Sidur või käimakast
Sidur või käimakast
mure siis järgmine et disco kõhu alt kostub sellist kahisevat kõrisevat häält aga kui siduri alla vajutad hääl kaob
kas tegu võib olla siduri survelaagri või käimakasti veaga
kas tegu võib olla siduri survelaagri või käimakasti veaga
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
mina tellin siit
http://www.paddockspares.com/
või
http://www.foundry4x4.co.uk/
alati saanud hea hinnaga ning VIN numbri järgi ka õiged asjad.
http://www.paddockspares.com/
või
http://www.foundry4x4.co.uk/
alati saanud hea hinnaga ning VIN numbri järgi ka õiged asjad.
Re: Sidur või käimakast
Kui see hääl kaob siduri alla vajutusel, siis kast jääb seisma- järeldus et kast teeb häält.Toivo kirjutas:mure siis järgmine et disco kõhu alt kostub sellist kahisevat kõrisevat häält aga kui siduri alla vajutad hääl kaob
kas tegu võib olla siduri survelaagri või käimakasti veaga
Siit saab alati abi:
http://www.landy.ee/manuals/
http://www.landy.ee/manuals/
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Käigukasti mudeliks on R380.
Haapsalu kandis ei tea kedagi soovitada, kuid pealinnas ja selle ümbruses on mitu firma tkes LR käimakotte oskavad remontida.
Haapsalu kandis ei tea kedagi soovitada, kuid pealinnas ja selle ümbruses on mitu firma tkes LR käimakotte oskavad remontida.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Viga võib olla vahevõlli laagrites.Toivo kirjutas:sai täna rohkem asja uuritut ja asi kaldub käimakasti poole sest kui sõittes kõik käigud peale neljanda
korisesid aga neljas on otse käik siis tundub et käimakasti esilaager on saba pannud või mõni teine laager tagantpoolt.
kust oleks võimalik täpsemalt seda käimakasti manuaali leida
Kuidas läheb?
Minu Disco käigukast sai gardaaniristi vahetusega remonditud!
Viga algas tõenäolislt juba aasta tagasi, kui 3. käiguga sõites tekkis vibratsioon.
Vibratsioon arenes edasi 2.-le käigule - seejärel sai vahetatud tagakardaani muhv, mis oli praguline ning vibratsioon taandus 3.-le käigule rahuldavale tasmele.
Juunis ütles sidur üles ning kogu komplekt sai välja vahetatud ning mõnda aega võis rahulikult sõita, aga siis tekkis vibratsioon kiirusel 105 km tunnis ja rohkem mida võis pidada rehvide tasakaalustamise probleemiks.
Kuid edasi levis vibratsioon kõikidele käikudele tasapisi tugevnedes, 2.3.4.-nda käigu lülitamisega tekkis vahel probleeme.
Seejärel hakkas käigukasti juurest kostma metallikriginat, kuid siduriga mängides oli võimalik leida kohad, kus vibratsiooni polnud.
Kardaaniristid said õlitatud, lõtku polnud, krigin ja vibratsioon ei kadunud - süü langes käigukastile.
Leppisin kastiremondi kokku ja viisin auto Imepõllule kasti mahavõtmiseks, kus sealsed kuldsed käed ja briljantsed ajud avastasid, et kastis olev Veiko valatud õli oli täiesti puhas, mis viis kahtlused kardaanile ning asi sai korda.
Minu Disco käigukast sai gardaaniristi vahetusega remonditud!
Viga algas tõenäolislt juba aasta tagasi, kui 3. käiguga sõites tekkis vibratsioon.
Vibratsioon arenes edasi 2.-le käigule - seejärel sai vahetatud tagakardaani muhv, mis oli praguline ning vibratsioon taandus 3.-le käigule rahuldavale tasmele.
Juunis ütles sidur üles ning kogu komplekt sai välja vahetatud ning mõnda aega võis rahulikult sõita, aga siis tekkis vibratsioon kiirusel 105 km tunnis ja rohkem mida võis pidada rehvide tasakaalustamise probleemiks.
Kuid edasi levis vibratsioon kõikidele käikudele tasapisi tugevnedes, 2.3.4.-nda käigu lülitamisega tekkis vahel probleeme.
Seejärel hakkas käigukasti juurest kostma metallikriginat, kuid siduriga mängides oli võimalik leida kohad, kus vibratsiooni polnud.
Kardaaniristid said õlitatud, lõtku polnud, krigin ja vibratsioon ei kadunud - süü langes käigukastile.
Leppisin kastiremondi kokku ja viisin auto Imepõllule kasti mahavõtmiseks, kus sealsed kuldsed käed ja briljantsed ajud avastasid, et kastis olev Veiko valatud õli oli täiesti puhas, mis viis kahtlused kardaanile ning asi sai korda.
LR Discovery I 83kW manuaal