Millist õli soovitate.

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

mcsokk
Unistan offroadist!
Postitusi: 62
Liitunud: R Dets 19, 2008 08:19
Asukoht: viljandi

Millist õli soovitate.

Postitus Postitas mcsokk »

Seisab ees õlifiltri,rihmade ja mõnede tihendite vahetus ning sooviks teada millist õli teised mootoris kasutavad?Siiani olen kasutanud Teboil turbo diesel 5w-40.Autoks LR Disco I 98a.2,5tdi. Kas on mõni õli mida peaks vältima või ei ole tootjatel erilist vahet
Discovery 300Tdi 98 manual
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10300
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Minu andmetel kasutab "LR pesa" eranditult Castroli määrdeaineid.
Samas kavaliteetse Mahle õlifiltri saad minult - laokaup.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
mcsokk
Unistan offroadist!
Postitusi: 62
Liitunud: R Dets 19, 2008 08:19
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas mcsokk »

Kas see tähendab,et tehasest tulevad nad ka Castrol õliga?
Discovery 300Tdi 98 manual
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Postitus Postitas Kalamees »

Kausuta seda õli mida mugavam kausutada, ja mis kättesaadavam.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Tehasest tulevad tõesti Castroliga.
Ma olen Castrolit igasugustes liikurites kasutanud alates 1996 aastaast ja õli probleemi pole kunagi olnud. Mul on aga tööl Adinoliga sõitunud Td5 rullikud mis on lapergused. Seega õlil ja õlil on jätkuvalt vahe sees. Korraliku õli kasutamine on tunduvalt odavam kui moorori või muu suurema detaili remont.

Edu
Veiko
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

ei saa ka midagi halba öelda Bardahli õlide kohta. <- ise kasutan
aga njah peab tunnistama, et kui Veiko ütleb, et castrol parim siis tõenäoliselt nii see on ka....

teisiti jällegi, kas diisel mootorites on õli vahe natuke teine kui bensiini mootorites - nimelt, et diisel sööb igast erinevat õli parema meelega kui bensiini mootor...?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10300
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

duud kirjutas: teisiti jällegi, kas diisel mootorites on õli vahe natuke teine kui bensiini mootorites - nimelt, et diisel sööb igast erinevat õli parema meelega kui bensiini mootor...?
Pöörded on madalamad, kuid määrida on detaile ikka vaja.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Surve õlikilele on diislis suurem kui bensiini mootoris. Seega tuleb kasutada ettenähtud õli või paremat sellest.

Veiko
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

2T õli on põlemisele vastupidavam kui 4T õli - kuskil foorumis on kirjas 2T õli lisamisest diiselkütusele.
PS. ADDINOL - i olen peale seda, kui ta mineraalvariant ca 15a tagasi -25°C bensumootori õlifiltri umbe ja õlirõhu "taevasse" ajas, nõus ainult muruniidukis kasutama.
LR Discovery I 83kW manuaal
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

seega siis asjadele kokkuvõte teha, R380 käimakastile on soovituslik Castrol Transmax Z(veiko soovitab), siis vahekastile soovitati 85W90.
ma arvan, et ka sildadesse siis peaks sobima sama mis vahekasti.
mis sinna vahekasti ja diffrile margi näol sobib ei oska öelda, seda peab vist igaüks ise tundma - kas Castrol, Addinol, Mobil, Bardahl või mis iganes veel...ja nuh hetkel tundub, et õlil peab olema ka nime rohkem taga...või sain valesti aru...aga aga aga, kasutame ikkagi häid õlisi 'nii kestavad meie neljajalgsed kauem ja nurruvad mõnust meile' :twisted:
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

nonii...uurisin natuke Veiko käest uuesti, et mis õli sildadesse ja vahekasti...siis selgus, et 75w140...tapvalt kallis aga nuh tuleb ära teha...
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10300
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Võtsin riiulist Disco I user manuali ja seal öeldaks:
Main gerabox: ATF Deron IID
Transfer gearbox: 90W EP (MIL-L2105) või 80W EP (MIL-L2105B, C & D)
Sama vedelik läheb ka sildadesse.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Tubiniit kirjutas:2T õli on põlemisele vastupidavam kui 4T õli - kuskil foorumis on kirjas 2T õli lisamisest diiselkütusele.
PS. ADDINOL - i olen peale seda, kui ta mineraalvariant ca 15a tagasi -25°C bensumootori õlifiltri umbe ja õlirõhu "taevasse" ajas, nõus ainult muruniidukis kasutama.
2T ja 4T õli vahe kütusesse lisatuna on see et 2T õli põleb ära aga 4T õli tagistub silindris.
ps: mis puudutab Addinoli siis minu esimene 4x4 sõitis garantii ajal ka sellega ning imestati
miks ja kuhu õli kaob, peale garantii lõppu vahetasin töökoda ja kadus ka õlikulu (õliks sai Mobil 1RF).
Õnneks seda autot mul enam ei ole.
Praegu sõidavad mu pere autod kõik Castroli 5w40-ga ja mured puuduvad.
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

80W ja 90W on monoviskoosed õlid. Nend viskoosus muutub palju sõltuvalt temperatuurist. Vanasti oli ju suve ja talve õlid eraldi. Ma vaatasin oma traktori manuali ja seal oli sammuti. 75W-140 on küll kallis kuid väärt igat senti. Mul on näiteid mitu kus on D2 üle 350000 km sõitnud orginaal diffritega. Õli on muidugi vahetatud 40000 km tagant. Sama käib ka Defekate kohta. Õli ei ole see koht kust kokkuhoida leian mina.

Edu
Veiko
Kasutaja avatar
murray
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 101
Liitunud: P Sept 05, 2010 15:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas murray »

landy kirjutas:Võtsin riiulist Disco I user manuali ja seal öeldaks:
Main gerabox: ATF Deron IID
vaidlen vastu .. r380 jaoks on spetsiaalselt välja töötatud Texaco Rover MTF94 http://www.texacobaltic.eu/en/products/cars/mtf-94.html .. Transmax Z oli vist pigem alternatiiv MTF94 ja esimene valik LT77 ?
110gs soft top
200tdi disco mootor 300tdi turboga hundi raamil + 33 rehvid
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”