Oli rõhk?

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
mcsokk
Unistan offroadist!
Postitusi: 62
Liitunud: R Dets 19, 2008 08:19
Asukoht: viljandi

Oli rõhk?

Postitus Postitas mcsokk »

Tahaks küsida kas kellegil veel sama jama et tühikäigul hakkas õli tuli vilkuma autoks Disco 1 2.5tdi 300tdi.Kas tegu ainult õlitatsiku veaga või lõhnab üldisele kulumisele,käivitub ja kõrvalhääli ei esine.
Discovery 300Tdi 98 manual
Discovery
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 374
Liitunud: T Sept 16, 2008 11:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Discovery »

Õlitase on normis?
Disco I ES, 300Tdi
mcsokk
Unistan offroadist!
Postitusi: 62
Liitunud: R Dets 19, 2008 08:19
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas mcsokk »

Tase normis,õli vahetatud novembris sees 5w-40
Discovery 300Tdi 98 manual
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Kõige kindlam on kell külge panna ja ära mõõta.On esinenud reduktsioon klapi kinni jäämist.Muidugi saalede kulumine võib ka põhjus olla

W
mcsokk
Unistan offroadist!
Postitusi: 62
Liitunud: R Dets 19, 2008 08:19
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas mcsokk »

Kui suur ja kui väike võib see discol olla
Discovery 300Tdi 98 manual
mcsokk
Unistan offroadist!
Postitusi: 62
Liitunud: R Dets 19, 2008 08:19
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas mcsokk »

Kell näitas 1,25-3,4 kg\cm mootor päris tuline ei olnud (6-7km)
Discovery 300Tdi 98 manual
Kasutaja avatar
hl1977
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 39
Liitunud: R Sept 24, 2010 11:16
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas hl1977 »

Ei hakka uut teemat tegema, kuna probleem mõneti sarnane.

Nimelt hakkab hommikul esimese sõidu ajal (ca 40 km) sõidu lõpufaasis mootori õlirõhu tuli tühikäigul põlema. Päeva järgmiste sõitude puhul (ka 40 km pikkune ots tagasi) seda reeglina ei juhtu (paar korda meenub). Kusjuures vahet ei ole, kas päeva esimene sõit on varahommikul ja -15C või lõuna ajal ja +0C... Algul sai arvatud, et mootoris õli palju (oli ka) ning peksab maantesõiduga vahtu. Kuid muutust ei toimunud ka peale õlitaseme normi alandamist :(

Kas on kellelgi ideid millest selline käitumine tingitud või mida ette võtta? Mootor ise 300tdi.
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Suvel palavaga oli selline probleem. Kui konditsioneer töötas, jäi tühikäigupöörded peale natuke pikemat sõitu väheks ning õlirõhu tuli hakkas vilkuma. Peale tühikäigupöörete juurdekeeramist probleem kadus.
Muu põhjus võib olla kulunud saaled või väsinud õlipump.
LR Discovery I 83kW manuaal
mcsokk
Unistan offroadist!
Postitusi: 62
Liitunud: R Dets 19, 2008 08:19
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas mcsokk »

Minu lahendus asjale oli õlitatsiku vahetus ja mootori pöörete tõstmine.
Discovery 300Tdi 98 manual
Kasutaja avatar
hl1977
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 39
Liitunud: R Sept 24, 2010 11:16
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas hl1977 »

Aga ... mis asi on õlita(o?)tsik?

Olles nüüd oma eelmisest postitusest üle 1000 km võrra kogenum oskan enda auto õlirõhust täpsemalt pajatada. Tundub olevat selline lugu, et päeva esimesel sõidul kuskil 30-40 km läbimisel hakkab tühikäigule lastes õlirõhu tuli värelema. Kui sõit pikem, siis mingil hetkel tühipööretele langedes õlirõhu tuli enam vilkuma ei hakka. Ja nagu eelnevalt, siis ei anna enda olemasolust ka enam kogu ülejäänud päeva jooksul teada. Et selline esimese sooja sissesaamise järel tekkiv rõhulangus :?

Homme veel 2x300 km vaja läbida, et vast saab selle käigus tarkust juurde. Igatahes tundub tõesti, et defenderit omades igav ei hakka...
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

"õlitatsiku" all tuleb mõista õlirõhu andur. Kõigil õlipumbaga automootoritel on ta olemas.
LR Discovery I 83kW manuaal
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”