disco I mootor
disco I mootor
tere selline masin
disco I ,90 kw , 2,5td ,98 aasta.
mure selline ,et külmalt käima pannes läeb kaua aega nagu kütte oleks maas .Sooja mootoriga pole probleemi aga just külmalt tuleb pikalt käiata ,et käima saada.
kas kellegil midagi taolis ,milles võiks iva olla.
disco I ,90 kw , 2,5td ,98 aasta.
mure selline ,et külmalt käima pannes läeb kaua aega nagu kütte oleks maas .Sooja mootoriga pole probleemi aga just külmalt tuleb pikalt käiata ,et käima saada.
kas kellegil midagi taolis ,milles võiks iva olla.
Nuu küttetorud korras enne käsipumpa panin klappi vahele, nii siis tagasivoolu sealt ei tohiks olla. Eelsüüteküünlad ja vool mõõdetud, klappi vahed ja pihustid kontrollitud.
Pole mõõtnud veel kompressiooni aga vist enne seda jõuan hoopis kõrgsurvepumba maha võtta ja kontrolli viia. Muidugi sai suheldud Hr Utkini ja Toomasega ja nemad on sarnase probleemiga kokku puutunud. Väidetavalt võib viga olla ajus ja sealt edasi pumba juhtimises? Tagant viskas viimane kord küll halli vähemalt nii tundus aga pigem olen täheldanud ikka musta. See kes kõrgsurvepumpasid Leppnal teeb väitis, et tavaliselt see BOCHI pump on lollitanud sooja käivitusega. Mingitel bemaritel pidavat see sama pump peal olema. Nii siis,kui keegi on sellest 90kw mootori imelikust veast jagu saanud oleks hea kuulda, et kuidas?
Pole mõõtnud veel kompressiooni aga vist enne seda jõuan hoopis kõrgsurvepumba maha võtta ja kontrolli viia. Muidugi sai suheldud Hr Utkini ja Toomasega ja nemad on sarnase probleemiga kokku puutunud. Väidetavalt võib viga olla ajus ja sealt edasi pumba juhtimises? Tagant viskas viimane kord küll halli vähemalt nii tundus aga pigem olen täheldanud ikka musta. See kes kõrgsurvepumpasid Leppnal teeb väitis, et tavaliselt see BOCHI pump on lollitanud sooja käivitusega. Mingitel bemaritel pidavat see sama pump peal olema. Nii siis,kui keegi on sellest 90kw mootori imelikust veast jagu saanud oleks hea kuulda, et kuidas?
Täpsustus. Oleme jah kokkupuutunud selle probeleemiga. Tundub, et se on omane just 90 kw le variandile, ja proobleem on kaudselt elektriga seotud. Selles mõttes, et ajust elektriliselt reguleeritav kõrgsurvepumba osa, mis vastuatab käivitamisel küt. koguse eest, ei tööta korralikult. Seega aravame viga olevat pumbas, mitte ajus. Mis täpselt viga võib olla, ei tea. 83 kw variandil pumba elektrilist juhtimist (aju) pole. Ilam ajudeta on parem , elu on lihtsam!
Nii täna käis kõrgsurvepump stendis Rakvere kandis. Tulemusega muidugi pidin pettuma,sest pump on üle keskmise heade näitajatega. Homme üritan mootori kokk panna ja siis edasi purrgama. Siis ju viga tundub ikke minevat selle masina aju suunas. Huvitav kas Tallinas Vilojettis uue nimega siis Inchcapes sudetaks selle masina vigu otsida?