Disco I differ pooleks

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

No ja edasine tegevusplaan?
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Margus
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 102
Liitunud: E Juul 23, 2007 14:13
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Margus »

Veel ei tea isegi. 17000 ei raatsi küll välja anda, lihtsalt ei jõua selle hinnatõusuga sammu pidada. Olen mõelnud kasutatud diffrile või satelliitide remontkomplektile.
Margus
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 102
Liitunud: E Juul 23, 2007 14:13
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Margus »

Mis hinnaga kasutatud asja kätte saaks?
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

Margus kirjutas:Mis hinnaga kasutatud asja kätte saaks?
Kasutatud korralik vigur. 320.- euru.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Margus
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 102
Liitunud: E Juul 23, 2007 14:13
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Margus »

Otsustatud. Läheb ARB.
Kasutaja avatar
muhlui
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 41
Liitunud: K Juul 24, 2013 11:47
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas muhlui »

Tere, loodan ,et nimetan asju õigete nimedaega. Esisilla kardaani flansil loks sees.
Kas keegi tunneb ja teab kedagi , kellel on tuttav ja temal on kuskil juhend , kuidas esisilla diffrit lammutada ja kätte saada ja siis õigesti tagasi panna , kui asi piirdub ainult laagrite ja simmerite vahetusega.

Kuulu järgi peab mingeid mutreid asju täpselt pingutama tagasi panekul. Hynesi raamatus on ainult juttu swiveli ja rattalaagi kohta ,aga diferentsiaali kohta pole midagi.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Äkki saad siit abi:
www.landy.ee/manuals
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

muhlui kirjutas:Tere, loodan ,et nimetan asju õigete nimedaega. Esisilla kardaani flansil loks sees.
Kas keegi tunneb ja teab kedagi , kellel on tuttav ja temal on kuskil juhend , kuidas esisilla diffrit lammutada ja kätte saada ja siis õigesti tagasi panna , kui asi piirdub ainult laagrite ja simmerite vahetusega.

Kuulu järgi peab mingeid mutreid asju täpselt pingutama tagasi panekul. Hynesi raamatus on ainult juttu swiveli ja rattalaagi kohta ,aga diferentsiaali kohta pole midagi.
http://www.landyzone.co.uk/lz/f38/how-r ... 64301.html <- ma arvan, et siin peaks olema kõik oelmas mida vaja. see UK foorum on üks parimaid, ma ise leidnud niipalju asju sealt mida teha ja just piltide ja õpetustega.
Kasutaja avatar
sokk
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 30
Liitunud: R Mai 25, 2007 04:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sokk »

muhlui kirjutas:Kas keegi tunneb ja teab kedagi , kellel on tuttav ja temal on kuskil juhend , kuidas esisilla diffrit lammutada ja kätte saada ja siis õigesti tagasi panna , kui asi piirdub ainult laagrite ja simmerite vahetusega.
Kuulu järgi peab mingeid mutreid asju täpselt pingutama tagasi panekul. Hynesi raamatus on ainult juttu swiveli ja rattalaagi kohta ,aga diferentsiaali kohta pole midagi.
Mina ei olnud varemalt diffrit käes hoidnud ja netiõpetuste järgi sai see maha võetud, laagrid vahetatud ja külge tagasi pandud. Ja ma ei ole mehaanik - lihtsalt meeldib teada saada kuidas asjad käivad. :)
Mõned nõksud küll, mille eest mitte nüüd just hoiatada, aga tähelepanu juhiks küll: Korralikud suured kruustangid, mis tugeva laua küljes kinni ja mille vahele diffri korpuse mahub kinnitama, teeb asja jube palju mugavamaks. Laagrite kättesaamise (kuidas neid rullikute tööpindasid, "bearing race", eesti keeles nimetatakse? :oops: ) teevad õiges mõõdus ja korralikud tõmmitsad tõenäoliselt lihtsaks ja lõbusaks. Minul neid ei olnud - relaka ja meisliga saab neid ka maha, aga jube nöök on. Relaka kasutamise puhul on suruõhk puhastamise jaoks tõenäoliselt vältimatu. Samas on ju võimalik mahavõetud difrikorpusega, mis kaalub u. 25 kg., minna asjalikku töökotta ja lasta laagrid maha võtta. Uute külgetoksimine on nagu toksimine ikka...
Laagrite pingutamisega saab ka hakkama. Jällegi ei oska ma nimetada asju õigete nimedega, aga külgmiste tugilaagrite sakilised pingutusmutrid tahavad päris korralikku momenti saada ja mul tuli sobiva diameetriga torust hambuline asjandus selle tarbeks teha. Ja sellegagi ei olnud pingutamine liiga kerge. :? Rääkimata minu esimesest ideest selleks tarbeks - prussijupist, kuhu ma kaks jämedamat kruvi sobiva vahega sisse kruvisin, et nende peadest haakivad hambad moodustuksid... :lol: Kruvipead paindusid enne kui mingitki pingutamist kuskilt paistma hakkas. Täiesti kasutu.
Vedava võlli ("pinion") laagrid tahavad eelpinge reguleerimist seibidega. Minul seibikomplekti valmis varutud ei olnud - panin seesolnud vana seibi külge ning pingsus klappis. Ju siis vedas.
Üldiselt ei ole tegemist raketiteadusega ja kui saad lubada masinal mõnda aega seista, võib asjaarmastajana töö ette võtta küll. Kui midagi p*rse keerad, siis saad Inseneeri käest jupi asemele osta, mis uute laagrite hinda arvestades on täitsa OK pakkumine...
Edu töös! 8)

Urmas
Disco 300tdi AT
Kasutaja avatar
muhlui
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 41
Liitunud: K Juul 24, 2013 11:47
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas muhlui »

Tere, sain diffri alt ära.
Kas suur taldrik peabki loksuma, kogu kupatusega nii umbes 6mm punaste noolte suunas ?
Pilt
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

muhlui kirjutas:Tere, sain diffri alt ära.
Kas suur taldrik peabki loksuma, kogu kupatusega nii umbes 6mm punaste noolte suunas ?
Ei pea loksuma, laagrid läbi või siis lahti veninud.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Kasutaja avatar
muhlui
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 41
Liitunud: K Juul 24, 2013 11:47
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas muhlui »

Üks laager peaaegu pilbasteks

Laagri mark on maha kulunud. homme hangin tõmmitsa ja loodan ,et sisemisel on on mingi kiri peal.
Välja loeb ainult TIMKEN
Kes Eestis Timkeni laagreid vahendab ?

Pilt

Kardaani flants oli täitsa lahti, oleksin selle võinud peaaegu käega lahti keerata.

Mitu Nm see tuleb pärast kinni keetata?
Kuidas see polt stoperdatakse (keerme liim vms nordlock seib)?
Kuidas see ots õlikindlaks jääb, et poldi ja seibi vahelt õli välja ei pressiks ?

Pilt
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Suurim valik Timkeni laaagreid on Mustamäe Tihendi ja Laagri keskuses Laki tänaval.
Ajalikud mehed seal.
Kui sul on olemas originaalosa LR varuosa kood, siis pole intereneeduest keerukas ka Timkeni kood leida.


Mõnes remondimanualsi on pingutusmoment kindlasti kirjas:
http://www.landy.ee/manuals/
Kalssikalistel LR-idel /Disco I , Def, RRC) peaks kõigil mudelietel see sama olema.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

http://www.rollmer.ee/ siit saad timkenit hea hinnaga kui ise ei leia interneedusest.
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Kas hammastel kulumisjälgi on?
LR Discovery I 83kW manuaal
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”