1. leht 3-st

pidurid

Postitatud: E Sept 18, 2006 08:40
Postitas Mjahi
lugu nii et PE pidur jääb peale ,arvatavasti kolb jääb peale , kas eeldab see tervet sadula vahetust .auto siis disco 97 td

Postitatud: E Jaan 02, 2012 17:44
Postitas Rein
Pidurite teema oli täitsa olemas, viimasel lehel küll, kuid kergitame siis ettepoole.

Kas teie Discodel oesineb sellist nähtust, et tagumised ja sisemised piduriklotsid kuluvad poolekiiremini, kui välimised. Mul eile hakkas kõhisema, tõmbasin ratta maha ja sisemine klots 0mis0. Tõmbasin teise taga ratta ka ära ja sealt täpselt sama teema. Eelmisest vahetusest jätsin siis poolikud välimised alles ja nüüd oli hea need kohe sisse lükata, kulunud klotside asemele.

Postitatud: E Jaan 02, 2012 19:04
Postitas tyyp07
Mul oli defekaga sama vaatepilt tagumiste klotsidega kui vahetama hakkasin. Imestasin isegi.

Postitatud: E Jaan 02, 2012 22:11
Postitas discoveri I
neid saab ikka remontida ka,mul olemas uus terve jooksu rem komplekt.see tähendab:kolvid,tihendid,niplid.

Postitatud: E Jaan 02, 2012 22:14
Postitas Rein
Esimene küsimus on postitatud 6 aastat tagasi ;)

Postitatud: T Jaan 03, 2012 19:38
Postitas Margus
Mina olen ka vahetanud praktiliselt ainult tagumisi sisemisi klotse. Pidurid peale ei jää ja kolvid liiguvad ilusti.

Postitatud: T Jaan 03, 2012 20:02
Postitas Rein
Ilmselt mõjutab siis see seda, et otse tuleb toru peale sisemisele klotsile. Välimiste kanal võib olla liiga pisike et vastav jõud suudaks rekenduda.

Postitatud: T Jaan 03, 2012 20:59
Postitas Tubiniit
Kui klotside tagastuse vedrud on olemas, mis olukorras need on?

Postitatud: T Jaan 03, 2012 21:45
Postitas tyyp07
Minul tundusid suht väsinud olevat.

Postitatud: T Jaan 03, 2012 22:38
Postitas Rein
Tagumistel pole neid. Esimestel on.

Postitatud: K Jaan 04, 2012 00:28
Postitas tyyp07
Mul olid tagumistel kah.

Postitatud: K Jaan 04, 2012 00:33
Postitas Rein
Tee pilti ja näita teistele ka. Kuhu neid seal panna saab? Lapiti klotside peale istuvad kolinat vähendavad plekid ja üle nende lähevad 2 splinti. Ei taibanud küll kohta leida, kuhu võiks veel vedrud minna. Järsku erinevad süteemid peale ehitatud.
http://www.youtube.com/watch?v=bDZvsUbCL5Q
Mul selline süsteem.

Postitatud: K Jaan 04, 2012 01:23
Postitas tyyp07
Tundub, et on vähe teine süsteem jah. Minu käivad klotsidel kinnituspulgad läbi ja klotside vahele jääb vedru. Videolt seda ei tuvastanud.

Postitatud: N Jaan 05, 2012 20:58
Postitas sokk
Minulgi kuluvad klotsid nii kui eelkõnelejatel. Ise olen kunagi süü pannud sellele, et kord klotse vahetades kiskusin küljest need plekist katted, mis ketaste siseküljele jäävad. (Et kaalusääst või nii... :oops: ) Ja siis arvasin, et ato all lendlev sodi/liiv/sool pääseb ilma tolle katteta lihtsamalt sisemiste klotside ja ketta vahele. Nüüd viimase klotsivahetuse ajal panin nad jälle tagasi, ehkki kaunis mädad ja roostes nad on. Saab näha kuis läheb. Plaanis on ka esimeste porilapakate install, ehk aitab seegi miskit muuta. Pidurisuportite tolmumanseti stopperrõngas on niiehknaa väga usin roostetaja.
Ja peab ütlema, et nende plekkide maha- ja pealepanek on üks paras nöök. Ei midagi keerulist, aga jube tüütu ja ümber nurga nikerdamine. Ning jahh, ma tean, et neid uute varuosadena ka müüakse. Kuni vanad küljes püsivad, olen ostu hinna pärast edasi lükanud.

Parimat,
Urmas

Postitatud: N Jaan 05, 2012 21:40
Postitas tyyp07
Minul näeb siis tagumine sadul välja selline:
Pilt