3. leht 3-st

Postitatud: R Sept 20, 2013 09:12
Postitas muhlui
Tubiniit kirjutas:Kas hammastel kulumisjälgi on?
Natukensekene nagu oleks tunda katsudes. Taastan selle ikkagi ära, saan kogemuse võrra rikkamaks kui muud ei saa :)

Postitatud: R Sept 20, 2013 09:52
Postitas Tubiniit
Enne esidifri tagasipaigutamist kontrolli keskdiferentsiaali lukku - võib elus vaja minna, mitte ainult esidifri pärast, vaid üldiselt. Minul ja mitmel teisel on tema lülitamine korrast ära olnud hoovastiku tõttu.

Postitatud: R Sept 20, 2013 10:58
Postitas duud
duud kirjutas:http://www.rollmer.ee/ siit saad timkenit hea hinnaga kui ise ei leia interneedusest.
http://mibearings.com/ siin ka üpris hea hinnaga laagrid.

Postitatud: R Sept 20, 2013 13:06
Postitas muhlui
Tubiniit kirjutas:Enne esidifri tagasipaigutamist kontrolli keskdiferentsiaali lukku - võib elus vaja minna, mitte ainult esidifri pärast, vaid üldiselt. Minul ja mitmel teisel on tema lülitamine korrast ära olnud hoovastiku tõttu.
Sellele hoovastikule pääseb ligi vist salongi poolt jah ?
####

Mul 2 laagri pakkumist.
3 laagrit on KOYO + kõige suurem SKF summas 83+KM
4 Timkenit 109 + KM

Küsimus ,et mis kuulsusega need KOYO-d on ?

Postitatud: R Sept 20, 2013 13:53
Postitas Tubiniit
Inseneer tegi. Needid tuli lahti puurida, pärast sai plaat isepuurivate kruvidega tagasi pandud.

Postitatud: N Sept 26, 2013 15:55
Postitas muhlui
Kas kuskilt leiab diffri spetsiifilisi andmeid, peale ülekande.
Ei oska isegi marki kuskilt vaadata ? Äkki korpuselt.
Usun ,et sellega leiba teenivatel meestel on need andmed olemas.
Vaja oleks 3-e Näitajat

1. Mis jõuga seatake (Pinion bearing)
2. Kui Pinion on seatud siis koos (side bearing)
3. Lõtk millimeetrites, mõõdetakse kellaga

youtubes spetsialist rõhutab ,et igal tootjal on need erinevad ?
http://youtu.be/dAqAqODmcj4

Postitatud: N Sept 26, 2013 20:13
Postitas landy
www.landy.ee/manuals on äkki abaiks?

Postitatud: N Sept 26, 2013 20:35
Postitas duud
muhlui kirjutas:Kas kuskilt leiab diffri spetsiifilisi andmeid, peale ülekande.
Ei oska isegi marki kuskilt vaadata ? Äkki korpuselt.
Usun ,et sellega leiba teenivatel meestel on need andmed olemas.
Vaja oleks 3-e Näitajat

1. Mis jõuga seatake (Pinion bearing)
2. Kui Pinion on seatud siis koos (side bearing)
3. Lõtk millimeetrites, mõõdetakse kellaga

youtubes spetsialist rõhutab ,et igal tootjal on need erinevad ?
http://youtu.be/dAqAqODmcj4
ma ei mäleta aga tartus kusgil olid mehed kes tegelesid usa autodega..miski texas auto vms. seal on vennad sildade teemal käpad, kui mul kunagi dana sillad all olid mitte inglasel siis ma läbi ussi emmi sain silla sinna sättimisele ja tehti hästi...
äkki on neist ka inglastele abi.

Postitatud: N Sept 26, 2013 22:27
Postitas muhlui
Panin võllile uued laagrid ja tõmbasin Flantsi 80 Nm prooviks kinni. (peab vist rohkem olema äkki mingi 120 Nm) ja kui nüüd asja ringi ajada ,siis käib liiga tuugalt , umbes 7 Nm. Aga ajan taga 2 Nm kanti. Seega asun otsima regululeerseibe, et, kasvatada vahet kahe laagri vahel.
Siis saab edasi alles minna.

Differ

Postitatud: N Sept 26, 2013 22:50
Postitas Kalamees
Mul mingi RRCL 70-87 Haynesi manual, seal Drive flange - differential pinion - 85 lbf/ ft see peaks olema 115,7 Nm.

Postitatud: R Sept 27, 2013 17:29
Postitas Margus
1995/96 manuaalis kirjas sellised andmed. Flants pingutada 130Nm. Kui uued laagrid, siis peab võll pöörlema 3Nm jõuga.