2. leht 2-st

Postitatud: R Dets 05, 2008 10:32
Postitas LR90
Väga kriitilise pilguga tuleks üle vaadata

ka panhardvarda puksid, ei ole palju vaja

"surmavõbina" tekitamiseks.

Postitatud: P Aug 09, 2009 22:00
Postitas Myller
Ravisin just võbinat:

Rooliotste vahetus - peale uute rooliotste suurt edu ei olnud.

"Panhard" kaigas oli oma augu laperguseks loksutanud. Uutest puksidest ja augu taastamisest oli vähe abi.

Pingutasin munakate ülemised laagrid ära. Sealt vahelt tuli peaaegu millimeetri jagu seibe vähemaks võtta. Sellest oli kõvasti abi. Töö käigus avastasin, et rattalaager tahtis ka natuke peale keeramist.


Kalev

Postitatud: P Aug 09, 2009 22:29
Postitas Rein
Mis too panhard varras on?

Postitatud: P Aug 09, 2009 23:16
Postitas Myller
Inglise keeles Panhard rod - Diagonaalvarras, mis jookseb roolikarbi kronsteini küljest esisilla külge ja peaks seda külgsuunas paigal hoidma.

Kalev

Postitatud: E Aug 10, 2009 00:18
Postitas Rein
Selge. Jälle targem. Pean enda omale varsti uued amordid panema ja siis koos selle tööga ka kõik ilusad tugevad värvilised puksid ka. :wink: Rattalaagrid ja munakate kapremondi staff juba pea aasta pagassis kaasas veerenud. Tuleks korraga siis see töö ka ära teha. :roll:

Postitatud: E Aug 10, 2009 07:29
Postitas landy
Mis tootja amordid plaanid alla panna? Kas rahakott kannatab kohe KONI-d panna?

Postitatud: E Aug 10, 2009 07:32
Postitas Rein
Tahtmine on küll selline, sõidan või kõik 4 tühjaks, aga muud ei hakka ka panema. :D

Postitatud: E Aug 10, 2009 20:25
Postitas LoJack
Kuna omal ka plaanis miskil hetkel hakata amorte vahetama siis siin kohe küsimus tarkade klubile - kumb siis, kas OME või Koni?
UK-s soovitasid vaat, et kõik, et OME on kindel valik. Most bang for the buck. Ja kui vaja saad samasuguse OME osta ka Aafrikast, OME olla nii laialdaselt kättesaadav. Koni aga on märksa vähe kättesaadavam.
Samas, Pesa pealik Veiko pakub ka, et kui siis juba Koni.

Valikud, valikud... :wink:

Postitatud: E Aug 10, 2009 21:04
Postitas Veiko Varik
Räägime sellest amordi teemast suvepäevadel pikemalt.Nimelt on mul infot mida jagada oma kogemuste varal.
W.

Postitatud: K Aug 12, 2009 12:20
Postitas Myller
Myller kirjutas:Ravisin just võbinat:

Pingutasin munakate ülemised laagrid ära. Sealt vahelt tuli peaaegu millimeetri jagu seibe vähemaks võtta. Sellest oli kõvasti abi. Töö käigus avastasin, et rattalaager tahtis ka natuke peale keeramist.
Vara rõõmustasin. Ega ikka ei juhtunud küll midagi erilist. Värin kolis lihtsalt 90 pealt 100 peale. Selles mõttes ok, et mul pole kombeks üle 90 sõita, aga ikkagi. Järgmisena vahetan kõik ülejäänud puksid esisillas ära. Siis on mõistus otsas. Amordid juba on suhteliselt uued.

Kalev

Postitatud: P Aug 16, 2009 21:25
Postitas RV8
Vaadatagu üle kõik esisilla puksid. Kui need on korras, sis on käändmiku laagrid. Amordid ja ja eriti rooöiamort on on antud juhul üsna sekundaarsed.

Postitatud: N Okt 01, 2009 08:02
Postitas miki
nojah viimase asjana VAHETA kardaani ristid ära, mina alustasin õnneks sealt ja kohe aitas

Postitatud: T Juul 20, 2010 21:37
Postitas hagar
olen 9 kuud 96A DI omanik, ja kogu see aeg on kehval asfaldil alates 95 võbin sees
esisild on reguleeritud Tartus Teguris, rattalaagrid pingutatud,rehvid ostsin uued
kruusal sõites (Kõpu-Jõesuu) ei ole 100 mingi probleem
ja pealegi närib juhipoolse rehvi sisemist serva tugevasti
to Olkuu - kas said võbinast lahti?

Postitatud: K Juul 21, 2010 11:10
Postitas Rein
Vaada selle silla regulliga on selline lugu, et üks põrutus rattasse ja lööb varda kõveramaks natukene ja tõmbab silla uuesti paigast ära. Need vardad on väga pehmed. Samas võivad ka olla pealuude juures pukside pesad olla välja veninud või puks täiega läbi, see ka võib ratta vale kalde alla viia.

Postitatud: K Juul 21, 2010 11:27
Postitas landy
Hea põhjus varraste tugevdamiseks või tugevdatud varraste ostmiseks!