1. leht 2-st

300Tdi mootori remont

Postitatud: E Juun 11, 2012 22:20
Postitas duud
Õhtat
Niisis läheb tegemisse mootor.
ploki lihvimine
kõik uued tihendid
täielik pesu - seest ja väljast
uus kütuse manuaal pump
uus kütusefilter
uus termostaat
uus mootoririhm
uus mootoririhma pinguti ja "idler"
uued poldid
uued mahlad
....jne

Tekkis ka küsimus, et kas kellegil on sellise asjaga kogemust. Äkki teinud sama asja mis mul kohe kohe juhtuma hakkab.
Hea oleks kuulda mõni "ära kindlasti nii tee" või "vaata, et sa seda ära ei unusta, muidu on pekkis" tarkusetera. Nagu Landy käest kuulsin siis keegi veel plaanib sellist asja, kas keegi siin foorumis olijatest? Hea nõu ei jää kasutamata.
Teiseks ma kuulsin, et bensiini mootoritel peab peale sellist suurt tööd alul sisse panema mineraal õli, et sõidad paika kõik ja siis 1000km pärast õige täis- või poolsünt sisse. <- kas diislil sama trikki peab tegema või on miskid muud trikid?

Tänudega.

Postitatud: T Juun 12, 2012 08:35
Postitas landy
No üks 300tdi on praegu Tõukuris täis kapremondis (Põhjuseks hammasrihma purunemine). Seal koostatske hetkel "ostukorvi". Praguse hetekel on juppide nimekri kolmanda kümene piirimaile jõudmas ja summa neljakohaline. Esimenenumber veel üks. Tõsi, plaanis kasutada vaid tehase "Genuine" juppe. B-osadega tuleks ca 1/3 odavam. Loodetavasti saab hea mootor.

Postitatud: T Juun 12, 2012 11:24
Postitas duud
nojah kui hammasrihm läheb on juba sitem lugu...mis seal kõik pähe lööb ja krussi keeratakse on päris palju....

Postitatud: N Juun 14, 2012 22:05
Postitas RV8
lubage küsida, mis põhjustas plokki lihvimise?

Postitatud: N Juun 14, 2012 22:36
Postitas duud
RV8 kirjutas:lubage küsida, mis põhjustas plokki lihvimise?
nu eks siiani kõik kellega rääkinud olen, on seda soovitanud ja tõenäosus on ka see, et seda on vaja kah. sõbra autot sai vaadatud ja uuritud ning selgus, et üsna korralikul autol oli kah vaja lihvi teha sest ikkagi ei olnud 100% - auto tema käes olnud sünnist peale...keedetud polnud mootorit kordagi ja õli on alati korralikult vahetatud.

nuh kui kõik on minu plokil väga äge ja kena, siis kergelt siledaks lasta nii micro kiht maha ei ole halb ma arvan, teiseks saab asjad ära mõõdetud ning üle vaadatud kas on või ei ole vaja paksemat tihendit. utkinil on mulle varuks nii kolme kui nelja auguga (märgistus) tihend, utkin jagas ka hüva nõu (kuidas ja mida), millepeale poleks ise unes ka tulnud. :P

mõlgutad ka sama mõtteid?

Postitatud: N Juun 14, 2012 23:13
Postitas tyyp07
Kui sa veel pole aru saanud siis Hr Utkiniga sa praegu räägidki... :lol:

Postitatud: R Juun 15, 2012 07:15
Postitas duud
ehhh.... Pilt

Postitatud: R Juun 15, 2012 08:11
Postitas LR90
duud kirjutas:ehhh.... Pilt
Ikka juhtub :lol:

Postitatud: R Juun 15, 2012 17:20
Postitas RV8
Vahel harva on juhtunud, et ploki ennast remonidatkse, vahel lihvitakse näiteks, kui on läbipõlenud tihendi alt. Selliseid juhuseid on olnud. Reeglina ikka remonditakse kaant, näiteks ülekuumenemise tagajargede likvideerimiseks. Oli aimata, et tegu on kaanega, mida plokiks nimetati, aga mi ikkagi tahtsin üleküsida.

Postitatud: L Juun 16, 2012 20:32
Postitas duud
RV8 kirjutas:Vahel harva on juhtunud, et ploki ennast remonidatkse, vahel lihvitakse näiteks, kui on läbipõlenud tihendi alt. Selliseid juhuseid on olnud. Reeglina ikka remonditakse kaant, näiteks ülekuumenemise tagajargede likvideerimiseks. Oli aimata, et tegu on kaanega, mida plokiks nimetati, aga mi ikkagi tahtsin üleküsida.
teisipäeval saab mõõdetud nagu sa soovitasid ja siis ma tulen ka tihendilöe järgi sinujuurde. ühele või teisele...

Postitatud: R Sept 07, 2012 10:30
Postitas junior
Minu discol purunes täna hammasrihm. Võtsin nookurite võlli maha, üks nookur puruks ja 4 tõukurivarrast kõverad. Klapid liiguvad vabalt, kas on lootust et klapid jäid sirgeks ja plokikaant ei ole vaja maha võtta? Kummaline on see et rihm vahetatud 2 a.tagasi ja sõitnud 23000 km, natuke vähe rihma eluea kohta. Rihmad, rullikud sai Utkini käest võetud.

Postitatud: L Sept 08, 2012 18:52
Postitas Tubiniit
Kas see rike tuleb nagu välk selgest taevast või on mingi tunnus, mida tuleks tähele panna?

Postitatud: L Sept 08, 2012 19:32
Postitas landy
Purunev hammasrihm (õnnetus)kahjuks ei hüüa tulles.

Postitatud: E Sept 10, 2012 22:02
Postitas Rein
junior kirjutas:Minu discol purunes täna hammasrihm. Võtsin nookurite võlli maha, üks nookur puruks ja 4 tõukurivarrast kõverad. Klapid liiguvad vabalt, kas on lootust et klapid jäid sirgeks ja plokikaant ei ole vaja maha võtta? Kummaline on see et rihm vahetatud 2 a.tagasi ja sõitnud 23000 km, natuke vähe rihma eluea kohta. Rihmad, rullikud sai Utkini käest võetud.
Seda on ikka maru vähe.

Postitatud: T Sept 11, 2012 14:05
Postitas junior
Rihma välimine kummist pind oli praguline, kas tõesti nii kehv kvaliteet. Vända simmer ka kergelt higistab, võibolla aitas see ka väheke kaasa rihma lagunemisele. Igatahes on nüüd vajaminevad jupid tellitud inglismaalt.