi vaadatakse ikka kokkumonteeritud mootoril, klapivahe "laupäeal" või teisel mootril mõõdetuna ei tasu arvetsada. Mis puutub diisli pumpade ja pihustute kontrolli, siis julgen väita, et vähemalt pealinnas ja selle lähiümbruses ühtegi pädevat diislifirmat pole. Olen kokkupuutunud, lastes kontrollida nii pumpasi kui pihusteiud. Eriti pumpade kontrolliga on lood pahad. Seda ei osata teha. Või võetakse ette selliseid tõid, milleks pole piiisavat oskust ja seadmeid. 30 aaastat ja vanema diiseltehnikaga saadakse hakama küll. Viimati palusime kontrollida uhte 300 tdi pumpa, mis tagastati 18 kraadise süütenurga nihkega, st märkide järgi paigaldatuna pump töötas vale ajastusega. Pumpa ainult kontrolliti, aga sisuliselt muudeti kasutamiskülbmatuks.

Postitatud: P Nov 09, 2008 22:29
Postitas miki
kokkumonteeritud mootoriga ikka.. klapivahed 0,2
kuid plokikaane ja väntvõlli maha võtmiseks ei ole vaja ju pumpa maha keerata ega üldse näppida (ei näppind ka)
sama asendiga töötas norm. aint et eelmisel plokikaanel oli mõra sees ja jahutusvedelik tuli sooja mootori puhul tagant kerge auruna välja

pumbad ja pihustid

Postitatud: P Nov 09, 2008 23:09
Postitas Kalamees
Ega jah selle kontrolliga jama. vanematele mehhaanilistele on Rakvere kandis vana meistrimees Lepnal Roometu talu. Aga elektrilistega jah jama, Sai Karla autost pihustid kontrolitud Ivecole, ikka tossab.

Postitatud: P Nov 09, 2008 23:37
Postitas alver1
Must suits võib olla õhu puudulikust juurdepääsust=õhufilter. Või on sul rihm hambavõrra valesti. Minu arvamus.

Postitatud: E Nov 10, 2008 09:58
Postitas miki
testimise mõttes olen kogu õhu süsteemi jupphaaval maha lammutanud ja teise masina pealt turbo surve ka vedanud -ei aita .
lähen lasen vast täna süütenurka sinna tänna muuta vaatab kas mõjub kuidagi..
kui keegi viitsib kapoti üles kergitada ja plokikaane märgistust vaadata mis teil seal peal on ?

Postitatud: E Nov 10, 2008 10:49
Postitas Rein
mingi 33 ja 95 on ümmarguse templi sees, muud täistust küll ei näe kaanel.

Postitatud: E Nov 10, 2008 11:06
Postitas miki
see on tootmisaasta 95`
sul on se plastkate peal kui õlikorgi maha võtad peaks selle kätte saama ja minul on seal HRC2666 suht suurelt peale valatud..? see vast on mingi tüübikood ?

Postitatud: E Nov 10, 2008 11:28
Postitas Rein
? see ju klapikambri kaan 8)

Postitatud: E Nov 10, 2008 11:31
Postitas miki
ei ei klapikambri kõrval kollektorite pool.

Postitatud: E Nov 10, 2008 11:38
Postitas Rein
Sama kood jah.

Postitatud: E Nov 10, 2008 16:36
Postitas miki
viisin masina töökotta lubasid plokikaane üle vaadata ja vana ära survestada et äkki annab ära keevitada, eks nädala lõpus paistab..