1. leht 1-st

Soojenduse ventilaatori toiteahel?

Postitatud: K Juul 21, 2010 13:51
Postitas totu
Oskab keegi sellest pajatada. Mure siis ventilaatori vaikimises. Samaaegselt lakkasid ka konditsioneeri elumärgid, seega eeldan et toide ei jõua ventilaatori lülitini ("0" asend lülitab ka kondi välja). Kuna lülitini pääsemine ei ole väga lihtne, kontrolliks enne muud võimalused üle. Kaitsmed on korras. Kas ja kus on mingi relee? Kas kondi toide (või juhtahel) võetakse vendi lülitilt või kaugemalt? Veel häid mõtteid?
Tänades,
Arvet

Postitatud: K Juul 21, 2010 14:34
Postitas landy
Võta minuga ühendust! Annan manuali (olemas nii paber, kui digi kujul!)

Postitatud: K Juul 21, 2010 22:37
Postitas totu
Nonii, 3 tundi ja viaga käes. Eriti arusaamatuks jääb selle auto elektisüsteemi ehitajate ajuehitus. Mille kradi pärast peab sellise varustamatuse tasemega auto elekter olema niimoodi projekteeritud. Viga isa oli siis, piltlikult, ventilaatori juhtahela toiteahela üldtoite juhtliini lülitusrelee mähise normaalse talituse katkemises. Ja seda siis ilma kliimaseadmeta e. otselülitusega soojendusega autol. kogemata leidsin veel "sise/välisõhu" servo kaitsme, ventilaatori all, mingisuguse juhtmekimbu külge teibitud, starteri relee, klaasipuhastajate "0" asendi ja intervalli täiturrelee, kondi kompressori lülitusrelee. Krat, nagu oleks keegi juhtmetehase liinitööline endale ise auto ehitanud.

Postitatud: K Juul 21, 2010 23:24
Postitas Rein
Ja kogu see punt on kõrvalistuja parema jala väikse varba kõrval, veel kõigele muule lisaks :)

Postitatud: N Juul 22, 2010 08:12
Postitas totu
Rein kirjutas:Ja kogu see punt on kõrvalistuja parema jala väikse varba kõrval, veel kõigele muule lisaks :)
Just, arusaamatu, miks nad seal peaksid olema.
Tänud Landy, see teine saadetis oli palju asjalikum, esimene vist eelmise versiooni oma (ei vasta tegelikule).

Postitatud: T Juul 27, 2010 21:27
Postitas RV8
No miks need releed ei võiks seal peidus olla. Nii tore on ju autot tundma õpida. Varuge kannatust, Land Rover üllatab!