Suur probleem!!! (vibratsioon esisillas)
Ravisin just võbinat:
Rooliotste vahetus - peale uute rooliotste suurt edu ei olnud.
"Panhard" kaigas oli oma augu laperguseks loksutanud. Uutest puksidest ja augu taastamisest oli vähe abi.
Pingutasin munakate ülemised laagrid ära. Sealt vahelt tuli peaaegu millimeetri jagu seibe vähemaks võtta. Sellest oli kõvasti abi. Töö käigus avastasin, et rattalaager tahtis ka natuke peale keeramist.
Kalev
Rooliotste vahetus - peale uute rooliotste suurt edu ei olnud.
"Panhard" kaigas oli oma augu laperguseks loksutanud. Uutest puksidest ja augu taastamisest oli vähe abi.
Pingutasin munakate ülemised laagrid ära. Sealt vahelt tuli peaaegu millimeetri jagu seibe vähemaks võtta. Sellest oli kõvasti abi. Töö käigus avastasin, et rattalaager tahtis ka natuke peale keeramist.
Kalev
Mis tootja amordid plaanid alla panna? Kas rahakott kannatab kohe KONI-d panna?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kuna omal ka plaanis miskil hetkel hakata amorte vahetama siis siin kohe küsimus tarkade klubile - kumb siis, kas OME või Koni?
UK-s soovitasid vaat, et kõik, et OME on kindel valik. Most bang for the buck. Ja kui vaja saad samasuguse OME osta ka Aafrikast, OME olla nii laialdaselt kättesaadav. Koni aga on märksa vähe kättesaadavam.
Samas, Pesa pealik Veiko pakub ka, et kui siis juba Koni.
Valikud, valikud...
UK-s soovitasid vaat, et kõik, et OME on kindel valik. Most bang for the buck. Ja kui vaja saad samasuguse OME osta ka Aafrikast, OME olla nii laialdaselt kättesaadav. Koni aga on märksa vähe kättesaadavam.
Samas, Pesa pealik Veiko pakub ka, et kui siis juba Koni.
Valikud, valikud...
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
Vara rõõmustasin. Ega ikka ei juhtunud küll midagi erilist. Värin kolis lihtsalt 90 pealt 100 peale. Selles mõttes ok, et mul pole kombeks üle 90 sõita, aga ikkagi. Järgmisena vahetan kõik ülejäänud puksid esisillas ära. Siis on mõistus otsas. Amordid juba on suhteliselt uued.Myller kirjutas:Ravisin just võbinat:
Pingutasin munakate ülemised laagrid ära. Sealt vahelt tuli peaaegu millimeetri jagu seibe vähemaks võtta. Sellest oli kõvasti abi. Töö käigus avastasin, et rattalaager tahtis ka natuke peale keeramist.
Kalev
olen 9 kuud 96A DI omanik, ja kogu see aeg on kehval asfaldil alates 95 võbin sees
esisild on reguleeritud Tartus Teguris, rattalaagrid pingutatud,rehvid ostsin uued
kruusal sõites (Kõpu-Jõesuu) ei ole 100 mingi probleem
ja pealegi närib juhipoolse rehvi sisemist serva tugevasti
to Olkuu - kas said võbinast lahti?
esisild on reguleeritud Tartus Teguris, rattalaagrid pingutatud,rehvid ostsin uued
kruusal sõites (Kõpu-Jõesuu) ei ole 100 mingi probleem
ja pealegi närib juhipoolse rehvi sisemist serva tugevasti
to Olkuu - kas said võbinast lahti?
DI on hea tööauto
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Vaada selle silla regulliga on selline lugu, et üks põrutus rattasse ja lööb varda kõveramaks natukene ja tõmbab silla uuesti paigast ära. Need vardad on väga pehmed. Samas võivad ka olla pealuude juures pukside pesad olla välja veninud või puks täiega läbi, see ka võib ratta vale kalde alla viia.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Hea põhjus varraste tugevdamiseks või tugevdatud varraste ostmiseks!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!