1. leht 1-st

Spidomeeter ei tööta

Postitatud: E Mai 24, 2010 09:31
Postitas Margus
Tere. Kuidas oleks võimalik kindlaks teha kummas viga, kas kellas või anduris?
Tegu 96a. 300tdi disco I-ga.

Postitatud: E Mai 24, 2010 20:34
Postitas totu
Ise kahtlustaks esimesena pistikuid, seejärel kaableid. Kui need korras, leidub ehk imedepõllul mõni korras andur, mida saab kaabli otsas näpuga ringi ajada.

Postitatud: T Mai 25, 2010 08:09
Postitas Margus
Pistikud ja kaablid peaksid korras olema, sest vahel näitab 20-30km/h, kuigi tegelik kiirus on umbes 90-110km/h.
Kas kuidagi testriga ei saa kontrollida? Mis tööpõhimõte sellel anduril on, kas see tekitab mingit voolu? Võtsin anduri lahti ja seal sees ei ole peale pöörleva magneti midagi näha. Ei jaga sellest elektroonikast suurt midagi.

Postitatud: T Mai 25, 2010 14:48
Postitas totu
Margus kirjutas:Pistikud ja kaablid peaksid korras olema, sest vahel näitab 20-30km/h, kuigi tegelik kiirus on umbes 90-110km/h.
Kas kuidagi testriga ei saa kontrollida? Mis tööpõhimõte sellel anduril on, kas see tekitab mingit voolu? Võtsin anduri lahti ja seal sees ei ole peale pöörleva magneti midagi näha. Ei jaga sellest elektroonikast suurt midagi.
Seda enam paistab oksüdeerunud kontaktide moodi (sobiva niiskuse korral jooksevad mõned impulsid läbi). Andur PEAKS pööramisel "kontakte" sulgema- avama, parandage kui eksin.

Postitatud: T Mai 25, 2010 15:47
Postitas Margus
Mingeid kontakte seal sees küll ei ole.

Postitatud: T Mai 25, 2010 16:06
Postitas totu
Sellepärast kirjutasingi nad jutumärkidesse, st. testriga mõõtes peaks takistus vahelduma 0 ja lõpmatuse vahel.

Postitatud: K Mai 26, 2010 17:40
Postitas Margus
totu kirjutas:. Andur PEAKS pööramisel "kontakte" sulgema- avama, parandage kui eksin.
Sel juhul andurisse tuleva pistiku otsad omavahel ära ühendades, peaks spidoka põhja lööma?

Postitatud: K Mai 26, 2010 18:18
Postitas totu
Margus kirjutas:
totu kirjutas:. Andur PEAKS pööramisel "kontakte" sulgema- avama, parandage kui eksin.
Sel juhul andurisse tuleva pistiku otsad omavahel ära ühendades, peaks spidoka põhja lööma?
Kui mul on õigus, ei juhtu otste ühendamisega mitte midagi. Katkestuste/ühenduste sagedus määrab näidu.

Postitatud: N Mai 27, 2010 22:51
Postitas Myller
Ei ühendata seal mingeid kontakte. Andurist tuleb lihtsalt kiirusest sõltuva sagedusega signaal. Mõistlik on vastavad ühendused üle kontrollida. Kiiruseandur on 14. kaitsme alla koos ABS-i lambiga ja muude tulukestega, mida igapäevaselt näha pole. Andurisse läheb roheline/kollane, spidokasse tuleb must/punane juhe. Vigane kiiruseandur ei oleks esimene maailmas.
Äkki on võimalik mõnelt doonorilt andurit laenata. Sobiv kummirõngas peaks siis käepärast olema.
Spidoka ja tahhomeetri hädad võivad näidata vahel geneka peatset lõppu, samuti probleeme maandusjuhtmetega kuskil kolmandas kohas.

Kalev

Postitatud: L Mai 29, 2010 20:49
Postitas Margus
Sai andur testriga üle käidud ja tundus toimivat. Ehk on homme rohkem aega asja edasi uurida. Eks annan teada kuidas läks.

Postitatud: P Mai 30, 2010 10:16
Postitas Margus
Myller kirjutas: Sobiv kummirõngas peaks siis käepärast olema.
Kalev
Ei saa hästi aru, mida selle kummirõngaga teha?

Postitatud: P Mai 30, 2010 12:59
Postitas Margus
Korras.
Viga oli nii lihtne, et selle peale ei ole kohe tulnudki. Nimelt ei ole ajam ja andur omavahel kontakteerunud ja seetõttu ei ole andurit lihtsalt ringi vedanud. Anduri võll peaks nelikant olema aga minul oli ümar. Sai seda veidi tuunitud ja asi toimib.
Tänud totu ja Myller.

Postitatud: E Mai 31, 2010 09:45
Postitas Myller
Margus kirjutas:
Myller kirjutas: Sobiv kummirõngas peaks siis käepärast olema.
Kalev
Ei saa hästi aru, mida selle kummirõngaga teha?
Tihendit pidasin silmas. Aga kui juba töötab, siis on hästi.

Kalev