2. leht 3-st

Postitatud: T Mär 29, 2011 18:37
Postitas inseneer
No ja edasine tegevusplaan?

Postitatud: T Mär 29, 2011 19:06
Postitas Margus
Veel ei tea isegi. 17000 ei raatsi küll välja anda, lihtsalt ei jõua selle hinnatõusuga sammu pidada. Olen mõelnud kasutatud diffrile või satelliitide remontkomplektile.

Postitatud: T Mär 29, 2011 20:20
Postitas Margus
Mis hinnaga kasutatud asja kätte saaks?

Postitatud: T Mär 29, 2011 20:23
Postitas inseneer
Margus kirjutas:Mis hinnaga kasutatud asja kätte saaks?
Kasutatud korralik vigur. 320.- euru.

Postitatud: R Apr 01, 2011 21:19
Postitas Margus
Otsustatud. Läheb ARB.

Postitatud: R Sept 06, 2013 12:59
Postitas muhlui
Tere, loodan ,et nimetan asju õigete nimedaega. Esisilla kardaani flansil loks sees.
Kas keegi tunneb ja teab kedagi , kellel on tuttav ja temal on kuskil juhend , kuidas esisilla diffrit lammutada ja kätte saada ja siis õigesti tagasi panna , kui asi piirdub ainult laagrite ja simmerite vahetusega.

Kuulu järgi peab mingeid mutreid asju täpselt pingutama tagasi panekul. Hynesi raamatus on ainult juttu swiveli ja rattalaagi kohta ,aga diferentsiaali kohta pole midagi.

Postitatud: R Sept 06, 2013 15:43
Postitas landy
Äkki saad siit abi:
www.landy.ee/manuals

Postitatud: E Sept 09, 2013 08:27
Postitas duud
muhlui kirjutas:Tere, loodan ,et nimetan asju õigete nimedaega. Esisilla kardaani flansil loks sees.
Kas keegi tunneb ja teab kedagi , kellel on tuttav ja temal on kuskil juhend , kuidas esisilla diffrit lammutada ja kätte saada ja siis õigesti tagasi panna , kui asi piirdub ainult laagrite ja simmerite vahetusega.

Kuulu järgi peab mingeid mutreid asju täpselt pingutama tagasi panekul. Hynesi raamatus on ainult juttu swiveli ja rattalaagi kohta ,aga diferentsiaali kohta pole midagi.
http://www.landyzone.co.uk/lz/f38/how-r ... 64301.html <- ma arvan, et siin peaks olema kõik oelmas mida vaja. see UK foorum on üks parimaid, ma ise leidnud niipalju asju sealt mida teha ja just piltide ja õpetustega.

Postitatud: L Sept 14, 2013 12:12
Postitas sokk
muhlui kirjutas:Kas keegi tunneb ja teab kedagi , kellel on tuttav ja temal on kuskil juhend , kuidas esisilla diffrit lammutada ja kätte saada ja siis õigesti tagasi panna , kui asi piirdub ainult laagrite ja simmerite vahetusega.
Kuulu järgi peab mingeid mutreid asju täpselt pingutama tagasi panekul. Hynesi raamatus on ainult juttu swiveli ja rattalaagi kohta ,aga diferentsiaali kohta pole midagi.
Mina ei olnud varemalt diffrit käes hoidnud ja netiõpetuste järgi sai see maha võetud, laagrid vahetatud ja külge tagasi pandud. Ja ma ei ole mehaanik - lihtsalt meeldib teada saada kuidas asjad käivad. :)
Mõned nõksud küll, mille eest mitte nüüd just hoiatada, aga tähelepanu juhiks küll: Korralikud suured kruustangid, mis tugeva laua küljes kinni ja mille vahele diffri korpuse mahub kinnitama, teeb asja jube palju mugavamaks. Laagrite kättesaamise (kuidas neid rullikute tööpindasid, "bearing race", eesti keeles nimetatakse? :oops: ) teevad õiges mõõdus ja korralikud tõmmitsad tõenäoliselt lihtsaks ja lõbusaks. Minul neid ei olnud - relaka ja meisliga saab neid ka maha, aga jube nöök on. Relaka kasutamise puhul on suruõhk puhastamise jaoks tõenäoliselt vältimatu. Samas on ju võimalik mahavõetud difrikorpusega, mis kaalub u. 25 kg., minna asjalikku töökotta ja lasta laagrid maha võtta. Uute külgetoksimine on nagu toksimine ikka...
Laagrite pingutamisega saab ka hakkama. Jällegi ei oska ma nimetada asju õigete nimedega, aga külgmiste tugilaagrite sakilised pingutusmutrid tahavad päris korralikku momenti saada ja mul tuli sobiva diameetriga torust hambuline asjandus selle tarbeks teha. Ja sellegagi ei olnud pingutamine liiga kerge. :? Rääkimata minu esimesest ideest selleks tarbeks - prussijupist, kuhu ma kaks jämedamat kruvi sobiva vahega sisse kruvisin, et nende peadest haakivad hambad moodustuksid... :lol: Kruvipead paindusid enne kui mingitki pingutamist kuskilt paistma hakkas. Täiesti kasutu.
Vedava võlli ("pinion") laagrid tahavad eelpinge reguleerimist seibidega. Minul seibikomplekti valmis varutud ei olnud - panin seesolnud vana seibi külge ning pingsus klappis. Ju siis vedas.
Üldiselt ei ole tegemist raketiteadusega ja kui saad lubada masinal mõnda aega seista, võib asjaarmastajana töö ette võtta küll. Kui midagi p*rse keerad, siis saad Inseneeri käest jupi asemele osta, mis uute laagrite hinda arvestades on täitsa OK pakkumine...
Edu töös! 8)

Urmas

Postitatud: E Sept 16, 2013 22:13
Postitas muhlui
Tere, sain diffri alt ära.
Kas suur taldrik peabki loksuma, kogu kupatusega nii umbes 6mm punaste noolte suunas ?
Pilt

Postitatud: E Sept 16, 2013 22:43
Postitas inseneer
muhlui kirjutas:Tere, sain diffri alt ära.
Kas suur taldrik peabki loksuma, kogu kupatusega nii umbes 6mm punaste noolte suunas ?
Ei pea loksuma, laagrid läbi või siis lahti veninud.

Postitatud: T Sept 17, 2013 21:39
Postitas muhlui
Üks laager peaaegu pilbasteks

Laagri mark on maha kulunud. homme hangin tõmmitsa ja loodan ,et sisemisel on on mingi kiri peal.
Välja loeb ainult TIMKEN
Kes Eestis Timkeni laagreid vahendab ?

Pilt

Kardaani flants oli täitsa lahti, oleksin selle võinud peaaegu käega lahti keerata.

Mitu Nm see tuleb pärast kinni keetata?
Kuidas see polt stoperdatakse (keerme liim vms nordlock seib)?
Kuidas see ots õlikindlaks jääb, et poldi ja seibi vahelt õli välja ei pressiks ?

Pilt

Postitatud: T Sept 17, 2013 22:10
Postitas landy
Suurim valik Timkeni laaagreid on Mustamäe Tihendi ja Laagri keskuses Laki tänaval.
Ajalikud mehed seal.
Kui sul on olemas originaalosa LR varuosa kood, siis pole intereneeduest keerukas ka Timkeni kood leida.


Mõnes remondimanualsi on pingutusmoment kindlasti kirjas:
http://www.landy.ee/manuals/
Kalssikalistel LR-idel /Disco I , Def, RRC) peaks kõigil mudelietel see sama olema.

Postitatud: K Sept 18, 2013 07:30
Postitas duud
http://www.rollmer.ee/ siit saad timkenit hea hinnaga kui ise ei leia interneedusest.

Postitatud: K Sept 18, 2013 07:59
Postitas Tubiniit
Kas hammastel kulumisjälgi on?