1997 aasta Discovery käigukasti, siduri, kardaani probleem?

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
factory
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 25
Liitunud: P Nov 18, 2012 08:55

Postitus Postitas factory »

öige vist ikka püsikiiruse liigend. Poolassi ots vöiks vist ka öelda. Inseneeriga kontakteerutud.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

factory
1)Siin on joonis kus pooltelg ja püsikiirusliigend näha:
Pilt
2) Sellel autol pole rohkem diferentsiaali lukke, kui vaid keskdifris ,seega välajend "lukud" sinu lauses pole päris täpnne.
variant on, et keskdifeentsiaal lukustub või ei ja kas see on terve või mitte.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
factory
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 25
Liitunud: P Nov 18, 2012 08:55

Postitus Postitas factory »

pysikiirus liigend hetkel leitud. aitäh abistajatele. luku kohta pole veel teada kas on hoovastikus asi (mis on ysna töenäoline) või midagi hullemat,,,
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

factory kirjutas:pysikiirus liigend hetkel leitud. aitäh abistajatele. luku kohta pole veel teada kas on hoovastikus asi (mis on ysna töenäoline) või midagi hullemat,,,
Ostsid huupi või võtsid silla käänimiku osa lahti?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
factory
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 25
Liitunud: P Nov 18, 2012 08:55

Postitus Postitas factory »

no ikka enne sai vaadatud :-) kui nii huupi varuosi ostma hakkaks siis läheks ikka autoremont väga kulukaks ja aeganöudvaks ...)
Kasutaja avatar
factory
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 25
Liitunud: P Nov 18, 2012 08:55

Postitus Postitas factory »

masin korras. ei olnudki nii hull nagu esialgu arvasin..
Püsikiiruse liigend vahetatud ja määritud korralikult. Lukud ei töödand seetöttu et hoovastik oli kinni. Veidi möllamist (ölitamine, puhastamine väänamine jms) ja asi korras - tuli aratuuris ka pöleb kenasti. Kuna masin on äsja saksast, siis ilmselt lukke seal varem kasutatud ei olnud.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Millise püsikiirsliigendi panid, odava või korraliku?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
factory
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 25
Liitunud: P Nov 18, 2012 08:55

Postitus Postitas factory »

normaalsed panin alla. :)
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”