pidurid

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Kui Reinu video 1.05 peal seisma panna, näitab mõlemat väljavahetatud piduriklotsi. Minu meelest on ka neil jääkpaksus erinv. Kui silindrid, kolvid ja tihendid on OK, surutakse pidurdamisel mõlemad klotsid ühesuguse jõuga vastu ketast ja kulumine on ideaaltingimustel võrdne.
Erinev kulumine võib tekkida ühe poole teisega võrreldes pikemaajalisest kontaktist kettaga, piduriketta eri poolte erinevast töötlusest(oletus, ma pole metallitehnoloog, kuid erinevus peaks silmaga näha olema või sõrmega tuntav) või piduriklotside erinevast materjalist(vähetõenäoline)
LR Discovery I 83kW manuaal
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Ei töötle seal neid kettaid keegi :( suva jurakas raud avormi ja valmis. Ju siis lihtsalt suprti anomaalia neid nii kulutada.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Peale valu tuleb ketta mõlemad pooled siledaks treida. Et ketas peale seda kõveraks ei läheks, peab ta homogeensest materjalist olema. 20 aasta jooksul on mulle 2 kõverat ketast sattunud.
Võibolla on ketta sissepoole jääv külg vormis pealmine ning hüpoteetiliselt on võimalik, et see külg jääb valugaaside tõttu poorsem.
Aga see eest, kui pidurid on korras, on nad Disco 1-l suurepärased!
LR Discovery I 83kW manuaal
Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 484
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Tubiniit kirjutas:Peale valu tuleb ketta mõlemad pooled siledaks treida. Et ketas peale seda kõveraks ei läheks, peab ta homogeensest materjalist olema. 20 aasta jooksul on mulle 2 kõverat ketast sattunud.
Võibolla on ketta sissepoole jääv külg vormis pealmine ning hüpoteetiliselt on võimalik, et see külg jääb valugaaside tõttu poorsem.
Aga see eest, kui pidurid on korras, on nad Disco 1-l suurepärased!
Arvad, et sama viga minu ja Reinu autol? Mõlemad oleme saanud taha defektiga kettad? Krt vähe usutav 8)
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Pakkusin hüpoteesina ketaste valuvea ühena võimalikest piduriklotside erineva kulumise põhjustest, kusjuures ei välista sama vea võimalikkust erinevatel autodel, kui te mõlema autol on pidurisilindrid, kolvid ja tihendid heas seisundis ning kasutuses olevad kettad ja klotsid on nn B-varuosad.
Metallitehnoloog ma pole ning vahendid puuduvad hüpoteesi tõestuseks.
LR Discovery I 83kW manuaal
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Ma piugem usun seda et välimisi klotse surutakse väiksema jõuga.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 484
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Rein kirjutas:Ma piugem usun seda et välimisi klotse surutakse väiksema jõuga.
Sama usku ka mina.
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

tyyp07 kirjutas:
Rein kirjutas:Ma piugem usun seda et välimisi klotse surutakse väiksema jõuga.
Sama usku ka mina.
Aga äkki sisemised kolvid jäävad kergemini kinni :oops:
Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 484
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

On kah võimalus. Eks mingil hetkel peaks asjasse süvenema ja asja sügavuti uurima.
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

LR90 kirjutas:
tyyp07 kirjutas:
Rein kirjutas:Ma piugem usun seda et välimisi klotse surutakse väiksema jõuga.
Sama usku ka mina.
Aga äkki sisemised kolvid jäävad kergemini kinni :oops:
No nii võrselt mõlemad sisemised kulunud, poole millimeetrise täpsusega, vasak hakkas hullult kõhisema ja parem juba oli ka hakanud metalli puudutama. Nii täpselt ei saa olla mõlemal sadulal sisemised kinni.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Infoks: minu Disko 1-l jäid möödunud kevadeks sisemised kolvid kinni mõlemal pool nii, et nad ei pidurdanud ning kettad läksid seespoolt rooste. Seejuures olid nad ülevaatuse normile vastavuse piiri peal.
Taga said kõik kolvid ja tihendid välja vahetatud ning tänu korras piduritele õnnestus kolm päeva tagasi vältida avarii, milles oleksin ise süüdi olnud.
LR Discovery I 83kW manuaal
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

No ei ole kinni, suht peenikese kruvikaga väänates läksid lupsti algasendisse tagasi.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

No ei ole kinni, suht peenikese kruvikaga väänates läksid lupsti algasendisse tagasi. Välimisi lükkasin ka tagasi, et liikumist kontrollida, sama moodi, nagu siidipidi.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Kui nad Sul korras on, kas on mõtet selle vähemtähtsa probleemiga tegeleda? "Autol võib kõik muu puududa, aga pidurid peavad olema!", ütles üks I EW aegne sõiduõpetaja. Praegu on Disco 1-ga sõites võimalik kõiki tema häid omadusi nautida.
Üritan teema meeles pidada ning kevadel rattaid vahetades uurin ka klotside olukorda.
LR Discovery I 83kW manuaal
mcsokk
Unistan offroadist!
Postitusi: 62
Liitunud: R Dets 19, 2008 08:19
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas mcsokk »

Minu Discol sama teema,et sisemised sööb ära ja välimised peavad kolm vahetust vastu,kusjuures kolvid liiguvad ilusti.Kõigehullem on see,et kui klots ära kulub jookseb klots ketta ja suporti vahele ja kiilub piduri kinni.Aretasin tihvtide peale ringi.Esimesi pole aga 3a.jooksul kordagi vahetanud.
Discovery 300Tdi 98 manual
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”