Disco I differ pooleks

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
muhlui
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 41
Liitunud: K Juul 24, 2013 11:47
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas muhlui »

Tubiniit kirjutas:Kas hammastel kulumisjälgi on?
Natukensekene nagu oleks tunda katsudes. Taastan selle ikkagi ära, saan kogemuse võrra rikkamaks kui muud ei saa :)
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Enne esidifri tagasipaigutamist kontrolli keskdiferentsiaali lukku - võib elus vaja minna, mitte ainult esidifri pärast, vaid üldiselt. Minul ja mitmel teisel on tema lülitamine korrast ära olnud hoovastiku tõttu.
LR Discovery I 83kW manuaal
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

duud kirjutas:http://www.rollmer.ee/ siit saad timkenit hea hinnaga kui ise ei leia interneedusest.
http://mibearings.com/ siin ka üpris hea hinnaga laagrid.
Kasutaja avatar
muhlui
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 41
Liitunud: K Juul 24, 2013 11:47
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas muhlui »

Tubiniit kirjutas:Enne esidifri tagasipaigutamist kontrolli keskdiferentsiaali lukku - võib elus vaja minna, mitte ainult esidifri pärast, vaid üldiselt. Minul ja mitmel teisel on tema lülitamine korrast ära olnud hoovastiku tõttu.
Sellele hoovastikule pääseb ligi vist salongi poolt jah ?
####

Mul 2 laagri pakkumist.
3 laagrit on KOYO + kõige suurem SKF summas 83+KM
4 Timkenit 109 + KM

Küsimus ,et mis kuulsusega need KOYO-d on ?
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Inseneer tegi. Needid tuli lahti puurida, pärast sai plaat isepuurivate kruvidega tagasi pandud.
LR Discovery I 83kW manuaal
Kasutaja avatar
muhlui
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 41
Liitunud: K Juul 24, 2013 11:47
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas muhlui »

Kas kuskilt leiab diffri spetsiifilisi andmeid, peale ülekande.
Ei oska isegi marki kuskilt vaadata ? Äkki korpuselt.
Usun ,et sellega leiba teenivatel meestel on need andmed olemas.
Vaja oleks 3-e Näitajat

1. Mis jõuga seatake (Pinion bearing)
2. Kui Pinion on seatud siis koos (side bearing)
3. Lõtk millimeetrites, mõõdetakse kellaga

youtubes spetsialist rõhutab ,et igal tootjal on need erinevad ?
http://youtu.be/dAqAqODmcj4
Discovery I 300 Tdi ATM 98a
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

www.landy.ee/manuals on äkki abaiks?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

muhlui kirjutas:Kas kuskilt leiab diffri spetsiifilisi andmeid, peale ülekande.
Ei oska isegi marki kuskilt vaadata ? Äkki korpuselt.
Usun ,et sellega leiba teenivatel meestel on need andmed olemas.
Vaja oleks 3-e Näitajat

1. Mis jõuga seatake (Pinion bearing)
2. Kui Pinion on seatud siis koos (side bearing)
3. Lõtk millimeetrites, mõõdetakse kellaga

youtubes spetsialist rõhutab ,et igal tootjal on need erinevad ?
http://youtu.be/dAqAqODmcj4
ma ei mäleta aga tartus kusgil olid mehed kes tegelesid usa autodega..miski texas auto vms. seal on vennad sildade teemal käpad, kui mul kunagi dana sillad all olid mitte inglasel siis ma läbi ussi emmi sain silla sinna sättimisele ja tehti hästi...
äkki on neist ka inglastele abi.
Kasutaja avatar
muhlui
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 41
Liitunud: K Juul 24, 2013 11:47
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas muhlui »

Panin võllile uued laagrid ja tõmbasin Flantsi 80 Nm prooviks kinni. (peab vist rohkem olema äkki mingi 120 Nm) ja kui nüüd asja ringi ajada ,siis käib liiga tuugalt , umbes 7 Nm. Aga ajan taga 2 Nm kanti. Seega asun otsima regululeerseibe, et, kasvatada vahet kahe laagri vahel.
Siis saab edasi alles minna.
Discovery I 300 Tdi ATM 98a
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Differ

Postitus Postitas Kalamees »

Mul mingi RRCL 70-87 Haynesi manual, seal Drive flange - differential pinion - 85 lbf/ ft see peaks olema 115,7 Nm.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Margus
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 102
Liitunud: E Juul 23, 2007 14:13
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Margus »

1995/96 manuaalis kirjas sellised andmed. Flants pingutada 130Nm. Kui uued laagrid, siis peab võll pöörlema 3Nm jõuga.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”