vahekast viskab neutrali peale
vahekast viskab neutrali peale
Tere, kas keegi on tegelenud sellise jamaga, et vahekastist viskab kiired(linnasõidu) käigud neutrali peale hetkel, kui mootorist pidevat vedu taga ei ole, st sõidab vabajooksuga. Aeglusti seisab ilusti sees, pole mingit probleemi. Lülitushargist saab küll seda lülituskäiku natuke kompenseerida ühele ja teisele poole aga see ei aita.
Ehk keegi teab kui kallis jupp mul tellida tuleb:)
Ehk keegi teab kui kallis jupp mul tellida tuleb:)
Keera vahekastil alumine kaas ära ja vaata, mis on karul kõhusTFU kirjutas:konstruktiivne tagasiside... kas tellin uue vahekasti ära v? tegelikult oleks nende inimeste arvamus palju olulisem kes sinna kasti sisse ise reaalselt näinud on ja oskavad öelda milline lülitushark, ülekanne, sünkro või misiganes seal kasti sees olla võib vahetamist või parandamist vajab.
Sealt on ju näha kui suured lõtkud on, võibolla on kiirete fiksaator-
vedru otsad andnud
jõudu ja edu soovides
Ants
Tegin nii nagu öeldud. Alumise kaane tagant on mul näha ülekande-hammasrattad ja ka kiirete-aeglaste käikude lülitushark. Kohapeal proovides on näha et hark liigub ilusti kahe positsiooni vahel. Samas ma ei näe sealt lülitushargi hoovastikku, kas see mainitud vedru peaks selle hoovastiku küljes olema?
Vaatasin asja ka pealtpoolt - kasti väline hoovastik on kõik korras, leidsin sealt ka hoovastiku "pingutamise" võimaluse, millest abi polnud.
Kas siis lülitushargi hoovastikule ligipääsemiseks tuleb ikka vahekast alt ära ja pooleks lahti võtta?
Kuna välja viskab endiselt vabahooga sõites siis paistab küll et asi võib mingis kadunud vedrus olla, mis peaks lülitusharki õiges asendis hoidma, tänud info eest.
Kui kellegil veel soovitusi on, siis mäletamist mööda on tegemist LT77 käigukasti otsa istuva 1,222 (vms) ratio'ga vahekastiga.
Vaatasin asja ka pealtpoolt - kasti väline hoovastik on kõik korras, leidsin sealt ka hoovastiku "pingutamise" võimaluse, millest abi polnud.
Kas siis lülitushargi hoovastikule ligipääsemiseks tuleb ikka vahekast alt ära ja pooleks lahti võtta?
Kuna välja viskab endiselt vabahooga sõites siis paistab küll et asi võib mingis kadunud vedrus olla, mis peaks lülitusharki õiges asendis hoidma, tänud info eest.
Kui kellegil veel soovitusi on, siis mäletamist mööda on tegemist LT77 käigukasti otsa istuva 1,222 (vms) ratio'ga vahekastiga.
Pilte sellet, kui meile eelmine talv vahekast maas käis:
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... /index.htm
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... /index.htm
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... /index.htm
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... /index.htm
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
ka diskole saab läbi põranda kasti pealsele osale ligi, olen pildil nähtava kaane ka maha kruvinud, kuid seal all on näha ainult lülitushoovastiku viimane hoob(võlli küljes ette-taha liikuv metallosa) ning võll mida too hoob liigutab. kui seal peab vedru olema kusagil siis seda mul seal igaljuhul pole, ja päris täpselt ei saa aru ka kus seal võiks vedru paikenda.
Kas keegi suudaks leida pildi sellest mehhanismist originaalkujul, ehk siis koos vedurga.
Help needed:)
Kas keegi suudaks leida pildi sellest mehhanismist originaalkujul, ehk siis koos vedurga.
Help needed:)
Hoovastik on OK, st selline nagu ta minu mäletamist mööda aastaid on olnud ja kõik liigub ilusti. Kasti padjad on omal kohal ja täidavad oma ülesande ilusti ära, ka seal ei tohiks probleemi olla.
Ma ei saa endiselt aru vedru funktsioonist selles hoovastikus. Kui eeldada et kiirete käikude puhul mingi vedru hoiab lülitusharki õiges positsioonis, siis aeglusti sisselülitamisega satub ju see vedru suurema pinge alla ja ta peaks sisuliselt hargi aeglaste käikude pealt välja lükkama?
Ma ei saa endiselt aru vedru funktsioonist selles hoovastikus. Kui eeldada et kiirete käikude puhul mingi vedru hoiab lülitusharki õiges positsioonis, siis aeglusti sisselülitamisega satub ju see vedru suurema pinge alla ja ta peaks sisuliselt hargi aeglaste käikude pealt välja lükkama?
Palun, las mu disko mulle jääb.
Mul oli probleem vahekastiga, et ta ei ole sisse lülitanud üldse, viga oli sellest ,et see võll ja kahvel, mis lükab, oli oma vahel lahti,sest polt, mis need kokku hoiab oli lahti tulnud, mingid vedrud ma küll sees ei ole näinud selle kaane all ja ei tohiks olla kah. Panin polt keerme liimiga kinni ja kõik hakkas tööle. Vaata kas sul hammasrattas liigub lõppuni, läheb lukku?
2 inch lift Disco I, Rebuilt 200 Tdi Engine, 235/85 R16 Insa Turbo Sahara tyres
Tulevad meelde Zaparozetsi ajad...good old times
Samad jamad (küll mitte vahekastiga), väidan, et tegu võiks olla kiire poole sünkronisaatori kulumisega. Sünkro ratas lukustab hammasratta enda külge, kui see on oma lõppasendisse liikunud ja ei lase seda lihtsalt lõtkude tagajärjel kohalt liikuda. Kui sünkronisaatori hambad on kulunud, siis nad muutuvad ümaraks ja hammasratas ei lukusta ülekannet. Sama jama on käigukastiga, kui gaasipedaal vabastada ja käik hüppab vabale. Lõhnab kalli remondi järele, kui riiulis toimivat vahekasti pole. Aga hoovastiku liikuvus tasub järgi uurida - endal oli analoogne jama, aga viga oli isolatsioonimatis, mis ei lasknud kangil korralikult liikuda.
Samad jamad (küll mitte vahekastiga), väidan, et tegu võiks olla kiire poole sünkronisaatori kulumisega. Sünkro ratas lukustab hammasratta enda külge, kui see on oma lõppasendisse liikunud ja ei lase seda lihtsalt lõtkude tagajärjel kohalt liikuda. Kui sünkronisaatori hambad on kulunud, siis nad muutuvad ümaraks ja hammasratas ei lukusta ülekannet. Sama jama on käigukastiga, kui gaasipedaal vabastada ja käik hüppab vabale. Lõhnab kalli remondi järele, kui riiulis toimivat vahekasti pole. Aga hoovastiku liikuvus tasub järgi uurida - endal oli analoogne jama, aga viga oli isolatsioonimatis, mis ei lasknud kangil korralikult liikuda.
DISCO III ja jalamees
It Is Not Broken It Is British
It Is Not Broken It Is British
Jõudsin mingi netist leitud manuali abiga lõpuks selle verdu jälile. Kasti korpuses üks polt välja keerata mille taga on vedru ja kuul, mis lülitushargi süvendisse istub. Seda kuuli mul seal polnud, panin mingi suvalise võibolla väheke vale mõõduga, aga nüüd juba parem. Kui ennem aeglased käigud seisid küll ilma selle kuulita sees, siis nüüd on kiirete-aeglaste vahetamisel kuulda kuidas kuul süvendisse läheb ja hoovastik lukustub. Kiirete puhul seisavad käigud sees paremini kui enne, aga vahest lööb ikka neutrali peale.
Palun, las mu disko mulle jääb.