disco I mootor

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Mjahi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Nov 14, 2005 20:40
Asukoht: lääne viruma

disco I mootor

Postitus Postitas Mjahi »

tere selline masin
disco I ,90 kw , 2,5td ,98 aasta.
mure selline ,et külmalt käima pannes läeb kaua aega nagu kütte oleks maas .Sooja mootoriga pole probleemi aga just külmalt tuleb pikalt käiata ,et käima saada.
kas kellegil midagi taolis ,milles võiks iva olla.
Margus
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 102
Liitunud: E Juul 23, 2007 14:13
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Margus »

Minul oli ka mingi aeg taoline jama, et päeva jooksul pikemalt seistes, tahtis pärast käivitades 3-4 pööret saada. Viga oli veidi tilkuvas settepoti korgis.
Kontrolli kõigepealt kütuse torud ja liited üle, et kusagilt niiske ei oleks.
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Kas külmalt käivitades viskab tagant halli tossu,
sellisel juhul eelsoojendus küünlad ei toimi.
Mjahi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Nov 14, 2005 20:40
Asukoht: lääne viruma

Postitus Postitas Mjahi »

Nuu küttetorud korras enne käsipumpa panin klappi vahele, nii siis tagasivoolu sealt ei tohiks olla. Eelsüüteküünlad ja vool mõõdetud, klappi vahed ja pihustid kontrollitud.
Pole mõõtnud veel kompressiooni aga vist enne seda jõuan hoopis kõrgsurvepumba maha võtta ja kontrolli viia. Muidugi sai suheldud Hr Utkini ja Toomasega ja nemad on sarnase probleemiga kokku puutunud. Väidetavalt võib viga olla ajus ja sealt edasi pumba juhtimises? Tagant viskas viimane kord küll halli vähemalt nii tundus aga pigem olen täheldanud ikka musta. See kes kõrgsurvepumpasid Leppnal teeb väitis, et tavaliselt see BOCHI pump on lollitanud sooja käivitusega. Mingitel bemaritel pidavat see sama pump peal olema. Nii siis,kui keegi on sellest 90kw mootori imelikust veast jagu saanud oleks hea kuulda, et kuidas? :wink:
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Täpsustus. Oleme jah kokkupuutunud selle probeleemiga. Tundub, et se on omane just 90 kw le variandile, ja proobleem on kaudselt elektriga seotud. Selles mõttes, et ajust elektriliselt reguleeritav kõrgsurvepumba osa, mis vastuatab käivitamisel küt. koguse eest, ei tööta korralikult. Seega aravame viga olevat pumbas, mitte ajus. Mis täpselt viga võib olla, ei tea. 83 kw variandil pumba elektrilist juhtimist (aju) pole. Ilam ajudeta on parem , elu on lihtsam!
Mjahi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Nov 14, 2005 20:40
Asukoht: lääne viruma

Postitus Postitas Mjahi »

Nii täna käis kõrgsurvepump stendis Rakvere kandis. Tulemusega muidugi pidin pettuma,sest pump on üle keskmise heade näitajatega. Homme üritan mootori kokk panna ja siis edasi purrgama. Siis ju viga tundub ikke minevat selle masina aju suunas. Huvitav kas Tallinas Vilojettis uue nimega siis Inchcapes sudetaks selle masina vigu otsida?
Mjahi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Nov 14, 2005 20:40
Asukoht: lääne viruma

Postitus Postitas Mjahi »

Nii täna kütepump peale ja ühe hamba jagu keerasin kütepumpa varasemaks ,ju oli siis eelmiste mootori rihma vahetustega süüte nurk paigast ära. Loodan,et oli nii sest käima läks poolest pöördest. Nii siis viga polnud ajus. Aga eks aeg näitab.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”