töste Disco 1-le
töste Disco 1-le
Sai siis veidi kõrgemad ja ägeda klotsiga goodrichid alla pandud ja läbivustesti lumes proovitud. Disco 1 on ikka super küll. Parim mida kunagi proovind olen. Kuid kuna kõrged kummid tahavad veidi liikuda ka "pesas" siis oleks vaja ilmselt tõstet. Kuid palju investeerida ei soovi.
Nüüd uuringi, kui palju selline asi võiks maksta. Kui palju tõsta... ei oska öeldagi.. aga mingi 10-15-20 cm äkki? Kuidas see hinda mõjutab?
Nüüd uuringi, kui palju selline asi võiks maksta. Kui palju tõsta... ei oska öeldagi.. aga mingi 10-15-20 cm äkki? Kuidas see hinda mõjutab?
email: frizer.frizer@gmail.com
Meil valikus terve plejaad erinevaid tõstesarju, 10... 100mm
Nagu ikka landrover@jrmotors.ee abiks.
Nagu ikka landrover@jrmotors.ee abiks.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Mina tegin 2" ja ette +50kg ja taha +100 kg tugevadatud vedrudega.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
No tõste kõrgust kaalu erinevus ei muuda ilmselt aga milleks erinev kaal?? Kas see kuidagi ei ole tunda roolis näiteks kiiremal sõidul vms???Rein kirjutas:Mina tegin 2" ja ette +50kg ja taha +100 kg tugevadatud vedrudega.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Mmm mida sa nüüd täpselt mõtled, kiirema saõidu all Disco 1 ga Proti mudakatega ei jõua enam 145 välja pigistada. Kui aus olla, siis on juhitavus koguaeg ühtemoodi sitt, vahet pole, kas regullida jooks kokku, või lahku või jätta nulli. Vedrustus ei mõjutanud üldse midagi. Miks erinev? Plaan oli panna vints ette ja pagassis ka lisa raskust koormaga. 4 ratta ketid, HiLift, kotitäis puksiir nööre, tööriistakast ja siis veel enda matka nodi, koos fotokolaga ca 40 kg. Paat ka veel pidevalt sabas. Selle vedrude teema kirjutasin selleks üles, et tõstega nagunii uusi vedrusid tarvis panna, et siis võimalikud valikud
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Suurema kandevõimega tõstevedrud pole paha valik, kui tulevikus rauast stange ja vints ninale plaanis panna ning pakiruumis midagi suuremat vedada.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rein kirjutas:
Minu Discol pole tõste tehtud, aga vedrustus on jäik - kurvis naljalt kaldu ei lähe, maastikul sildu vastu patju ei põruta, aga maanteel on kiirelt sõitmine aeglasest sujuvam.
Selge, et tõste ja suuremate mudarehvidega muutub maanteesõit ebamugavamaks.
Täpset suurust ei mäleta, kuid 300Tdi mootoriga Disco 1 max kiirus normaalrehvidega on alla 140km/h. Spidomeeter võib niipalju näidata, aga tegelik kiirus on 10....15km/h väiksem - spidomeetr valetab 10km/h ja rohkem, see on kontrollitud. 4-nda käiguga saab aeglasemalt sõitjatest lahedalt mööda. Isiklik kogemus on, et kokkujooks jällegi normaalrehvidega 235/70/R16 InsaTurbodega mõjutab juhitavust. Oli lahkujooks 2mm - libedaga aukudeta aga ebatasasel asfaldil üle 70-ne sõites oleks kergelt kraavi sattuda võinud, peale 0,1mm peale reguleerimist sai sama teed rahulikult 90-ga sõita. Väga täpse rooliga Austinilt Disco 1 peale ümberistumine oli kerge okk, aga peale silla reguleerimist on juhitavus peaaegu väga hea.Mmm mida sa nüüd täpselt mõtled, kiirema saõidu all Disco 1 ga Very Happy Proti mudakatega ei jõua enam 145 välja pigistada. Kui aus olla, siis on juhitavus koguaeg ühtemoodi sitt, vahet pole, kas regullida jooks kokku, või lahku või jätta nulli. Vedrustus ei mõjutanud üldse midagi.
Minu Discol pole tõste tehtud, aga vedrustus on jäik - kurvis naljalt kaldu ei lähe, maastikul sildu vastu patju ei põruta, aga maanteel on kiirelt sõitmine aeglasest sujuvam.
Selge, et tõste ja suuremate mudarehvidega muutub maanteesõit ebamugavamaks.
LR Discovery I 83kW manuaal
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Spido ei huvita, sõidan GPS i järgi
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Nu minu jutu mõte oli, et kas erineva nö kandevõimega vedru kasutamine ei tee juhitavust kuidagi ebameeldivaks/erinevaks. Mul endal oli all TrailMasteri 2" tõste ja juhitavus läks OLULISELT paremaks (siin juba kirjutatud palju). Rool läks täpsemaks ja auto natuke jäigemaks. Originaalvedruga oli selline pehme Terracan vms, milles polnud muidugi midagi halba väga. Aga ilmselt ei läinud siis. Kiirustest veel niipalju, et TD5 -ga sain täislastis, 4 inimest+pagas+megabox katusel 160 km/h kätte bahni peal.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Ei mõjutanud midagi.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1