mure käivitumisega

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
pyramuskodus
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 17
Liitunud: L Veebr 21, 2009 21:31
Asukoht: Tallinn/Muhu

mure käivitumisega

Postitus Postitas pyramuskodus »

Tere

Mootor ei käivitu. Säde on, küte on, keset tavalist sõitu jäi seisma ning ei käivitu. Jagaja liigub suhteliselt palju, Endal on taip otsas - äkki oskavad vanemad saksad aidata. Tegemist 92 aasta disco 1, bensiin. nÜlekäidid ka kontaktid ja igaks juhuks vahetatud ka tervena näinud kaitsmed. Kus tal relee karp asub? Ei suutnud ise leida ega internetist ka vastavat teavet avastada.

Ette tänades
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Mis versioon see kontaktidega veel on?Peaks olema ju induktiiv anduriga jagaja.
Kas säde ka küünalde juures on?
Mis on kütuse surve?
W.
pyramuskodus
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 17
Liitunud: L Veebr 21, 2009 21:31
Asukoht: Tallinn/Muhu

Postitus Postitas pyramuskodus »

sorry - puhastasin süütepooli korrodeerunud kontaktid + kõik kuhu lahtistest ligi pääses. Kütuse survet pole jõudnud veel kontrollida - aku käiamisest tühi ja laeb. Säde on piibust. Kas võib tegu olla internetist leitud suurima hirmuga - keti hüppega?
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Kui vändast keerata 27 mm võtmega siis kui kaua saab keerata ennem kui rootor liikuma hakkab?
W
pyramuskodus
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 17
Liitunud: L Veebr 21, 2009 21:31
Asukoht: Tallinn/Muhu

Postitus Postitas pyramuskodus »

kirjutan jäerjekorras : mul väiksem mutter 24 - õnneks oli ka see olemas - kohe keeras kaasa. Vaatasin kütuserõhud(visuaalselt - asi korras - küünlad olid tumemustad ning kütusest läbiimbunud - pesin puhtaks, keerutades mootorit ilma küünaldeta sain ka silindrid tühjaks. Küünlad peale, süüdet ja hakkas köhima vaikselt, jagaja edasi teise nurka ja voila - käib peaaegu nagu miska. Tuli välja et mootor oli kapitaalselt märg seest ja jagaja asend ilmselt muutus iseeneslikult ebasobivaks. Loodetvasti on kellelgi sellest teabest kunagi kasu.
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

Eks V8 on ikka sõitmiseks. Vaikselt joristades kipub ta ikka täis jooksma :wink:
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
pyramuskodus
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 17
Liitunud: L Veebr 21, 2009 21:31
Asukoht: Tallinn/Muhu

Postitus Postitas pyramuskodus »

kas keegi teab, kuidas ja kust tal jagaja fikseeritakse?
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Jagaja fikseeeritakse hargiga, mis omakorda kinnitub mootori külge ühe poldiga. Kas selle autol on tehasepoolne immo?
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”