Suur probleem!!! (vibratsioon esisillas)

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

olkuu
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 19
Liitunud: K Okt 01, 2008 10:00
Asukoht: Haapsalu

Suur probleem!!! (vibratsioon esisillas)

Postitus Postitas olkuu »

Tegemist siis Land Rover Discovery I 1995 ES 3.9 i V8 134 kW. Viga selles et kui sõidan 100kmh konarlikul asfaldil tuleb sellinne vibra et viskab autost välja siledal teel seda ei ole, sõidan august läbi siis kohe tuleb!!! Esisillas kõik puksid ja laagrid vahetatud ainult vahetamata on rooliamort!! loksu kuskil ei ole. Müstika, keegi siiamaani ei oska öelda mis viga !!!!! AIDAKE PALUN!!!
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Suur probleem!!!

Postitus Postitas pirx »

olkuu kirjutas:Tegemist siis Land Rover Discovery I 1995 ES 3.9 i V8 134 kW. Viga selles et kui sõidan 100kmh konarlikul asfaldil tuleb sellinne vibra et viskab autost välja siledal teel seda ei ole, sõidan august läbi siis kohe tuleb!!! Esisillas kõik puksid ja laagrid vahetatud ainult vahetamata on rooliamort!! loksu kuskil ei ole. Müstika, keegi siiamaani ei oska öelda mis viga !!!!! AIDAKE PALUN!!!
Minu RR II hakkas siis hirmsasti raputama, kui üks kardaanirist läbi oli.Võibolla jama selles? Mul tuli hull vibra sisse kuskil 60-70 km/h.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
olkuu
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 19
Liitunud: K Okt 01, 2008 10:00
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas olkuu »

siledal teel pole midagi viga, väike jõnks ja siis hakkab pihta!!!
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

olkuu kirjutas:siledal teel pole midagi viga, väike jõnks ja siis hakkab pihta!!!
kokkujooks?
Pilt
olkuu
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 19
Liitunud: K Okt 01, 2008 10:00
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas olkuu »

Käisin täna kontrollimas, kõik normi piires!!!
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

Kas on siis tegu surmavõbinaga? Kui nüüd laagrid vahetatud, siis oleks vaja neid ka pingutada peale väikest läbisõitu.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

kas enne pukside-laagrite vahetust ka võbises? peale vahetust vähem rohkem?

mis konkreetselt vahetati? kas rooliotsad ka?
ainult vahetamata on rooliamort!!
siinsed toitumisspetsialistid tuletavad järjekindlalt meelde, rooliamort on see viimane asi mis võbinat teeb (otsing on sinu sõber)
Pilt
Servicemobil
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 94
Liitunud: K Juul 06, 2005 10:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Servicemobil »

Proovi rattad tasakaalustuspingist läbi lasta. Minu autol aitas
Myller
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 150
Liitunud: T Juul 05, 2005 14:34
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Myller »

Loll küsimus, aga kas käändtelje laagrid on ka õige tugevuseni pingutatud? Haynes-i järgi paeb rooliotsa august tõmmates käändtelje pööramiseks vajaik tõmbejõud olema 11-14N. Tehasejuhendi järgi peab seda kontrollima LRTxxxxxx vidina ja momentvõtmega.

Kalev
olkuu
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 19
Liitunud: K Okt 01, 2008 10:00
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas olkuu »

Rattad pingis käind ja rooli otsad ka vahetatud ja oli enne laagrite vahetust sama mis pärast!! Roolikarbis on väga väike loks!! Mõistus täitsa otsas!!Ega asi amortides saa olla?
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Kus kohas sa oma autoga paikned?
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

FRONT AXLE AND FINAL DRIVE

TORQUE VALUES
NOTE: Torque wrenches should be regularly checked for accuracy to ensure that all fixings are
tightened to the correct torque.


Hub driving member to hub 65 Nm *
Brake disc to hub 73 Nm
Stub axle to swivel pin housing 65 Nm *
Brake caliper to swivel pin housing 82 Nm
Upper swivel pin to swivel pin housing 78 Nm *
Upper swivel pin to swivel pin housing ABS 65 Nm
Lower swivel pin to swivel pin housing 78 Nm *
Lower swivel pin to swivel pin housing ABS 25 Nm *
Oil seal retainer to swivel pin housing 11 Nm
Swivel bearing housing to axle case 73 Nm *
Pinion housing to axle case 41 Nm
Crown wheel to differential housing 58 Nm
Differential bearing cap to pinion housing 90 Nm
Differential drive flange to drive shaft 47 Nm
Mudshield to bracket lower swivel pin 11 Nm
Disc shield to bracket lower ABS 9 Nm
Bevel pinion nut 130 Nm
Draglink to hub arm 40 Nm
Panhard rod to axle bracket 88 Nm
Radius arm to axle 190 Nm
Radius arm to chassis side member 190 Nm
NOTE: * These bolts to be coated with Loctite 270 prior to assembly.


Torque values below cover all screws and bolts used, unless specified otherwise.
METRIC Nm
M5 6 Nm
M6 9 Nm
M8 25 Nm
M10 45 Nm
M12 90 Nm
M14 105 Nm
M16 180 Nm
UNC / UNF
1/4 9 Nm
5/16 24 Nm
3/8 39 Nm
7/16 78 Nm
1/2 90 Nm
5/8 136 Nm

FRONT HUB AND SWIVEL DATA
Front hub
Front hub end float 0,010 mm
Drive shaft end play 0,08 to 0,25 mm
Swivel pin bearing preload
ABS vehicles - Torque to turn 2 to 3 Nm
Non ABS vehicles - Resistance to turn 1,16 to 1,46Kg
Pilt
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

August läbi sõites võtab võnkuma, seejärel vaibub võnkumine sujuvalt? Üks amort totaalselt surnud või lahti. Kolme amordiga hoiab auto stabiilsena, üks ratas hakkab "põrkama".
Raud on tore.
olkuu
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 19
Liitunud: K Okt 01, 2008 10:00
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas olkuu »

Asun Haapsalus!!! oletame et sõidan 100kmh siledal asfald teel äkki lõpeb see ja tuleb konarlik asfald ja siis hakkabki auto hullult värisema ja lõppeb alles siis kui kiiruse vähemalt 50ni pidurdan siis saab jälle edasi sõitta!!!
Uurin amorte aga auto küll ei õõtsu!!
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

Läbi aegade on võideldud erinevate autodega esinevate surma võbina vastu. Amort seda ei põhjusta. Raudselt on mingisugune lõtk jäänud kahesilma vahele. Ka roolikarbi lõtk on lõtk... Tasuks proovida muuta rooli keskasendit natukene kasvõi proovimise pärast. Veel võiks proovida lahkujooksu, see aitab 100%, aga ei ole õige.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”