Suur probleem!!! (vibratsioon esisillas)

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Väga kriitilise pilguga tuleks üle vaadata

ka panhardvarda puksid, ei ole palju vaja

"surmavõbina" tekitamiseks.
Myller
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 150
Liitunud: T Juul 05, 2005 14:34
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Myller »

Ravisin just võbinat:

Rooliotste vahetus - peale uute rooliotste suurt edu ei olnud.

"Panhard" kaigas oli oma augu laperguseks loksutanud. Uutest puksidest ja augu taastamisest oli vähe abi.

Pingutasin munakate ülemised laagrid ära. Sealt vahelt tuli peaaegu millimeetri jagu seibe vähemaks võtta. Sellest oli kõvasti abi. Töö käigus avastasin, et rattalaager tahtis ka natuke peale keeramist.


Kalev
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Mis too panhard varras on?
Myller
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 150
Liitunud: T Juul 05, 2005 14:34
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Myller »

Inglise keeles Panhard rod - Diagonaalvarras, mis jookseb roolikarbi kronsteini küljest esisilla külge ja peaks seda külgsuunas paigal hoidma.

Kalev
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Selge. Jälle targem. Pean enda omale varsti uued amordid panema ja siis koos selle tööga ka kõik ilusad tugevad värvilised puksid ka. :wink: Rattalaagrid ja munakate kapremondi staff juba pea aasta pagassis kaasas veerenud. Tuleks korraga siis see töö ka ära teha. :roll:
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Mis tootja amordid plaanid alla panna? Kas rahakott kannatab kohe KONI-d panna?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Tahtmine on küll selline, sõidan või kõik 4 tühjaks, aga muud ei hakka ka panema. :D
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Kuna omal ka plaanis miskil hetkel hakata amorte vahetama siis siin kohe küsimus tarkade klubile - kumb siis, kas OME või Koni?
UK-s soovitasid vaat, et kõik, et OME on kindel valik. Most bang for the buck. Ja kui vaja saad samasuguse OME osta ka Aafrikast, OME olla nii laialdaselt kättesaadav. Koni aga on märksa vähe kättesaadavam.
Samas, Pesa pealik Veiko pakub ka, et kui siis juba Koni.

Valikud, valikud... :wink:
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Räägime sellest amordi teemast suvepäevadel pikemalt.Nimelt on mul infot mida jagada oma kogemuste varal.
W.
Myller
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 150
Liitunud: T Juul 05, 2005 14:34
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Myller »

Myller kirjutas:Ravisin just võbinat:

Pingutasin munakate ülemised laagrid ära. Sealt vahelt tuli peaaegu millimeetri jagu seibe vähemaks võtta. Sellest oli kõvasti abi. Töö käigus avastasin, et rattalaager tahtis ka natuke peale keeramist.
Vara rõõmustasin. Ega ikka ei juhtunud küll midagi erilist. Värin kolis lihtsalt 90 pealt 100 peale. Selles mõttes ok, et mul pole kombeks üle 90 sõita, aga ikkagi. Järgmisena vahetan kõik ülejäänud puksid esisillas ära. Siis on mõistus otsas. Amordid juba on suhteliselt uued.

Kalev
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Vaadatagu üle kõik esisilla puksid. Kui need on korras, sis on käändmiku laagrid. Amordid ja ja eriti rooöiamort on on antud juhul üsna sekundaarsed.
miki
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 20
Liitunud: N Nov 06, 2008 19:20
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas miki »

nojah viimase asjana VAHETA kardaani ristid ära, mina alustasin õnneks sealt ja kohe aitas
... aga väikeste kõrvadega
hagar
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: K Veebr 18, 2009 23:27
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas hagar »

olen 9 kuud 96A DI omanik, ja kogu see aeg on kehval asfaldil alates 95 võbin sees
esisild on reguleeritud Tartus Teguris, rattalaagrid pingutatud,rehvid ostsin uued
kruusal sõites (Kõpu-Jõesuu) ei ole 100 mingi probleem
ja pealegi närib juhipoolse rehvi sisemist serva tugevasti
to Olkuu - kas said võbinast lahti?
DI on hea tööauto
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Vaada selle silla regulliga on selline lugu, et üks põrutus rattasse ja lööb varda kõveramaks natukene ja tõmbab silla uuesti paigast ära. Need vardad on väga pehmed. Samas võivad ka olla pealuude juures pukside pesad olla välja veninud või puks täiega läbi, see ka võib ratta vale kalde alla viia.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Hea põhjus varraste tugevdamiseks või tugevdatud varraste ostmiseks!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”