Land Rover Discovery 1 käivitus probleem
-
- Land Rover-mu uus armastus!
- Postitusi: 4
- Liitunud: P Apr 29, 2012 00:32
- Asukoht: Queensland, Austraalia
Land Rover Discovery 1 käivitus probleem
Tervist!
Olen nüüdsest siis sellise isendi omanik ja on tekkinud paar muret millele ise enam abi ei oska leida.
Nimelt on teda üsna raske käivitada. Ei loe kas mootor on soe või külm, starterit pean ketrama ikka oma 5 sekundit ja enamasti natuke aitama gaasipedaaliga. Kui peale käima saamist seisma jätan ja uuesti umbes minuti jooksul käivitada üritan, siis käivitub muretult.
Tühikäigul käib mootor ka üsna rahutult ja heitgaasides on tunda kerget bensiinilõhna.
Sõitmise ajal probleeme ei ole.
Vahetanud olen süüteküünlad, midagi paremaks eiläinud. Vaatasin pimedas küünlajuhtmeid ka ja ei paistnud "üle peksvat".
Lasin akut testida ja see peaks korras olema. Aku ise on 60 Ah.
Puhastain ära ka karteri tuulutuse, erilist erinevust peale seda ei ole.
Tundub et generaatoriga on ka mingi jama. Alguses kui mootori käima saan, siis tahomeeter ja spidomeeter istuvad nullis. Umbes 4-5 sekundi pärast nagu hakkaks alles genekas tööle ja seejärel hakkavad ka spido kellad näitama. Generaator teeb natuke kõvat "sahinat" kah. Kas tal on eraldi vahetatavad harjad ka? Kas see võib põhjustada halba käivitust ja ebaühtlast tühikäiku?
Kahjuks on hetkel nii olnud et kui olen üritanud kellegile näidata kuidas ta käivitub, siis seda muret ei esine ja käivitub rahuldavalt
Väljalaske aasta on tal 1996 ja mootor on tal 3.9 V8
Endal mõistus üsna otsas ja ei oska kuskilt edasi minna?
Olen nüüdsest siis sellise isendi omanik ja on tekkinud paar muret millele ise enam abi ei oska leida.
Nimelt on teda üsna raske käivitada. Ei loe kas mootor on soe või külm, starterit pean ketrama ikka oma 5 sekundit ja enamasti natuke aitama gaasipedaaliga. Kui peale käima saamist seisma jätan ja uuesti umbes minuti jooksul käivitada üritan, siis käivitub muretult.
Tühikäigul käib mootor ka üsna rahutult ja heitgaasides on tunda kerget bensiinilõhna.
Sõitmise ajal probleeme ei ole.
Vahetanud olen süüteküünlad, midagi paremaks eiläinud. Vaatasin pimedas küünlajuhtmeid ka ja ei paistnud "üle peksvat".
Lasin akut testida ja see peaks korras olema. Aku ise on 60 Ah.
Puhastain ära ka karteri tuulutuse, erilist erinevust peale seda ei ole.
Tundub et generaatoriga on ka mingi jama. Alguses kui mootori käima saan, siis tahomeeter ja spidomeeter istuvad nullis. Umbes 4-5 sekundi pärast nagu hakkaks alles genekas tööle ja seejärel hakkavad ka spido kellad näitama. Generaator teeb natuke kõvat "sahinat" kah. Kas tal on eraldi vahetatavad harjad ka? Kas see võib põhjustada halba käivitust ja ebaühtlast tühikäiku?
Kahjuks on hetkel nii olnud et kui olen üritanud kellegile näidata kuidas ta käivitub, siis seda muret ei esine ja käivitub rahuldavalt
Väljalaske aasta on tal 1996 ja mootor on tal 3.9 V8
Endal mõistus üsna otsas ja ei oska kuskilt edasi minna?
-
- Land Rover-mu uus armastus!
- Postitusi: 4
- Liitunud: P Apr 29, 2012 00:32
- Asukoht: Queensland, Austraalia
Olgu vaatan seda aku asja, ega sinna väga palju suurem ei mahu vahelegi, kliima torud jäävad ette.
Hõredaks ma eriti ei usu/looda, et ta sõidetud on, selle jätaks viimaseks
Geneka probleem ei tohiks siis seda mõjutada jah?
Süüdet ma ise ei jaga, pean ootama kuni leian kellegi kes seda vaadata saaks.
Samuti ka kütuserõhk, peaksin vist ennem filtri ära vahetama ja siis laskma mõõta?
Hõredaks ma eriti ei usu/looda, et ta sõidetud on, selle jätaks viimaseks
Geneka probleem ei tohiks siis seda mõjutada jah?
Süüdet ma ise ei jaga, pean ootama kuni leian kellegi kes seda vaadata saaks.
Samuti ka kütuserõhk, peaksin vist ennem filtri ära vahetama ja siis laskma mõõta?
Aku on kataloogi järgi 72 Ah ja see suudab V8-t üsna lõbusalt ringi ajada. Kas bensupump töötab enne käivitamist? See peaks sekund-kaks käima, kui süüde sees on ja siis vait jääma. Siis saab surve ilusasti üles ja üle poole pööru pole käivituseks vaja.
Kui kellad liikuda ei taha, siis võib probleem genekas küll olla. Mul kippus tahhomeeter keset sõitu pikali kukkuma. Pärast selgus, et geneka laagrid olid laiali jooksud. Samas tasub mootori maandus üle kontrollida. Kui see on puudulik, hakkab ka igasugu anomaaliaid juhtuma.
Kui kellad liikuda ei taha, siis võib probleem genekas küll olla. Mul kippus tahhomeeter keset sõitu pikali kukkuma. Pärast selgus, et geneka laagrid olid laiali jooksud. Samas tasub mootori maandus üle kontrollida. Kui see on puudulik, hakkab ka igasugu anomaaliaid juhtuma.
-
- Land Rover-mu uus armastus!
- Postitusi: 4
- Liitunud: P Apr 29, 2012 00:32
- Asukoht: Queensland, Austraalia
Muretsesin endale "carburator cleanerit" sellega saab seda tühikäiguklappi vast puhastada küll kui uuesti maha võtan.
Lugesin ka välisma foorumitest, et on ka tihti mure nende vaakumklappidega mis jagaja küljes on. Testisin siis nii, et võtsin vooliku õhukopsiku küljest lahti ja proovisin imeda. Imedes tuli ainult õhku ja vaakumit üleval ei hoidnud. Ei kõlanud ka ühetegi "klõpsu" nagu töökorras klapp pidavat tegema. Siit ka küsimus kas peale jagaja vahetust on vaja ka süüdet kuidagi timmida või midagi teha. või võib lihtsalt jagaja ära vahetada ja korras?
Bensiini pumbaga on igatahes nii, et kuulda teda ei ole salongi. Ma ei teagi kas töötab siis lihtsalt vaikselt või hakkab seal miskit ära minema.
Olen täheldanud seda et käivitus probleem on peale pikemaid sõite. Kui siin mõnesaja meetriseid otsi teha ja mootor külm on, siis käivitub paremini. Tühikäiku hoiab ka kuidagi kõrgel umbes 900-1000 juures.
Pole leidnud ühtegi manuali ka mis näitaks ära maandus kohad. Aku juures nägin ühte, täpselt ei tea millele/kellele see oli kuid puhtaks ta sai.
Lugesin ka välisma foorumitest, et on ka tihti mure nende vaakumklappidega mis jagaja küljes on. Testisin siis nii, et võtsin vooliku õhukopsiku küljest lahti ja proovisin imeda. Imedes tuli ainult õhku ja vaakumit üleval ei hoidnud. Ei kõlanud ka ühetegi "klõpsu" nagu töökorras klapp pidavat tegema. Siit ka küsimus kas peale jagaja vahetust on vaja ka süüdet kuidagi timmida või midagi teha. või võib lihtsalt jagaja ära vahetada ja korras?
Bensiini pumbaga on igatahes nii, et kuulda teda ei ole salongi. Ma ei teagi kas töötab siis lihtsalt vaikselt või hakkab seal miskit ära minema.
Olen täheldanud seda et käivitus probleem on peale pikemaid sõite. Kui siin mõnesaja meetriseid otsi teha ja mootor külm on, siis käivitub paremini. Tühikäiku hoiab ka kuidagi kõrgel umbes 900-1000 juures.
Pole leidnud ühtegi manuali ka mis näitaks ära maandus kohad. Aku juures nägin ühte, täpselt ei tea millele/kellele see oli kuid puhtaks ta sai.
Kas siit http://www.landy.ee/manuals/Raiko112 kirjutas:Pole leidnud ühtegi manuali ka mis näitaks ära maandus kohad. Aku juures nägin ühte, täpselt ei tea millele/kellele see oli kuid puhtaks ta sai.
mõni elektri, mootori või auto manual ei näita?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!