300Tdi mootori remont

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

300Tdi mootori remont

Postitus Postitas duud »

Õhtat
Niisis läheb tegemisse mootor.
ploki lihvimine
kõik uued tihendid
täielik pesu - seest ja väljast
uus kütuse manuaal pump
uus kütusefilter
uus termostaat
uus mootoririhm
uus mootoririhma pinguti ja "idler"
uued poldid
uued mahlad
....jne

Tekkis ka küsimus, et kas kellegil on sellise asjaga kogemust. Äkki teinud sama asja mis mul kohe kohe juhtuma hakkab.
Hea oleks kuulda mõni "ära kindlasti nii tee" või "vaata, et sa seda ära ei unusta, muidu on pekkis" tarkusetera. Nagu Landy käest kuulsin siis keegi veel plaanib sellist asja, kas keegi siin foorumis olijatest? Hea nõu ei jää kasutamata.
Teiseks ma kuulsin, et bensiini mootoritel peab peale sellist suurt tööd alul sisse panema mineraal õli, et sõidad paika kõik ja siis 1000km pärast õige täis- või poolsünt sisse. <- kas diislil sama trikki peab tegema või on miskid muud trikid?

Tänudega.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

No üks 300tdi on praegu Tõukuris täis kapremondis (Põhjuseks hammasrihma purunemine). Seal koostatske hetkel "ostukorvi". Praguse hetekel on juppide nimekri kolmanda kümene piirimaile jõudmas ja summa neljakohaline. Esimenenumber veel üks. Tõsi, plaanis kasutada vaid tehase "Genuine" juppe. B-osadega tuleks ca 1/3 odavam. Loodetavasti saab hea mootor.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

nojah kui hammasrihm läheb on juba sitem lugu...mis seal kõik pähe lööb ja krussi keeratakse on päris palju....
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

lubage küsida, mis põhjustas plokki lihvimise?
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

RV8 kirjutas:lubage küsida, mis põhjustas plokki lihvimise?
nu eks siiani kõik kellega rääkinud olen, on seda soovitanud ja tõenäosus on ka see, et seda on vaja kah. sõbra autot sai vaadatud ja uuritud ning selgus, et üsna korralikul autol oli kah vaja lihvi teha sest ikkagi ei olnud 100% - auto tema käes olnud sünnist peale...keedetud polnud mootorit kordagi ja õli on alati korralikult vahetatud.

nuh kui kõik on minu plokil väga äge ja kena, siis kergelt siledaks lasta nii micro kiht maha ei ole halb ma arvan, teiseks saab asjad ära mõõdetud ning üle vaadatud kas on või ei ole vaja paksemat tihendit. utkinil on mulle varuks nii kolme kui nelja auguga (märgistus) tihend, utkin jagas ka hüva nõu (kuidas ja mida), millepeale poleks ise unes ka tulnud. :P

mõlgutad ka sama mõtteid?
Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 484
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Kui sa veel pole aru saanud siis Hr Utkiniga sa praegu räägidki... :lol:
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

ehhh.... Pilt
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

duud kirjutas:ehhh.... Pilt
Ikka juhtub :lol:
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Vahel harva on juhtunud, et ploki ennast remonidatkse, vahel lihvitakse näiteks, kui on läbipõlenud tihendi alt. Selliseid juhuseid on olnud. Reeglina ikka remonditakse kaant, näiteks ülekuumenemise tagajargede likvideerimiseks. Oli aimata, et tegu on kaanega, mida plokiks nimetati, aga mi ikkagi tahtsin üleküsida.
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

RV8 kirjutas:Vahel harva on juhtunud, et ploki ennast remonidatkse, vahel lihvitakse näiteks, kui on läbipõlenud tihendi alt. Selliseid juhuseid on olnud. Reeglina ikka remonditakse kaant, näiteks ülekuumenemise tagajargede likvideerimiseks. Oli aimata, et tegu on kaanega, mida plokiks nimetati, aga mi ikkagi tahtsin üleküsida.
teisipäeval saab mõõdetud nagu sa soovitasid ja siis ma tulen ka tihendilöe järgi sinujuurde. ühele või teisele...
Kasutaja avatar
junior
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 38
Liitunud: N Dets 10, 2009 08:35
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas junior »

Minu discol purunes täna hammasrihm. Võtsin nookurite võlli maha, üks nookur puruks ja 4 tõukurivarrast kõverad. Klapid liiguvad vabalt, kas on lootust et klapid jäid sirgeks ja plokikaant ei ole vaja maha võtta? Kummaline on see et rihm vahetatud 2 a.tagasi ja sõitnud 23000 km, natuke vähe rihma eluea kohta. Rihmad, rullikud sai Utkini käest võetud.
Jüri Tel. 5247120
DISCOVERY I 300Tdi
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Kas see rike tuleb nagu välk selgest taevast või on mingi tunnus, mida tuleks tähele panna?
LR Discovery I 83kW manuaal
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Purunev hammasrihm (õnnetus)kahjuks ei hüüa tulles.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

junior kirjutas:Minu discol purunes täna hammasrihm. Võtsin nookurite võlli maha, üks nookur puruks ja 4 tõukurivarrast kõverad. Klapid liiguvad vabalt, kas on lootust et klapid jäid sirgeks ja plokikaant ei ole vaja maha võtta? Kummaline on see et rihm vahetatud 2 a.tagasi ja sõitnud 23000 km, natuke vähe rihma eluea kohta. Rihmad, rullikud sai Utkini käest võetud.
Seda on ikka maru vähe.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Kasutaja avatar
junior
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 38
Liitunud: N Dets 10, 2009 08:35
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas junior »

Rihma välimine kummist pind oli praguline, kas tõesti nii kehv kvaliteet. Vända simmer ka kergelt higistab, võibolla aitas see ka väheke kaasa rihma lagunemisele. Igatahes on nüüd vajaminevad jupid tellitud inglismaalt.
Jüri Tel. 5247120
DISCOVERY I 300Tdi
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”