2. leht 2-st

Postitatud: P Sept 23, 2012 08:57
Postitas junior
Nüüd mootor koos ja töötab korralikult, kui just katseeksitusmeetodil võiks pumba nurka muuta, gaasi andes lööb pisut musta välja. Igatahes klapid tunduvad korras olevat, kompressioon 25 ja tsipa üle bar. Kas keegi on pumba pritsenurka reguleerinud? Kas pump tuleb stoperdada ja siis pumbaratta 3 polti lahti ja siis vänta keerata? Kas mu mõtteviis on õige?

Postitatud: P Sept 23, 2012 21:18
Postitas inseneer
junior kirjutas: Kas pump tuleb stoperdada ja siis pumbaratta 3 polti lahti ja siis vänta keerata? Kas mu mõtteviis on õige?
Sinu mõtteviis täiesti õige.

Postitatud: L Dets 07, 2013 20:46
Postitas muhlui
junior kirjutas:Kas keegi on pumba pritsenurka reguleerinud? Kas pump tuleb stoperdada ja siis pumbaratta 3 polti lahti ja siis vänta keerata?
# Millist numbrit tuleks nurga juures taga ajada ? St ,et igal mootoril on ju kindel nurk ette entud kui "märgid" koos on. Et siis mis on 300tdi nurk ?
Arvuti pildilt on näha (link allpool) , et see on väärtusest väljas, sest on punases alas. Volvo R5 pidi see jääma 1-3-e kanti , siis suutis veel elektroonika nurka parandada.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/551 ... .02.54.jpg
# Kas keegi oskaks kuhugi viidata (piltidele) kus on juttu nurga kruttimisest ?

Postitatud: E Dets 09, 2013 10:17
Postitas muhlui
Täitsa uskumatu , kui palju leiab youtube-st 300 tdi kohta how to-d
Uus pilt selline
https://dl.dropboxusercontent.com/u/551 ... .56.42.jpg