Natukensekene nagu oleks tunda katsudes. Taastan selle ikkagi ära, saan kogemuse võrra rikkamaks kui muud ei saaTubiniit kirjutas:Kas hammastel kulumisjälgi on?
Disco I differ pooleks
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
http://mibearings.com/ siin ka üpris hea hinnaga laagrid.duud kirjutas:http://www.rollmer.ee/ siit saad timkenit hea hinnaga kui ise ei leia interneedusest.
Sellele hoovastikule pääseb ligi vist salongi poolt jah ?Tubiniit kirjutas:Enne esidifri tagasipaigutamist kontrolli keskdiferentsiaali lukku - võib elus vaja minna, mitte ainult esidifri pärast, vaid üldiselt. Minul ja mitmel teisel on tema lülitamine korrast ära olnud hoovastiku tõttu.
####
Mul 2 laagri pakkumist.
3 laagrit on KOYO + kõige suurem SKF summas 83+KM
4 Timkenit 109 + KM
Küsimus ,et mis kuulsusega need KOYO-d on ?
Kas kuskilt leiab diffri spetsiifilisi andmeid, peale ülekande.
Ei oska isegi marki kuskilt vaadata ? Äkki korpuselt.
Usun ,et sellega leiba teenivatel meestel on need andmed olemas.
Vaja oleks 3-e Näitajat
1. Mis jõuga seatake (Pinion bearing)
2. Kui Pinion on seatud siis koos (side bearing)
3. Lõtk millimeetrites, mõõdetakse kellaga
youtubes spetsialist rõhutab ,et igal tootjal on need erinevad ?
http://youtu.be/dAqAqODmcj4
Ei oska isegi marki kuskilt vaadata ? Äkki korpuselt.
Usun ,et sellega leiba teenivatel meestel on need andmed olemas.
Vaja oleks 3-e Näitajat
1. Mis jõuga seatake (Pinion bearing)
2. Kui Pinion on seatud siis koos (side bearing)
3. Lõtk millimeetrites, mõõdetakse kellaga
youtubes spetsialist rõhutab ,et igal tootjal on need erinevad ?
http://youtu.be/dAqAqODmcj4
Discovery I 300 Tdi ATM 98a
www.landy.ee/manuals on äkki abaiks?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
ma ei mäleta aga tartus kusgil olid mehed kes tegelesid usa autodega..miski texas auto vms. seal on vennad sildade teemal käpad, kui mul kunagi dana sillad all olid mitte inglasel siis ma läbi ussi emmi sain silla sinna sättimisele ja tehti hästi...muhlui kirjutas:Kas kuskilt leiab diffri spetsiifilisi andmeid, peale ülekande.
Ei oska isegi marki kuskilt vaadata ? Äkki korpuselt.
Usun ,et sellega leiba teenivatel meestel on need andmed olemas.
Vaja oleks 3-e Näitajat
1. Mis jõuga seatake (Pinion bearing)
2. Kui Pinion on seatud siis koos (side bearing)
3. Lõtk millimeetrites, mõõdetakse kellaga
youtubes spetsialist rõhutab ,et igal tootjal on need erinevad ?
http://youtu.be/dAqAqODmcj4
äkki on neist ka inglastele abi.
Panin võllile uued laagrid ja tõmbasin Flantsi 80 Nm prooviks kinni. (peab vist rohkem olema äkki mingi 120 Nm) ja kui nüüd asja ringi ajada ,siis käib liiga tuugalt , umbes 7 Nm. Aga ajan taga 2 Nm kanti. Seega asun otsima regululeerseibe, et, kasvatada vahet kahe laagri vahel.
Siis saab edasi alles minna.
Siis saab edasi alles minna.
Discovery I 300 Tdi ATM 98a