1. leht 1-st

Disco I vahekasti Diff lüitus

Postitatud: P Juun 10, 2012 21:16
Postitas volli
Disco I 1996 diisel 2,5 TDi - vahekasti lülitus
aeglase käigu puhul ei saa Diff lukku sisse lülitada. Kust otsida viga? Kas hoovastikust nagu foorumis soovitatud? Kui suurt jõudu võib rakendada kangi sisselülitamiseks?
Esimene LR masin, varasemsd kogemused LR puuduvad. Seetõttu niisugune näiliselt lihtne küsimus.
Palun nõuannet, ehk on kellegil olnud sama probleemiga tegu.

Postitatud: E Juun 11, 2012 08:20
Postitas duud

Disco I vahekasti Diff lülitus

Postitatud: E Juun 11, 2012 14:06
Postitas volli
Tänud. Info käes . uurime, proovime ja teeme. Kui tulemus käes anname kogemustest ja tulemusest teada.

Re: Disco I vahekasti Diff lüitus

Postitatud: E Juun 11, 2012 17:50
Postitas Margus
[quote="volli"]Disco I 1996 diisel 2,5 TDi - vahekasti lülitus
aeglase käigu puhul ei saa Diff lukku sisse lülitada. quote]

Kas lukk ei lülitu ainult aeglustiga või ka kiirete käikudega?

Postitatud: E Juun 11, 2012 21:48
Postitas volli
Tere!
Kahjuks on nii, et diff-lock ei lülitu sisse mõlemal juhul.
Kiire käigu puhul läheb kang veidi kaugemale, aeglusti puhul jääb lõpust rohkem puudu. Armatuuris ei sütti kummalgi juhul tuli. Kang liigub vasakul äärel küll edasi-tagasi, lülitust aga ei toimu.
Looduses proovides, kui üks ratas jääb õhku-vabaks, ei tööta kumbagi variandi puhul lukk.
Üks ratas käib ringi ja kohalt saad ära kui tõmbad auto paigalt ära või täidad vaba ratta aluse mingi materjaliga.

Postitatud: E Juun 11, 2012 22:00
Postitas duud
paremale vasakule liigub kang? lõpuni välja? ...see link mis panin sulle ennist....loe sealt mida teha ja vaata kang ise üle...kui tahad tule külla ja ma näitan kuda see kangi nupp seal liikuma peab...

Postitatud: E Juun 11, 2012 23:20
Postitas volli
duud kirjutas:paremale vasakule liigub kang? lõpuni välja? ...see link mis panin sulle ennist....loe sealt mida teha ja vaata kang ise üle...kui tahad tule külla ja ma näitan kuda see kangi nupp seal liikuma peab...
Kus on kirjas, et kang liigub paremale vasakule. Loe ikka selgelt ära mis kirjas on.
Kangi nuppu võin sulle näitama küll tulla, kuid sellest pole kasu. Kui kasulikku nõu anda pole siis palun ära raiska oma aega siin arvutis.
Sinult tahaks samasugust suhtumist nagu sina tahad oma järgmises teemas teistelt saada.
Võta asja rahulikult ja jäta ülbitsemine!

Postitatud: T Juun 12, 2012 11:40
Postitas duud
volli kirjutas:
duud kirjutas:paremale vasakule liigub kang? lõpuni välja? ...see link mis panin sulle ennist....loe sealt mida teha ja vaata kang ise üle...kui tahad tule külla ja ma näitan kuda see kangi nupp seal liikuma peab...
Kus on kirjas, et kang liigub paremale vasakule. Loe ikka selgelt ära mis kirjas on.
Kangi nuppu võin sulle näitama küll tulla, kuid sellest pole kasu. Kui kasulikku nõu anda pole siis palun ära raiska oma aega siin arvutis.
Sinult tahaks samasugust suhtumist nagu sina tahad oma järgmises teemas teistelt saada.
Võta asja rahulikult ja jäta ülbitsemine!
ära nüüd vahuta siin nii hullu midagi, ei ollud see komm halvaga üldse mõeldud ja ei mina sealt aru ei saa kudias sa selle välja lugesid.... :shock:

samas kui sa kirjutad, et Kiire käigu puhul läheb kang veidi kaugemale, aeglusti puhul jääb lõpust rohkem puudu. siis peab olema kangi endaga midagi viga....malts kusagil all vahel või mis iganes..seda näed eelneva lingi pealt kus mis peaks olema enne üle vaadatud....
niiet võta rahulikult ja mõtle enne kui vahutad. see külla kutse oli siiras ja abivalmis kah veel aga ei julge enam sinuga kohtuda...äkki pead veel "diktaatoriks"... :roll:

edu... <- see oli siiras soov ja mitte ülbitsemine ega halvaga öeldu. (peab ju põhjendama)

Postitatud: T Juun 12, 2012 12:44
Postitas landy
Kui siia http://www.landroverclub.ee/foorum/memberlist.php asukoha filtri paned, siis näed, et Viljandi kandist meil üsna mitu inimest siis, kelle manu võid masinat näitama/proovima minna.

Postitatud: T Juun 12, 2012 14:41
Postitas tyyp07
volli kirjutas: Looduses proovides, kui üks ratas jääb õhku-vabaks, ei tööta kumbagi variandi puhul lukk.
Üks ratas käib ringi ja kohalt saad ära kui tõmbad auto paigalt ära või täidad vaba ratta aluse mingi materjaliga.
Ega vahekasti lukk ei ole silla difri lukk ju. Vahekastist saad panna lukku selle, et mõlemas sillas käivad vedavad rattad ringi ühe kiirusega.
Mina näiteks defekal saan vahekasti lukku ainult vabakäiguga. Ma muidugi ei tea kas see pean nii olema või on mul seal midagi valesti. Lihtsalt sidurit all hoides ja käik sees mina vahekasti lukku ei saa.

Postitatud: T Juun 12, 2012 15:35
Postitas landy
Kert, sellest olen omanuikuga juba rääkinud ja sellest on ta ka aru saanud. Kui keskdiffer lahti, siis käib üks ratas õhus ringi, kui lukus, siis üks ees ja teine taga. Temal aga ainult üks ratas ja tuluke ka ei sütti. Hoovastik laseb kangil liikuda mingisse umbmäärasesse asendisse.
Pikemalt pole midagi jahuda. Hoovastik lahti ja ära puhastada ning uuesti proovida nagu viidatud lingis kirjas oli.

Postitatud: T Juun 12, 2012 21:24
Postitas volli
Tere. Tänud kõigile. Nüüd siis selline asi, et diff-lock ok. Nimelt võtsin täna pealt lahti ja esmapilgul hoovastik kõik korras. Mõtlesin et siin pole midagi teha ja kokku tagasi aga igaks juhuks proovisin vähe kangiga aidata ja näe imet. See hoob mis kastist välja tuleb läks umbes sent edasi ja tuli armatuuris põlema. Kulumist nagu eriti ei olnud ja piisas ainult regullist.Kohe sai ka ära proovitud.et kas ikka töötab. Töötab küll ja ega enne ju ei jäta kui tuli jälle belarus käima ajada. Järgmisena siis rihmade vahetus ja turbo hooldus.

Postitatud: K Juun 13, 2012 08:23
Postitas duud
volli kirjutas:Tere. Tänud kõigile. Nüüd siis selline asi, et diff-lock ok. Nimelt võtsin täna pealt lahti ja esmapilgul hoovastik kõik korras. Mõtlesin et siin pole midagi teha ja kokku tagasi aga igaks juhuks proovisin vähe kangiga aidata ja näe imet. See hoob mis kastist välja tuleb läks umbes sent edasi ja tuli armatuuris põlema. Kulumist nagu eriti ei olnud ja piisas ainult regullist.Kohe sai ka ära proovitud.et kas ikka töötab. Töötab küll ja ega enne ju ei jäta kui tuli jälle belarus käima ajada. Järgmisena siis rihmade vahetus ja turbo hooldus.
Lahe....kui sa asjasse süveneksid natuke ja loeksid ning ei vahutaks kohe kui nõu antakse, mis pärast ongi õige asja kohta veel :shock: , oleks sul see asi varem juba lahendatud - ilma kisa ja kärata! Tore vähemalt, et said asja korda....