Rehvid!!

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

tyyp07 kirjutas:
duud kirjutas:jah...mul ikkagi tekkis küsimus, et kui panna spacerid...kas need hakkavad munakaid lõhkuma ja laagreid? ja pooltelge? mingi kahtlus tekkis sees...et kas ikka lõhuvad...
Vaevalt, et nad nüüd kohe lõhkuma hakkavad aga survet avaldavad küll. Eks siis kõige suurem mure on rattalaagrid mida pead ilmselt vähe tihedamini vahetama.
et siis teoorias on kõige suurem mure laagrid(siis polegi muret)...pooltelge ei keeruta kohe pooleks? aga kui panna näiteks 30mm spacerid siis koopa välimise külje pihta ei hakka krudima? rehv saab olema 235\85\16 BFG.
Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 484
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Võib hakata. Minul selleks pandud laiendid mis originaalist 50mm laiemad.
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

seega et nõksa tuleks koobast seest lõigata ning panna laiendid, et kindel olla...hmm...spacerid jäävad ära.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

duud kirjutas:seega et nõksa tuleks koobast seest lõigata ning panna laiendid, et kindel olla...hmm...spacerid jäävad ära.
Kas velje offsetiga ei kannata mängida? Kasutjal Valge Hiir olid vist seda mõõtu rehvid Disco all.
Samas, kui tehase seades autole läheb alla 245/70 rehv, siis miks sellest kitsam 235 ei peaks sinna tavaliste velgedega ära mahtuma?
Viimati muutis landy, E Veebr 11, 2013 14:01, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

landy kirjutas:
duud kirjutas:seega et nõksa tuleks koobast seest lõigata ning panna laiendid, et kindel olla...hmm...spacerid jäävad ära.
Kas velje offsetiga ei kannata mängida? Kasutjal Valge Hiir olid vaist seda mõõtu rehvid Disco all.
Samas, kui tehase seades autole läheb alla 245/70 rehv, siis miks sellest kitsam 235 ei peaks sinna tavaliste velgedega ära mahtuma?
no ma vist teengi nii, et saan suured papud alla koos uute vedrudega ning siis hakkan edasi otsustama....tõenäosus spaceritele on ikkagi väike.
Viljar9
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 25
Liitunud: K Apr 11, 2007 17:31
Asukoht: Järvamaa (Türi, Paide)

Postitus Postitas Viljar9 »

Tere,

Mul D1l 235/85 R16 all. Tõsi ta on, et tehtud on ka 2" vedrutõste ja ka "camel cut". Paraku sai tehtud enne tõste, kui uusi rehve proovitud, nii et orig seade kohta ei oska kommenteerida. Vastu käib ainult raadiustele pööramisel, kuid sellega harjub. Rehvideks Hankook Dynapro.
Disco1 2,5Tdi.
Kasutaja avatar
daphne
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: L Juul 04, 2009 18:47
Asukoht: Eesti, Võru/Tartu

Postitus Postitas daphne »

235/85 16 + 2tolli tõste + camelcut ja 30mm spacer sõitnud 3a ilma muredeta!
3 x D 1
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”