1. leht 1-st

Postitatud: T Juun 28, 2011 18:18
Postitas junior
Hakkasin vahekasti õli vahetama ja sees on seal ATF õli kuigi selle lehe järgi käib hüpoidõli GL-5. http://www.valvolineeurope.com/english/ ... nt_advisor .
Kumba õli oleks mõistlik sisse valada. Auto on disco I, 300tdi, 1998a, manuaal.

Postitatud: T Juun 28, 2011 18:54
Postitas Rein
. Käigukast on küll atf i peal, aga vahekas peaks olema ikka tavaline.
http://liquimoly.ee/?m1=2
Ma seda tabelit ja seqalseid õlisid tarbin oma tehnikal. Cadillacidel kasutan mootorites Texaco õlisid.

Postitatud: T Juun 28, 2011 22:04
Postitas junior
Läks sisse GL-5. Mahtus seda sinna 2 liitrit, kuigi targad raamatud ütlevad et mahub 2,3 L. Kas kõik vana õli ei jookse loomulikul teel välja, et tervet normi sisse ei mahu? Kuna eelmine kasutaja oli sinna ATF-i sisse pannud siis võis seda sinna pisut sisse ka jääda. Kuidas GL-5 ja ATF omavahel läbi saavad? Kas peaks lähiajal veel kord õli ära vahetama?

Postitatud: T Juun 28, 2011 22:09
Postitas Rein
Piilu sisse peale mingit paari sadat kiltsa liikumist, või isegi vähem, et kas vahutab, või mida teeb. Või vala kokku kuhugi purki ja sega natuke mingi trelli vispliga, vaata mis juhtub. Pol eise kunagi sellist vahetust teinud. Kui loogiliselt on seda ATF i seal ikka väga vähe võrreldes uue õli kogusega.

Postitatud: K Juun 29, 2011 10:56
Postitas landy
Targad kõrvalt toast ütlesid, et need õlid ei segune ja halval juhul võivad klimpi tõmmta
Üldislt oleks mõtaks kast lahti võtta (alt kas maha) ja ilusti puhtaks pesta.

Samas pole ATF-i kasutamine vahekastis vastunäidustatud ja karmides kasutustingimustes isegi soovitatav, kuna ATF on paremate määrimisomadustega. Tõsi GL-5'st kõvasti kallim.

Postitatud: K Juun 29, 2011 11:06
Postitas duud
võibolla loll küsimus aga....mis siis juhtub kui natukese klimpi tõmbab, et nagu klimbid ujuvad ringi?

Postitatud: K Juun 29, 2011 11:30
Postitas Rein
Arvan, et läheb zeleeks. Ühesõnaga pole veel oma tehnikaga möllamise aja jooksul näinud klimpis õli. Olen küll näinud kastides, sildades veega segunemisel tekkinud emulsiooni, kuid ei rohkemat. Aga kast alt ära ja lahti võtta on natuke liig. See on minu arvamus ja ei pretendeeri tõele. Talvel küll mõistaks ATF i kasutust, kuid kas suvel liiga vedel ei jää?

Postitatud: K Juun 29, 2011 11:51
Postitas LR90
Segu erinevatest õlidest ei pruugi klimpi minna vaid vahtu, teadupärast õhk ei määri.
Omal kogemus vahekastiga kui sai kogemata kaks erinevat õli segamini pandud,
hakkas tuulutusest välja pressima niiet kogu kapoti alune ujus :oops:

Postitatud: K Juun 29, 2011 12:31
Postitas Rein
Aga mis see teeb, kui lasta selle sama vedelikuga kast korra läbi, mis on mootori jaoks mõeldud läbipesu õli. Tegelikult pole erilist vahet, osta kõõõõige odavam gl5 seda paar korda vahetada, enne kui korralik sisse läheb ja kogu lugu.

Postitatud: K Juun 29, 2011 14:19
Postitas landy
Kui mu mälu ei peta, siis mingil LR vahekstil käis ATF tehase poolt sees.
Kasti puhastamiseks võib ju alt kaane ära võtta ning piduripuhastus vedelikuda suuremad jäägid välja uhtuda.

Postitatud: N Juun 30, 2011 21:48
Postitas junior
100 km sõidetud ja õli üle kontrollitud. Oli teine täitsa õli moodi, kui sinna jäigi tilk ATF-i siis segunevad need omavahel ära küll. Tegin garaazis enda rahustuseks loomkatse, segasin gl-5 ja atf omavahel trelliga ära ja tulemus hea. Iseasi kui nad kuumaks lähevad kas siis midagi muutub aga vaevalt.

Postitatud: N Juul 07, 2011 08:06
Postitas murray
landy kirjutas:Kui mu mälu ei peta, siis mingil LR vahekstil käis ATF tehase poolt sees.
Kasti puhastamiseks võib ju alt kaane ära võtta ning piduripuhastus vedelikuda suuremad jäägid välja uhtuda.
Borg Warner (ketiga kast), ATF dex III