Roolikarp ja muu

Kui on mured 1989-1998a. toodetud Discovery-ga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
mcsokk
Unistan offroadist!
Postitusi: 62
Liitunud: R Dets 19, 2008 08:19
Asukoht: viljandi

Roolikarp ja muu

Postitus Postitas mcsokk »

Tere.Sai siin kahe püha vahel veidi aega viidetud garaazis.Plaan oli likvideerida roolikarbi,mootoriõli jahutustorude ja klapikambrikaane õil lekked ning hammasrihma vahetus.Hammasrihma vahetus oli suht lihtne kõik sujus ilusti,selgus et vana rihm oli täiesti lõdva(liikus vabalt pingutus rulli peal)ning rullikutel loksud sees.Sain õigel ajal veel jaole.Klapikambrikaane tihendi vahetades selgus,et klapi vahed iilgelt suured,tuli sebida leht kaliiber ja paika ajada.Lisaks tihendile panin ka hermeetikut mõlemale poolele(soonde ja plokikaanele)lisaks ka veidi poldiliimi kinnitus mutritele,tundusid kuidagi lahti olevat.Kaan ise suht paenduv,sirgsus olenes täpselt kui palju mutreid pingutad,seega ei saa klapikaan kõver olla.Õliradika jahutus torud lekkisid press ühendustest,kuna selliseid otsi hüdropoed ei paku,tuli uued otsad keevitada ja lasin uued voolikud peale pressida.Jõudsin roolikarbini.Auto küljest maha sain ilusti,kõige suurem jama oli nuudi otsast hoova eemaldamine.lõpuks sain jõhkra tõmmitsa ja kuvaldaga põrutades kätte.Selgus,et võlli tihendit ja splinti kehv eemaldada,otsustasin võlli ülalt välja võtta(paras nöök ja meelitamine taas).Enne kui võlli välja sain panin alla plekist karbi ,et viimane õli ei jookseks lauale ja siis see juhtus,peene metalne kõlaga kõbin plekkarbin põhja.Selge vist nõellaader.Ja nii see oligi.Võll toetub kolmele eri mõõtu Torringtoni laagrile,ülal kitsas see oli korras,keskmine veidi laiem,see pudeneski molekulideks ja alumine kõige laiem.Keskmise laagri alumise otsa krae oli puruks ja nõelad olid veel oma kohapeal aga raua puru jooksis alumise laagri vahele ja sealt edasi tihendite vahele nii,et jõuluteks jooksis karp sirinal õli läbi.Mis seda purunemist võis põhjustada ei oska öelda,sedasi keskmine just,seda ei saa ka kuidagi löögiga (avarii vms.)ka juhtuda.Õnneks sain reede õhtul veel Viljandist asendus laagrid(täielik ime) monteerisin nad poldist ja mutrist ehitatud tõmmitsaga sisse.Siis hakkasin neid tihendeid paigaldama(kuidagi imeliku ehitusega üldse need tihendid ja ei tekita eriti usku neisse kuigi spetsiaalsed LR D I omad ja see splint kuidagi nagu toetaks valelt poolt seda keskmist tihendit aga samas teistpidi ka ei anna panna.Kui peaks kunagi veel remontima siis proovin vist tavaliste mansetidega.Hammasrihma vahetuseks nokkisin ka jahutusradika ja turboõhu radika maha.mootori poolt paistsid mõlemad ilusad ja enam vähem puhtad aga eest poolt oli õhu radikas täiesti tagi täis(tegin pildi enne ja pärast). https://www.box.com/s/dfil6fbhs0sse6hk5nyp Keerasin kõik poldid ja mutrid tagasi ja praegu 7.jaanuaril tundub,et kõik toimib ja ei leki kuskilt selleks kulus aega pea aegu kolm pikka päeva.
Discovery 300Tdi 98 manual
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

tervitus
kuni 7 jaanuar....kahe püha vahel...et siis jõul ja aastavahetus....
Küsimus selline, et kas siiani peab tihendite uuendamine?

ja siis leidsin interneedusest sellise asja http://duud.ee/disko/Advest_leakage_stop.pdf - tundub, et tuleb vist ära proovida.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery I”